تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821247062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري 5 توزيع‌ كننده مشروبات الكلي در مشكين‌ شهر


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: دستگيري 5 توزيع‌ كننده مشروبات الكلي در مشكين‌ شهر
دستگيري پنج توزيع ‌كننده مشروبات الكلي، دستگيري اغفال‌كننده دختران جوان و ... عناوين مهم اخبار كوتاه از حوادث استان اردبيل است
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از مركز اطلاع‌رساني نيروي انتظامي استان اردبيل، ماموران انتظامي مشكين ‌شهر در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و دريافت گزارشات مردمي از تهيه و توزيع مواد مخدر و مشروبات الكلي توسط افراد ناباب در نقاط مختلف شهرستان مشكين ‌شهر مطلع شده و با اقدامات گسترده موفق به دستگيري پنج نفر از توزيع‌كنندگان مواد مخدر و مشروبات الكلي شدند.
پاكسازي دو نقطه آلوده مشكين ‌شهر، كشف مقادير قابل توجهي ترياك و مشروبات الكلي دست‌ساز و كشف 75 كيلو سيم برق مسروقه در حوالي روستاي نصير‌‌آباد از ديگر اقدامات پليس مشكين ‌شهر گزارش شده است.

* دستگيري اغفال‌كننده دختران جوان در اردبيل
در پي استمداد دختر جواني از مركز فوريت‌هاي پليس 110 و با اقدام به موقع ماموران انتظامي كلانتري 11 بهشت فاطمه اردبيل، مزاحم و اغفال‌كننده دختران جوان در اردبيل دستگير شد.
در بررسي‌هاي به عمل آمده و انجام تحقيقات گسترده مشخص شد كه اين فرد علاوه بر اغفال دختران جوان و بي‌تجربه، با آنها ارتباط نامشروع داشته و با اخاذي از آنها زندگي خود را مي‌گذرانده است.

* دستگيري توزيع كننده مشروبات الكلي در پارس‌آباد
ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي پارس‌آباد با انجام عملياتي ويژه توزيع ‌كننده مشروبات الكلي در منطقه پارس‌آباد را با ده‌ها قوطي مشروبات دستگير و به مراجع قانوني معرفي كردند.
اين توزيع‌ كننده يكي از افراد شرور بود كه با سلب آرامش و امنيت عمومي سبب ترس اهالي منطقه شده و اهالي نيز از ترس اين فرد شرور حاضر به شكايت از اين فرد نشده‌اند.

پنجشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن