تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813021481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي طرح ويژه نظارتي در خراسان رضوي آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اجراي طرح ويژه نظارتي در خراسان رضوي آغاز شد
خبرگزاري آريا- معاون نظارت و بازرسي سازمان بازرگاني خراسان رضوي از اجراي طرح ويژه نظارتي ايام پاياني سال و نوروز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آريا در مشهد ،علي غفوري مقدم در جلسه شوراي نظارت و كنترل بازار استان افزود : طرح ويژه نظارتي در استان همزمان با سطح كشور از اول اسفند 87 تا 15 فروردين 88 و در دو مرحله مقدماتي و اقدامات طرح ريزي شده اجرا ميشود .

وي اظهار داشت: مرحله مقدماتي طرح از اول تا 10 لسفندماه با محورهاي تبليغات ، اطلاع رساني و هماهنگي با دستگاههاي مختلف اجرايي و مرحله اجرايي از 11 اسفند تا 15 فروردين در حوزه هاي مختلف كالايي و خدماتي با به كارگيري توان بازرسي سازمان و بازرسين اصناف به اجرا گذاشته ميشود .

غفوري مقدم با اشاره به اينكه در اين طرح ، كالاها و خدماتي كه تقاضاي بيشتري دارند از قبيل البسه و پوشاك ، ميوه و شيريني ، موادغذايي ، آجيل و خشكبار ، حمل و نقل و واحدهاي اقامتي و پذيرايي و ... تحت نظارت ويژه قرار خواهند گرفت گفت : همچنين در اين طرح نظارت ويژه بر مراكز نگهداري كالا ، انبارها و سردخانه ها ، توجه به نصب برچسب قيمت و صدور فاكتور ، حراج ها و فروش هاي فوق العاده مورد تأكيد است.

وي با اشاره به اجراي همزمان طرح با اقدامات ويژه حوزه تنظيم بازار در خصوص ميوه و مركبات ، نمايشگاههاي عرضه مستقيم كالا و ساير موضوعات اظهار داشت : با توجه به تشكيل واحد بازرسي و نظارت اصناف ، استفاده از توان بازرسي و نظارتي اصناف با مديريت متمركز سازمان بازرگاني ضرورت دارد.

غفوري مقدم افزود : اجراي اين طرح در نقاط مركزي شهر و اطراف حرم مطهر به صورت جدي تري پيگيري و پرونده هاي تخافي كه در طول اجراي طرح ويژه نظارتي تنظيم مي شوند به صورت خارج از نوبت رسيدگي خواهد شد .

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن