تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815653652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فعاليت 54 كمپ مجاز ترك اعتياد و 12 مرگز گذري كاهش آسيب در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: فعاليت 54 كمپ مجاز ترك اعتياد و 12 مرگز گذري كاهش آسيب در تهران
معاون پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي بهزيستي استان تهران از فعاليت 54 كمپ مجاز ترك اعتياد در سطح استان تهران خبر داد و گفت:‌ سه كمپ از اين تعداد ويژه ترك اعتياد زنان است كه در شهريار، شهر ري و چيتگر فعاليت مي‌كنند.
آفتاب: معاون پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي بهزيستي استان تهران از فعاليت 54 كمپ مجاز ترك اعتياد در سطح استان تهران خبر داد و گفت:‌ سه كمپ از اين تعداد ويژه ترك اعتياد زنان است كه در شهريار، شهر ري و چيتگر فعاليت مي‌كنند.

فاطمه عباسي در نشست خبري كه روز دوشنبه برگزار شد افزود: در خصوص پيشگيري از آسيب ها بهزيستي برنامه هاي مختلفي را در دست اجرا دارد كه طرح اجتماع محور در محله هاي شهري، روستايي، محيط كار و مهدهاي كودك اجرا مي شود.

وي گفت: در 45 محله شهري با 48 تيم در 10 محله روستايي با 14 تيم، در 23 محيط كار با 28 تيم و همچنين در 31 مهدكودك با 39 تيم تخصصي آموزش هايي در خصوص پيشگيري از آسيب هايي مانند اعتياد ارائه مي شود.

عباسي افزود: تمام طرح ها و برنامه هاي بهزيستي استان با توجه به ميزان اعتباري است كه از سوي ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص پيشگيري از اعتياد در اختيار ما قرار مي گيرد.

معاون پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي بهزيستي استان تهران تاكيد كرد:‌در محله ها و مناطق آسيب خيز تهران مانند رباط كريم، شهريار، پاكدشت و .. در 6 ماهه اول سال جاري در 460 محيط كار، 4 هزار و 681 پيش دبستاني ، 11 هزار 446 دبستان ، 861 منطقه محروم و 385 مراكز اقامتي مسافران آموزش هايي در خصوص پيشگيري از اعتياد ارائه شده است.

به گفته وي ، طرح آموزش زندگي و خانواده پيش از ازدواج يكي ديگر از طرح هايي است كه در دست اجرا داريم كه در صورت اجراي آن آسيب هاي اجتماعي كاهش پيدا مي كند.

عباسي گفت: در مورد آموزش خانواده در اين مدت در 6 ماهه اول سال جاري 26 كارگاه آموزشي تشكيل و 986 نفر از آموزش هاي لازم برخوردار شده اند.

معاون پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي بهزيستي استان تهران به طرح همياران سلامت روان اجتماعي اشاره كرد و گفت:‌44 گروه هميار آموزش هايي در خصوص سلامت روان اجتماعي ارائه كرده اند كه 12 هزار و 360 نفر از آموزش هاي لازم برخوردار شده اند و همچنين هزار و 31 نفر نيز به عنوان هميار با سازمان بهزيستي فعاليت مي كنند.

وي در مورد كمپ ترك اعتياد ويژه زنان نيز گفت:‌در شش ماه اول سال يك كمپ ويژه زنان در تهران راه اندازي شده است و تمامي افراد مراجعه كننده به كمپ هاي ترك اعتياد پذيرش مي شوند.

عباسي در خصوص درمان اجباري معتادان تاكيد كرد:‌درمان اجباري معتادان به عهده بهزيستي نيست و قرار شده وزارت بهداشت اين مراكز را راه اندازي كند و بهزيستي نيز مددكار و روانشناس به آنها معرفي كند.

معاون پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي بهزيستي استان تهران گفت: در استان تهران فقط يك مركز بي آي سي گذري وجود دارد و تاكنون متقاضي براي تاسيس مراكز بيشتري به بهزيستي مراجعه نكرده است.

به گفته وي ، همچنين 12 مركز گذري كاهش آسيب در سطح تهران فعاليت مي كند به طوريكه يارانه اي كه سازمان به اين مراكز پرداخت مي كند 60 هزار تومان است.

عباسي تصريح كرد:‌ سال گذشته 300 ميليون تومان به عنوان يارانه اعتياد سرپايي مددجويان و همچنين 800 ميليون تومان براي مراكز گذري اختصاص يافت به طوري كه مراجعه كنندگان به صورت رايگان پذيرش شدند.

به گزارش مهر،به گفته معاون پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي بهزيستي استان تهران به گفته معتاديني كه تجاهر به درمان مي كنند ديگر بيمار نيستند بلكه مجرم بوده و بايد به مراكز درمان اجباري فرستاده شوند.

كد مطلب : 142677

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2546]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن