تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816027056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي كاهش آلودگي هوا صورت مي‌گيرد كنترل موتورسيكلت‌ها با برچسب مخصوص ودوربين


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: براي كاهش آلودگي هوا صورت مي‌گيرد كنترل موتورسيكلت‌ها با برچسب مخصوص ودوربين
جام جم آنلاين: معاون عمراني استاندار تهران با اعلام آخرين تصميمات جلسه كارگروه كاهش آلودگي هواي تهران گفت: اجراي طرح «احياي بادهاي منجيل» و «كنترل موتورسيكلت‌ها از طريق برچسب‌هاي مخصوص و دوربين» از مهمترين مباحث و نتايج جلسه بود.


محمدرضا محمودي در گفت‌وگو با ايسنا ضمن اشاره به نتايج جلسه كارگروه كاهش آلودگي هواي تهران كه شب گذشته (سه شنبه) در دفتر اين معاونت برگزار شد، افزود: با بررسي تمام آيتم‌هاي آلودگي هواي تهران و سوخت‌هاي فسيلي اعم از CO2‌، CO و NO2 مشخص شد، اين نوع آلودگي در پنج سال گذشته كاهش يافته، اين در حاليست كه تعداد خودروها طي اين مدت پنج برابر شده است كه آمارها حاكيست خودروها و سوخت‌هاي توليدي مشكل كمتري نسبت به گذشته دارند.

وي افزود: تنها موردي كه تشديد كننده آلودگي هواي تهران است، مربوط به ذرات معلق كمتر از 5/2 ميكرون است كه مقرر شد، به زودي تركيب اين ذرات از طريق شركت كنترل كيفيت هواي تهران اعلام شود.

سايش روزانه 25 ميليون لاستيك خودرو در خيابان‌هاي تهران

محمودي تصريح كرد: همچنين در اين جلسه، "سايش لاستيك‌ خودروها در تهران" از مهمترين مباحث طرح شده بود، چرا كه روزانه 25 ميليون لاستيك خودرو در سطح خيابان‌ها و معابر دچار سايش مي‌شوند، همچنين سايش آسفالت خيابان‌ها و معابر، لنت ترمز و صفحه كلاج اتومبيل‌ها از مواردي است كه اين آلودگي را تشديد مي‌كند.

معاون عمراني استانداري تهران گفت: مقرر شد، سازمان حفاظت از محيط زيست استاندارد خروجي‌هاي كارخانجات توليد آسفالت را به دقت بررسي كند. همچنين كارخانه‌هاي توليد لاستيك كشور نيز بايد توليدات خود را با استانداردهاي سازمان محيط زيست همسو كنند.

حاشيه سد ماملو جنگل كاري مي‌شود

وي يادآور شد: از ديگر موارد عنوان شده در اين جلسه، درخواست تخصيص حدود 20 ميليارد تومان اعتبار براي جنگل كاري در حاشيه "سد ماملو" بود تا بتوان كربن هوا را در اين منطقه رسوب داد.

معاون استاندار تهران، همچنين به "كنترل موتورسيكلت‌ها از طريق برچسب‌هاي مخصوص از راه دور" به منظور ساماندهي موتورسيكلت‌ها در سطح شهر تهران اشاره و عنوان كرد: پيشنهادي در اين جلسه مبني بر كنترل موتورسيكلت‌ها از طريق برچسب‌هاي مخصوص و از راه دور مطرح و مقرر شد، موتورسيكلت‌ها با دوربين‌هاي ويژه‌اي در محدوده‌هاي زوج و فرد و طرح ترافيك كنترل شوند، اما با توجه به اينكه هزينه‌ بالايي براي اين طرح لازم است، مقرر شد، پس از طي مراحل قانوني و تخصيص اعتبارات اجراي آن آغاز شود كه قطعا به سال آينده موكول مي‌شود.

اجراي طرح احياي بادهاي منجيل براي كاهش آلودگي هوا

محمودي با اشاره به نصب دستگاه‌هاي تهويه كه به عنوان يكي از راهكارهاي كوتاه مدت براي كاهش آلودگي هوا مطرح شده بود نيز اظهار كرد: در اين جلسه مقرر شد، طرح «احياي بادهاي منجيل» در دستور كار قرار بگيرد، چرا كه طي پنجاه سال گذشته به علت ساخت و سازهايي كه در مسير بادهاي منجيل صورت گرفته، مسئله ورود و خروج هواي تهران با مشكل مواجه شده كه با اجراي اين طرح و احياي بادهاي در مسير منجيل، بخشي از اين مشكل مرتفع خواهد شد.

معاون استاندار تهران خاطر نشان كرد: در طرح تفصيلي تهران نيز يكي از برنامه‌ها تبديل كردن حاشيه رود دره‌هاي فرحزاد، دركه، اوين و كن به فضاي باز است، ضمن آنكه مقرر شد تا از هرگونه ساخت و ساز در اين مناطق جلوگيري شود.

معرفي زمين‌خوار 50 هكتاري به دادگاه

وي با بيان اينكه با زمين‌خواران و افرادي كه فضاي سبز را تخريب كنند، برخورد مي‌شود، افزود: روز گذشته بيش از 50 هكتار زمين فضاي سبز كه توسط زمين‌خواري به نام هـ ـ چ تصرف شده و تمام درختان را قطع كرده بود، با همكاري قوه قضاييه پس گرفته شد.

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن