تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804811257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار بهبهان:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار بهبهان:
خبرگزاري فارس: فرماندار بهبهان گفت: تبليغات همه نامزدهاي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بايد مدافع نظام و ولايت‎فقيه باشد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بهبهان، فرهاد باذلي‎محبوب صبح امروز در جلسه هماهنگي كانديداهاي بهبهان در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي كه در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد، هدف از تشكيل اين جلسه را تأليف قلوب و ايجاد جو صميمي ميان كانديداها اعلام و اظهار كرد: در تمام اوقات پذيراي تقاضاي ملاقات و شنيدن مسايل و مشكلات همه كانديداها بوده و اين سياست تا پايان آخرين مرحله انتخابات ادامه خواهد داشت.
وي با بيان اينكه كار انتخابات عملاً از آبان ‎ماه سال ‎جاري با برگزاري همايش‎هاي مختلف انتخاباتي با حضور رئيس جمهور و برخي از وزيران در جمع فرمانداران سراسر كشور كليد خورده است، گفت: در تمام گفته‎هاي مسئولان، چهار شعار محوري مشاركت حداكثري، قانون‎مداري، عدالت‎محوري و امانتداري مورد مطالبه بوده و ملزم شده‎ايم طبق نص صريح قانون و در سايه عدالت انتخابات را برگزار و مديريت كنيم.
باذلي‎محبوب با اشاره به اينكه مسئوليت مستقيم برگزاري انتخابات به عهده فرماندار است و بايد جوابگوي هر مشكلي باشد، تصريح كرد: از لحظه شروع فعاليت‎هاي انتخاباتي وقت گذاشته تا انتخاباتي شفاف، روشن، صميمانه و صادقانه در فضايي امن و آرام و به دور از هرگونه چالشي برگزار كنيم.
وي افزود: تعيين مسئول اجراي انتخابات، تعيين 30 نفر معتمد و تشكيل هيئت اجرايي از ميان آنها، تعيين هيئت‎هاي نظارت و بازرسي و تشكيل جلسات مكرر با مسئولان واحدهاي فرمانداري، مسئولان كميته‎هاي شش‎گانه انتخابات و متوليان امر برگزاري انتخابات را از جمله اقدامات انجام شده در اين راستا بيان كرد.
فرماندار بهبهان خاطرنشان كرد: كاركنان فرمانداري نيز به دليل حساسيت شغلي و اينكه فرمانداري مسئوليت برگزاري انتخابات را دارد، از شركت در امر تبليغات كانديداها به خاطر جلوگيري از هرگونه شائبه‎‌اي برحذر شده‎اند.
وي ضمن اظهار اميدواري از اينكه كمترين آثار اين جلسه پيشگيري از چالش‎ها و تنش‎هاي احتمالي باشد، عنوان كرد: انتظار داريم با ايجاد جو صميمانه، بهترين حضور در اين انتخابات را داشته و حاشيه خاصي را در برگزاري اين رويداد بزرگ نداشته باشيم.
باذلي‎محبوب از آغاز مراحل اجرايي انتخابات در بهبهان از اوايل دي ‌ماه و طبق دفترچه زمان‌بندي انتخابات خبر داد و گفت: طبقه سوم فرمانداري نيز از بخش اداري آن جدا شده و به‌عنوان ستاد انتخابات، هيئت اجرايي، هيئت نظارت و هيئت بازرسي مورد استفاده قرار گرفته است.
وي در ادامه متولدين 12 اسفند سال 1372 به بعد را واجد شرايط رأي دادن در اين دوره از انتخابات اعلام ‌و اظهار كرد: به ‌منظور راحتي بيشتر مردم براي حضور در پاي صندوق‎هاي رأي، ضمن افزايش 9 درصدي شعب اخذ راي نسبت به انتخابات مجلس هشتم و افزايش شش درصدي نسبت به انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري، تعداد 129 شعبه اخذ رأي براي اين دوره از انتخابات در بهبهان در نظر گرفته شده كه از اين تعداد 82 شعبه ثابت و 47 شعبه سيار است.
فرماندار بهبهان در خصوص ثبت‎نام كانديداها نيز بيان كرد: در وقت قانوني ثبت‌نام كانديداها، 23 نفر ثبت‌نام كردند كه تاكنون دو نفر از آنها استعفاي كتبي خود را به ستاد تبليغات اعلام كرده است كه از ميان اين ثبت‎نام‌شدگان باقي‌مانده، چهار نفر داراي مدرك دكترا، يك نفر داراي مدرك حوزوي، يك نفر ليسانس كه با احتساب جانبازي به مقطع بالاتر محسوب شده و 15 نفر نيز داراي مدرك فوق ليسانس هستند.
وي همچنين از ادامه بررسي صلاحيت كانديداها در هيئت اجراي خبر داد و گفت: ملاك عمل در تعيين صلاحيت‎ها، مراجع قانوني چهارگانه، قانون و رهنمودهاي مقام معظم رهبري بوده و بديهي است كه اين امر طبق موازين شرعي و قانون انجام مي‌شود.
باذلي‎محبوب ادامه داد: پس از تعيين صلاحيت كانديداها و اعلام اسامي نامزدها، قانون تبليغات انتخابات به نامزدها ابلاغ خواهد شد و آنان بايد طبق مفاد آن عمل كرده و هرگونه عملي خلاف قانون، تخلف محسوب شده و مورد پيگيري و پيگرد قانون قرار خواهد گرفت.
وي تصريح كرد: هرگونه تبليغات قبل از زمان رسمي انتخابات، تخلف محسوب شده و اينگونه تخلفات از سوي هيئت بازرسي در پرونده انتخاباتي شخص متخلف ثبت شده و طبق قانون با متخلف برخورد خواهد شد.
فرماندار بهبهان در پايان با خواندن فرازهايي از فرمايشات امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري در خصوص چگونگي تبليغات و رعايت شئون اسلامي در تبليغات اظهار كرد: تبليغات همه كانديداهاي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بايد مدافع نظام و ولايت‌فقيه باشد.
وي افزود: ضمن احترام به بزرگان، نبايد اقدامات انجام شده دولت و زحمات نمايندگان ادوار گذشته را زير سؤال برده و از طايفه‎اي كردن انتخابات نيز بايد دوري كنيم.
باذلي‎محبوب در پايان گفت: كانديداها بايد مواظب اطرافيان و هواداران خود نيز باشند تا از آنان تخلفي سر نزند، زيرا چنانچه تخلفي از هواداري مشاهده شود به طور قطع كانديدا بايد پاسخگو باشد.
انتهاي پيام/ج10

دوشنبه|ا|19|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن