تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815567651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

22 و 23 دي صورت مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: 22 و 23 دي صورت مي‌گيرد
خبرگزاري فارس: رئيس هيئت بدمينتون استان قم از برگزاري پيكارهاي بدمينتون قهرماني كشور و انتخابي جام بين‌المللي دهه فجر در شهر مقدس قم خبر داد.


علي پنجه باشي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار كرد: در تلاش براي تحول و حركت در مسير پيشرفت بدمينتون استان قم، علاوه بر برگزاري رقابت‌هاي مختلف استاني در مناسبت‌هاي گوناگون و شركت در مسابقات قهرماني كشور، يكي از مهم‌ترين اولويت‌هاي ما ميزباني پيكارهاي معتبر كشوري رشته بدمينتون است.
وي با بيان اينكه بر همين اساس مسابقات انتخابي تيم ملي در بخش آقايان رشته بدمينتون در قم برگزار مي‌شود، افزود: با موافقت و نظر بسيار مساعد فدراسيون بدمينتون روزهاي پاياني اين هفته ميزبان برترين‌هاي بدمينتون كشور خواهيم بود.
رئيس هيئت بدمينتون استان قم اضافه كرد: بر اساس برنامه ريزي انجام شده توسط فدراسيون بدمينتون، مسابقات انتخابي آقايان بدمينتون كشور به منظور انتخاب نفرات منتخب رده‌هاي سني اميد و بزرگسالان در قم برگزار مي‌شود.
وي ياد آور شد: رقابت‌هاي انتخابي كه قم ميزبان آن خواهد بود، به منظور شناخت چهره‌هاي شاخص بدمينتون كشور براي حضور در مسابقات بين المللي دهه مبارك فجر روزهاي بيست و دوم و بيست و سوم دي ماه در قم برگزار مي‌شود.
پنجه باشي در ادامه با اشاره به نحوه برگزاري و مكان اين مسابقات، تصريح كرد: رقابت‌هاي مهم قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي در تالار بدمينتون مرحوم حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قم برگزار خواهد شد.
وي بيان داشت: براي حضور در اين دوره از رقابت‌ها چهره‌هاي مدعي از استان‌هاي مختلف كشور حضور خواهند داشت و افراد برتر كه در بين آنها نفرات جوان و آينده دار بدمينتون استان قم نيز حضور دارند در دو بخش دو نفره و انفرادي با يكديگر به رقابت مي‌پردازند.
رئيس هيئت بدمينتون استان قم در ادامه به زمان برگزاري پيكارهاي جام بين المللي دهه فجر اشاره كرد و افزود: بيست و دومين دوره مسابقات بين المللي دهه مبارك فجر 27 تا 30 بهمن ماه در سالن بدمينتون حجاب تهران برگزار مي‌شود.
وي در پايان از حضور تيم‌هاي بدمينتون مردان و بانوان قم در مسابقات ليگ دسته اول بدمينتون باشگاه‌هاي كشور خبر داد و ابراز داشت: تيم بدمينتون بانوان قم با نام تربيت بدني در اين رقابت‌ها حضور دارد و تا كنون دو مرحله از دور مقدماتي اين رقابت‌ها را پشت سر گذاشته است.
پنجه باشي همچنين با اشاره به حضور تيم مردان قم در ليگ دسته اول كشور، بيان كرد: تيم بدمينتون هيئت قم نيز در بخش مردان امسال در پيكارهاي ليگ دسته اول بدمينتون باشگاه‌هاي كشور حضور خواهد يافت تا با توانمندي و نمايش بسيار خوبي كه جوانان آينده دار بدمينتون قم آماده ارائه آن هستند، راهي مسابقات بدمينتون ليگ برتر شود.
انتهاي پيام/غ10

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن