تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803839888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي: براي رشد ورزش دولت بايد وارد عرصه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هاشمي: براي رشد ورزش دولت بايد وارد عرصه شود
سرمربي تيم بسكتبال مهران تهران، با تاكيد بر لزوم حضور بخش خصوصي در توسعه ورزش كشور گفت: شرايط لازم براي حضور كامل بخش خصوصي در ورزش فراهم نيست و براي ادامه حيات و رشد ورزش، دولت بايد وارد عرصه شود تيم داري كند.


"مصطفي هاشمي "‌با حضور در گروه ورزشي خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا)، تصريح كرد:‌ بخش خصوصي براي توسعه فعاليت هاي خود نياز به توجيه اقتصادي دارد و تا زماني كه فضاي لازم براي گسترش اين بخش فراهم نشود و همچنين اگر دولت سطح حضورش را در اين عرصه كاهش دهد ورزش در يك سير قهقرايي قرار گرفته و كاملا نابود خواهد شد.
دولت براي حضور گسترده تر بخش خصوصي بايد با دادن امتيازات ويژه اي از جمله بخشودگي هاي مالياتي و تسهيلات مناسب از اين بخش حمايت كرده و شرايط مناسبي براي فعاليت آنان فراهم كند.
وي توجه به تيم هاي پايه را از ديگر عوامل رشد بسكتبال عنوان كرد و گفت: ايران كشوري با پتانسيل هاي بالا و جمعيت جوان است و با استفاده از مربيان برتر و طراز اول كشور رشد كنوني بسكتبال تضمين خواهد شد ضمن آنكه پشتوانه بسيار خوبي براي تيم ملي خواهيم داشت.
وي افزود: در حال حاضر بيش از 30 مربي بسيار توانمند در كشور حضور دارند و فدراسيون مي تواند با فراهم كردن امكان آموزشي، تعدادي از اين مربيان را براي شركت در دوره هاي آموزشي برون مرزي اعزام كرده يا زمينه هاي حضور آنان را در تيم هاي مطرح خارجي فراهم كند تا از اين طريق در ارتقا سطح بين المللي اين مربيان كمك شود.
هاشمي خاطر نشان كرد:‌باشگاههاي ورزشي بايد بخشي از هزينه هاي خود را براي آموزش در سطح پايه صرف كنند و در واقع پرداختن به اين امر مي تواند يكي از شرايط اصلي ادامه فعاليت باشگاهها محسوب شود.
سرمربي تيم بسكتبال مهران تهران، بسكتبال را يك زنجيره به هم پيوسته دانست كه بايد تمام حلقه ها به شكل همزمان و هم سطح رشد كنند.
به گفته هاشمي بايد تمامي بخش ها از جمله داوري ، مربيگري و حتي امكانات حرفه اي همزمان مورد توجه قرار گيرد كه اين نوع حركت در نهايت، توسعه همه جانبه بسكتبال را در پي خواهد داشت.
وي مربيان بسكتبال ايران را از برترين مربيان بسكتبال در سطح آسيا عنوان كرد و گفت: اين مربيان توان مربيگري در خارج از كشور و حتي ليگ هاي اروپايي را دارند اما براي توسعه بسكتبال ، ارتقا سطح مربيگري نيز ضروري است.
هاشمي ليگ فعلي ايران را ليگي پويا خواند و تصريح كرد: رشد بسكتبال طي سالهاي اخير بسيار چشمگير بوده، اما سطح كنوني نبايد هدف اصلي بسكتبال ايران تصور شود بلكه بايد به افق هاي بالاتري توجه داشت.
سرمربي تيم بسكتبال مهرام ، الگوبرداري از يكي از كشورهاي پيشرو در بسكتبال را ضروري عنوان كرد اما يادآور شد كه الگوي انتخابي بايد متناسب با پتانسيل ها و توانمنديهاي موجود در كشور باشد و آنگاه براي كارآمد شدن اين الگو، مدل سازي كرد.
مربي تيم مهرام در بخش ديگري از سخنان خود به آماده بودن تيم ها اشاره كرد و افزود:‌ انجام بيش از 70 بازي باشگاهي مي تواند تيم ها را نزديك به 9 ماه از سال درگير كرده، و علاوه بر افزايش آمادگي و تجربه بازيكنان، ‌تقويت روحيه آنان را نيز در پي خواهد داشت.
اين مربي اضافه كرد: برگزاري تورنمت هاي چند جانبه از سوي باشگاهها و امكان حضور تيم هاي باشگاهي در مسابقات بين المللي موجب مي شود تا به جاي داشتن 12 بازيكن ملي پوش ، بيش از 80 بازيكن آماده در سطح ملي داشته باشيم. بايد امكان حضور تيم هاي باشگاهي در مسابقات بين المللي و برون مرزي نيز فراهم شود تا بازيكنان در كوران ديدارهاي پرفشار به آمادگي روحي و رواني مناسبي دست يابند.
سرمربي تيم بسكتبال مهرام ، در ادامه به وضعيت تيمش پرداخت و گفت: از وضعيت تيم خيلي راضي نيستم اما روند رو به رشدي داريم و تلاش مي كنيم نوسانات موجود، در مرحله پلي اف به حداقل ممكن برسد.
هاشمي عوامل متعددي را موجب بروز نوسانات فعلي تيم مهرام دانست و گفت: خيلي دير با باشگاه قرار داد بستم و با توجه به اينكه مربي بايد بازيكنان را انتخاب كند تاخير در امضاي قرار داد موجب دير بسته شدن تيم و از دست دادن رفتن فرصت ها براي برخي تصميمات شد.
وي همچنين از دست دادن توني مديسون و صمد نيكخواه بهرامي در فصل گذشته را نيز ناشي از دير تشكيل شدن تيم و كاهش توان تيم در اين فصل عنوان كرد.
اين مربي گفت:‌ شايد با اسكار بازيكن اسپانيايي مهرام بتوانيم جاي مديسون را پر كنيم اما هنوز جاي خالي صمد نيكخواه پر نشده و نتوانستيم بازيكني تهاجمي مثل او را پيدا كنيم.
وي در پاسخ به اين سووال خبرنگار ايرنا كه آيا با اين شرايط مي توانيد در رقابتهاي غرب آسيا شركت كرده و به جام باشگاههاي آسيا صعود كنيد، گفت:‌ تيم در حال دستيابي به هماهنگي آيده آل است. مهرام از مدعيان كسب عنوان قهرماني باشگاههاي كشور است و بازيكنان اين تيم در هر ديدار با اين تفكر وارد زمين مي شوند.
هاشمي اضافه كرد: در كنار مهرام ماندم زيرا مايلم با اين تيم به افتخار قهرماني آسيا دست يابم و مطمئن هستيم فدراسيون نيز از هيچ كمكي به نمايندگان بسكتبال ايران در باشگاههاي غرب آسيا كوتاهي نخواهد كرد.
هاشمي از با تقدير از مديريت باشگاه مهرام گفت: بايد از مديران باشگاههاي خصوصي براي حضورشان در ورزش حمايت شود زيرا با توجه به شرايط موجود كشور با كمترين سوددهي و تنها به دليل داشتن علايق ورزشي در اين عرصه فعاليت مي كنند.
وي به توانمندي فدراسيون بسكتبال در رشد اين رشته ورزشي اشاره كرد و گفت:‌ مديريت قوي "محمود مشحون " رياست فدراسيون طي سالهاي اخير كمك زيادي به ارتقاي بسكتبال كشور داشته زيرا وي بسكتبال را به خوبي مي شناسد و درك درستي از آن دارد.

جمعه|ا|2|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن