تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815219703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رونمايي از نرم‌افزار چندرسانه‌اي شهيد «صادق گنجي» نخستين شهيد بيداري اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رونمايي از نرم‌افزار چندرسانه‌اي شهيد «صادق گنجي» نخستين شهيد بيداري اسلامي
خبرگزاري فارس: نرم‌افزار چندرسانه‌اي شهيد «صادق گنجي» نخستين شهيد بيداري اسلامي در بيست‌وچهارمين يادواره اين شهيد با حضور آيت‌الله صفايي نماينده ولي فقيه و امام جمعه بوشهر رونمايي خواهد شد.


به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، پنجشنبه 22 دي ماه، نرم‌افزار چند رسانه‌اي شهيد «صادق گنجي» سفير فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در پاكستان با حضور آيت‌الله صفايي نماينده ولي فقيه و امام جمعه بوشهر در بيست و يكمين يادواره اين شهيد، رونمايي مي‌شود.

در اين مراسم كه به همت بنياد شهيد و امور ايثارگران در حسينيه اعظم برازجان برگزار مي‌شود، خانواده معظم شهدا، فرماندهان نظامي و انتظامي، فرماندار استان و مسئولان فرهنگي دشتستان، حضور خواهند داشت.

در اين يادواره، آيت‌الله صفايي و فرزند شهيد صادق گنجي به ايراد سخنراني خواهند پرداخت و كليپي از سخنان شهيد در محافل فرهنگي و لاهور پاكستان به نمايش گذاشته مي‌شود. در ادامه مراسم نيز، مسئولان ارشد استاني با حضور بر سر مزار اين شهيد به مقام وي اداي احترام خواهند كرد و پس از آن براي دلجويي و ديدار از مادر شهيد، در منزل او حضور خواهند يافت.

به گزارش توانا، شهيد «صادق گنجي» سال 65 و در سن 24 سالگي مسئوليت خانه فرهنگ و سفير فرهنگي جمهوري اسلامي را در كشور پاكستان بر عهده داشت. وي 28 آذر ماه سال 69 در مراسم توديع خود جلو در هتل اينترنشنال لاهور پاكستان بر اثر هجوم وحشيانه ايادي استكبار به شهادت رسيد.
انتهاي پيام/

چهارشنبه|ا|21|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن