تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816405739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

180 مصوبه دولت براى عمران و آبادانى استان يزد


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: 180 مصوبه دولت براى عمران و آبادانى استان يزد


مي گذرد، عظمت كار شهيدان بيش از گذشته روشن مي شود.

احمدي نژاد افزود: من و همكارانم در تمام لحظات دشوار و سخت و در گام به گام انقلاب اسلامي، حضور و ياري شهيدان را با تمام وجود احساس و لمس مي كنيم كه نشانه پيوستن اين شهيدان خواسته هاي خود را به جاي حضرت امام(ره) نگذاريم، خاطرنشان ساخت: حقيقت امام(ره) آنچنان زيباست كه به هر فطرت پاكي عرضه شود عاشق مي شود و وقتي عاشق شد آن را با هيچ چيز عوض نمي كند.

به گزارش خبرنگار كيهان در يزد يزد-خبرنگاركيهان:

دومين سفر استاني هيات دولت به يزد با 180 مصوبه براي شتاب بخشيدن به روند توسعه و آباداني اين استان همراه شد.

هيات دولت در پنجاه و دومين جلسه استاني خود در يزد 180 مصوبه در بخشهاي روستايي، شهري، صنعت و معدن، فرهنگي، كشاورزي، گردشگري و غيره براي توسعه و آباداني استان يزد تصويب كرد.

رئيس جمهور در پايان سفر به يزد در جمع خبرنگاران گفت: طرح هاي بسيار خوبي براي عمران و آباداني يزد تصويب شده كه مهمترين آنها در بخش صنعت و معدن معافيت مالياتي 10 ساله واحدهاي تازه احداث شده در شهرك ها و نواحي صنعتي خارج از شعاع 30 كيلومتري مركز استان است.

محمود احمدي نژاد افزود: اجراي 15 طرح توليدي صنعتي، كمك به تكميل، توسعه و تجهيز نمايشگاه بين المللي و پايانه صادراتي استان با مشاركت بخش خصوصي و تعاوني از جمله مصوبات هيات دولت در بخش صنعت و معدن براي توسعه استان است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري تكميل مطالعه و احداث آزادراه نايين يزد- سيرجان، تامين اعتبار اتصال راه آهن يزد- اقليد شيراز در سال 88 و ارتقاء فرودگاه يزد به فرودگاه بين المللي از مهمترين مصوبات هيات دولت در بخش راه و حمل و نقل استان است.

صدور مجوز فروش اوراق مشاركت به ميزان 500 ميليارد ريال براي احياي بافتهاي فرسوده شهري، احداث ساختمان اداره كل ثبت احوال يزد و اختصاص مبلغ 25ميليارد ريال براي كمك به بهسازي و نوسازي بافت فرسوده شهري از مصوبات مهم هيات دولت در بخش مسكن و عمران شهري استان يزد است.

در بخش آب و كشاورزي استان نيز اختصاص اعتبار براي تكميل پروژه مكانيزاسيون 300 هكتاري اراضي مجتمع اقتصادي كميته امدادامام خميني در شهرستان مهريز، اختصاص پنج ميليارد ريال براي اصلاح باغات موجود و خسارت ديده استان و تامين اعتبار به ميزان 30 ميليارد ريال جهت اجراي طرح هاي آبخيزداري و آبخوان داري استان از جمله مهمترين مصوبات هيات دولت بود.

تامين خوراك براي صنايع پايين دستي پتروشيمي در سطح استان و مطالعه ايجاد مركز مديريت پژوهش و مطالعات كاربردي انرژي خورشيدي ايران در استان از ديگر مصوبات هيات دولت در بخش انرژي براي عمران و آباداني يزد است.

تكميل و تجهيز كتابخانه مركزي يزد تا پايان شهريورماه 1389 و نيز اختصاص مبلغ 8 ميليارد ريال براي كمك به فعاليتهاي فرهنگي و هنري از جمله مصوبات هيات دولت در دومين سفر استاني به يزد بود.

اختصاص مبلغ 960هزار يورو جهت تامين تجهيزات مورد نياز پژوهشي و آموزشي دانشگاه علوم پزشكي يزد در سال 87 و نيز اختصاص اعتبار به ميزان 8 ميليارد ريال براي كمك به خريد دستگاه MRI بيمارستان امام جعفر صادق(ع) ميبد و شهيدآيت الله صدوقي از جمله مصوبات هيات دولت در بخش بهداشت و درمان استان يزد است.

در بخش آموزش و پرورش و نيز آموزش عالي استان يزد هيات دولت طرح هاي زيادي را به تصويب رساند كه اختصاص مبلغ هشت ميليارد ريال براي تجهيز خوابگاه هاي مدارس و مراكز تربيت معلم شبانه روزي استان و احداث هشت باب مدرسه 10 كلاسه در سطح استان در سال 88 علاوه بر بودجه استان از جمله اين مصوبات است.

واگذاري 650 واحد مسكوني احداث شده سازمان بهزيستي و كميته امداد به مددجويان تحت پوشش استان و نيز اختصاص مبلغ 15 ميلياردريال جهت تكميل مركز تحقيقات سالمندان اردكان و مركز تحقيقات ژنتيك ميبد از ديگر مصوبات هيات دولت در دومين دور سفر به يزد در بخش رفاهي و حمايتي استان بود.

هيات دولت اختصاص مبلغ سه ميليارد ريال جهت خريد بناهاي تاريخي در سال 88 و تعيين 21 منطقه نمونه گردشگري در سطح استان را در بخش گردشگري يزد به تصويب رساند و شهرهاي ميبد، تفت و ابركوه را به عنوان شهرهاي نمونه گردشگري معرفي كرد.

احداث 10 سالن ورزشي در 10 شهرستان استان و نيز اختصاص مبلغ 15 ميلياردريال براي احداث استخر سرپوشيده ميبد از جمله نتايج سفر رئيس جمهور و هيات دولت در بخش ورزشي استان است.

ديدار رئيس جمهور با خانواده شهدا و ايثارگران

رئيس جمهور در ادامه سفر دو روزه خود به يزد در جمع خانواده هاي شهدا و ايثارگران گفت: هر روز كه از عمر انقلاب اسلامي والامقام به امام حق است.

به گزارش خبرنگار ما رئيس جمهور در ادامه با تجليل از شهداي استان يزد به ويژه شهيد صدوقي به پنج مادر شهيد نشان ملي ايثار اعطا كرد.

رئيس جمهور با حضور در جمع گروهي از دانشجويان يزدي گفت:

خارج از خط ولايت هيچ چيزي وجود ندارد و هر چيزي در پيوستگي با امام و ولايت است.

به گزارش ايرنا، دكتر احمدي نژاد پنجشنبه شب در جمع جوانان و دانشجويان پرشوري كه بصورت خودجوش براي بدرقه وي در فرودگاه شهيد صدوقي يزد حاضر شده بودند، افزود: شما جوانان بايد خود را به لحاظ روحي و ايماني و ارتباط عاطفي با امام و خط ولايت آماده كنيد و اين راه را درست بشناسيد. وي با تاكيد بر اينكه بايد مواظب باشيم گاهي تصورات و رئيس جمهور در كارگروه آب، كشاورزي و مسكن استان نيز شركت كرد.

احمدي نژاد در اين جلسه طي سخناني گفت:

مديران مربوطه بايد به گونه اي عمل كنند كه هر خانواده يزدي يك مسكن مستقل داشته باشند.

رئيس جمهور افزود: تأمين مسكن با لحاظ كردن شرايط و فرهنگ از جمله راه كارهايي است كه در تسريع خانه دار شدن يزد نقش دارد.

اين گزارش حاكيست: اجراي طرحهاي آبرساني و حفظ بافت هاي تاريخي يزد و اجراي طرح مسكن مهر از جمله مهمترين موضوعهايي بود كه مورد بررسي در كارگروه ويژه آب، مسكن، كشاورزي و زيربنايي قرار گرفت.

رئيس جمهور در ادامه سفر به يزد در مسجد خطيره اين شهر در ديدار با علما؛ و روحانيان با اشاره به حكومت ولايت فقيه گفت: حكومت ولايت فقيه يعني مجاهدت يك ملت براي پيوستن به امام و همأ اين عظمت بدليل اين اتصال ايجاد شده و تا زمانيكه اين اتصال و دلبستگي وجود دارد اين انقلاب به جلو مي رود و اگر همه انسانها و فاسدان دنيا هم جمع شوند باز قادر نخواهند بود، انقلاب ما را متوقف كنند و يا به عقب برگردانند.

به گزارش خبرنگار كيهان از بهاباد يزد رئيس جمهور به هنگام افتتاح چهارمين خط توليد مجتمع معدني چادرملو در اجتماع مردم بهاباد و توابع حضور يافت و گفت: آن چيزي كه باعث پيشرفت يك ملت، پيروزي يك ملت و برداشتن موانع از برابر يك ملت مي شودهمدلي و همبستگي آن ملت است. اگر ملتي همه امكانات عالم را داشته باشد و سختي ها را هم تحمل كند و شبانه روز هم كار كند اما اهل تلاش و اهل وحدت و همدلي نباشد آن ملت نخواهد توانست به قله هاي ترقي و پيشرفت دسترسي پيداكند. من خدا را سپاسگزارم كه مردم اين منطقه سمبل همدلي و وحدت اند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري دكتر احمدي نژاد در جمع پرشور كارگران مجتمع معدني و صنعتي چادرملو با قدرداني از تلاش هاي آنهاگفت: يك كشور يا ملتي اگر بخواهد روي پاي خود بايستد و زير بار قدرت هاي فاسد و زورگو نرود، عزت خود را حفظ و از حقوق و كرامت خود دفاع كند، بايد اهل كار و تلاش باشد.

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن