تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815590904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاريخ انبيا از آدم(ع) تا خاتم(ص) به بازار كتاب آمد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تاريخ انبيا از آدم(ع) تا خاتم(ص) به بازار كتاب آمد
كتاب هاي امام علي (ره)در شعر فارسي، فاطمه زهرا عليها السلام در شعر فارسي و تاريخ انبيا از آدم تا خاتم از انتشارات پرتو خورشيد منتشر شدند.


دو كتاب امام علي(ره) و فاطمه زهرا عليها السلام درشعر فارسي، كه توسط محمد صحتي سردرودي به رشته تحرير درآمده اند در برگيرنده مطالبي با محوريت زندگاني حضرت علي و فاطمه عليهاسلام است.

نويسنده در فصل هاي شش گانه كتاب 679 صفحه اي امام علي(ره) درشعر فارسي با بررسي مباحث مرتبط با ميلاد مولا، نام و ياد مولا، ولادت علي، غديريه‌ها، فضائل و مناقب مولا، امامت و خلافت، سعي در شفاف كردن ابعاد مختلف زندگي امام علي و آشنايي هر چه بيشتر مردم با اين امام بزرگوار دارد.

فاطمه زهرا عليهاسلام در شعر فارسي نيز به روايت زندگاني فاطمه زهرا عليها السلام از ولادت تا شهادت وي از زبان شاعران وستايشگران در چهارده فصل و 40 باب جداگانه مي پردازد.

از عناوين فصول چهارده گانه اين كتاب 888 صفحه اي مي توان به ميلاد كوثر، نامهاي نور، پيوند دو دريا، در خانه عدالت، زيبا مثل زن، عرفان فاطمي، فضائل فاطمي، خطبه ها و خطابه ها، درغربت مولا، فاطمه و مهدويت اشاره كرد.

تاريخ انبيا از آدم تا خاتم عنوان كتابي به قلم سيد مرتضي موسوي است كه با بهره گيري از آيات قران كريم به تبيين چگونگي آفرينش بشر و شرح حال زندگي انبيا و پيامبراني چون حضرت آدم، شيث، ادريس نبي، نوح، ابراهيم، همسران ابراهيم خليل، اسماعيل، اسحاق، يعقوب، يوسف، شعيب، موسي، داود، سليمان، يونس، ذكريا، يحيي، عيسي و حضرت رسول اكرم پرداخته است.

در اين كتاب كه به بررسي تاريخ انبيا از آدم تا حضرت محمد مصطفي (ص) مي پردازد، علاوه بر سرگذشت زندگي انبيا و مطالبي به صورت نكته درباره بعضي از احوالات يا موارد مهم زندگاني آنها نسب انبيا نيز تشريح شده اند.

قسمت هاي پاياني اين كتاب 428 صفحه اي با عكسهايي از كعبه، مدينه منوره، كشتي طوفان حضرت نوح، داستان ابراهيم و ذبح اسماعيل، داستان حضرت موسي و شكافته شدن رود نيل مزين شده است./ز

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 627]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن