تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812624130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني و سوت پايان ودقيقه 90
امير قلعه نوعي سرمربي تيم فوتبال استقلال:
مگر ما صدرنشين نيستيم؟

امير قلعه نوعي سرمربي تيم فوتبال استقلال درباره بازي امروزتيمش با پاس همدان گفت:هر بازي شرايط مخصوص به خود را دارد وكاملا مشخص است كه تمامي تيم ها با انگيزه ديدار مقابل استقلال و همچنين روحيه مضاعف بازي با تيم صدرنشين به مصاف استقلال مي آيند اما، به اميد خدا تلاش مي كنيم تا با شكست دادن تيم پاس شرايط خود را در صدر جدول تثبيت كنيم و بي ترديد براي كسب هر سه امتياز به ديدار پاس مي رويم.
وي افزود: البته پاس نيز تيم خوبي است كه از بازيكنان با انگيزه و مربي با سابقه اي بهره مي برد اما، ما پس از بازي مقاومت تمرين هاي خود را با توجه به نقاط ضعف و قوت اين تيم برگزار كرده ايم و تنها هدفمان پيروزي برابر پاس است.
وي درباره مسايلي كه پيرامون شرايط نامناسب استقلال پس ازبازي باپرسپوليس مطرح مي شود، نيز گفت: متوجه نمي شوم از چه شرايطي صحبت مي شود، مگر ما صدرنشين نيستيم، بهتر است سوال شود كه استقلال فصل گذشته در اين زمان چندم بود كه تصور مي كنم درجايگاه نهم يا دهم بود. بنابراين ما شرايط خاصي نداريم، اكنون در صدر جدول هستيم و قصد داريم صدرنشيني خود را حفظ كنيم.

پرتاب بطري به سوي عابدزاده

شماري از هواداران منتسب به استقلال به سوي مربي دروازه بان هاي پرسپوليس بطري آب پرتاب كردند.
گفتني است هنگامي كه ستار زارع مي خواست ضربه پنالتي بزند; احمدرضا عابدزاده با صدا زدن مهدي واعظي قصد داشت نكاتي را به دروازه بانان پرسپوليس بگويد،. در همين لحظه شماري از هواداران استقلال كه در ورزشگاه حافظيه نشسته بودند به سوي عابدزاده بطري آب پرتاب كرده و عليه او شعار دادند.

وينگو بگوويچ سرمربي تيم پاس همدان:
شكست استقلال در آزادي سخت است
وينگو بگوويچ سرمربي تيم پاس همدان در آستانه بازي تيمش برابر استقلال گفت: بازي بسيار حساس و سختي را پيش رو داريم و براي غلبه بر استقلال در آزادي كار سختي خواهيم داشت.
وي افزود:بعد از بردي كه در مقابل سايپا كسب كرديم فرصت كمي براي ريكاوري بازيكنان داشتيم ولي به هر حال در تمرينات نكات لازم براي بازي با استقلال به بازيكنان گوشزد شده است.
وي با اشاره به روند تيم پاس در ادامه مسابقات ليگ تصريح كرد: تيم ما در اين فصل با مشكلات زيادي روبرو شد و بازيكنان كليدي تيم به علت مصدوميت در چند هفته قادر به همراهي تيم نبودند كه باعث شد كه در اكثر بازها نتوانيم با تمام قوا در مسابقات ظاهر شويم.
وي ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهيم كرد كه در پايان فصل جايگاهي را بدست آوريم تا شرمنده هوادارانمان نشويم.

منصور پورحيدري مديرفني پاس:
راه متوقف كردن استقلال را مي دانيم

منصور پورحيدري مديرفني پاس همدان اميدوار است اين تيم در بازي سختي كه مقابل استقلال در پيش دارد با كسب امتياز تهران را ترك كند.
وي گفت:خوشبختانه در هفته هاي اخير نتايج خوبي گرفته ايم و بازيكنان از لحاظ روحي و بدني شرايط مناسبي دارند. هرچند استقلال بازي قبلي را واگذار كرده ولي هر مسابقه شرايط خاص خودش را دارد و مي دانيم كه مقابل صدرنشين ليگ برتر روز سختي در پيش خواهيم داشت.
وي افزود:در اين چند روز روي نقاط ضعف و قوت استقلال كار كرده ايم و راه متوقف كردن اين تيم را بلد هستيم. البته براي امتياز گرفتن اين خيلي مهم است كه در دقايق ابتدايي گل نخويم تا در ادامه به هدف مان برسيم.

فرشاد پيوس سرمربي برق شيراز:
سيستم تيم را تغيير داديم

فرشاد پيوس سرمربي برق شيراز كه پس از هفته ها ناكامي به يك تساوي خانگي دست يافته بود، در مورد ديدار برابر پرسپوليس گفت: ما بازي بسيار مشكلي داشتيم اما، با توجه به شرايطي كه در جدول داريم، به دنبال سه امتياز اين بازي و برد در اين مسابقه بوديم. ما در اين بازي سيستم تيم را تغيير داده و سعي كرديم با در اختيار گرفتن ميانه ميدان با ارسال توپ هاي بلند به دروازه حريف نزديك شويم. اما، دفاع خطي تيم پرسپوليس تاحدودي اين شانس را از ما گرفت.
وي افزود: بازيكنان تيم ما در نيمه اول بازي واقعا خوبي را ارايه دادند و چندين موقعيت صد درصد گل را بر روي دروازه پرسپوليس خلق كردند كه متاسفانه به گل تبديل نشد. در نيمه دوم در حالي كه ما در دقايق اضافه وقت اول بازي را به تساوي كشانده بوديم، باز هم با ميل پيروزي و برد در ميدان مسابقه ظاهر شديم و همانگونه كه شاهد بوديد، ضمن كنترل بازي موقعيت هاي خوبي را داشتيم كه متاسفانه به گل تبديل نشدند.

به دليل نداشتن مدرك مربيگري
كاظمي و كريمي در ليگ قهرمانان آسيا
سرمربي نيستند

فرهاد كاظمي وفيروزكريمي سرمربيان تيم هاي فوتبال سپاهان و صبا به دليل نداشتن مدرك مربيگري درجه A نمي توانند به عنوان سرمربي در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا روي نيمكت بنشينند.
گفتني است كريمي; سرمربي تيم فوتبال صباي قم و كاظمي; سرمربي سپاهان از جمله كساني هستند كه مدرك درجه A مربيگري آسيا را ندارند. بنابراين طبق قانون كنفدراسيون فوتبال آسيا آنها نمي توانند به عنوان سرمربي روي نيمكت سپاهان و صبا در ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته باشند.
مسئولان باشگاه سپاهان و صبا براي آنكه فهرست تيمشان براي شركت در ليگ قهرمانان آسيا مشكلي نداشته باشد، افراد ديگري را به عنوان سرمربي معرفي كرده اند. بنابراين اين موضوع هيچ مشكلي براي 2 نماينده ايراني نخواهد داشت و جز» نواقص فهرست ارسالي به AFC نيست.
فيروز كريمي و فرهاد كاظمي در حال گذراندن كلاس هاي مربيگري درجه A هستند ولي هنوز مدرك خود را دريافت كرده اند.

برنامه و اسامي داوران هفته بيست و هشتم
عليرضا فغاني، داور بازي استقلال - پاس همدان

روز گذشته از هفته بيست و هشتم رقابت هاي ليگ برتر دو تيم برق شيراز و پرسپوليس تهران، در ورزشگاه حافظيه شيراز به مصاف يكديگر رفتند.
برنامه و اسامي داوران ادامه رقابت هاي هفته بيست و هشتم به شرح زير است .
يكشنبه: 4 اسفند
ابومسلم مشهد ........................ پيام مشهد، ساعت 15، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
داور: احمد صالحي، كمك ها: محدرضا اسحاقيان و حسين سنجري
صباي قم ....................راه آهن شهرري، ساعت 15، ورزشگاه يادگار امام قم
داور: رحيم رحيمي مقدم، كمك ها: رضا سخندان و علي موغلي
ملوان بندرانزلي .............. استقلال اهواز، ساعت 15، ورزشگاه تختي انزلي
داور: يداله جهانبازي، كمك ها: صادق نوري و مهدي عاليقدر
فولاد خوزستان ................ داماش گيلان، ساعت 15، ورزشگاه تختي اهواز
داور: رحيم مهر پيشه، كمك ها: صفدر احمدي و رسول استادزاده
پيكان قزوين ....................... سپاهان، ساعت 15، ورزشگاه شهيد رجايي قزوين
داور: مسعود مرادي، كمك ها: حسن كامراني فر و حسين عباسي
ذوب آهن مشهد ........... مقاومت سپاسي، ساعت 15، ورزشگاه ذوب آهن فولاد شهر
داور: محسن تركي، كمك ها: عليرضا يزداني و بابك داوري
سايپا كرج .................. مس كرمان، ساعت 15، ورزشگاه انقلاب كرج
داور: محسن قهرماني، كمك ها: محسن فريماني و بهرام نقوي
استقلال تهران ......................... پاس همدان، ساعت 16، ورزشگاه آزادي تهران
داور: عليرضا فغاني، كمك ها: رسول فروغي و محمد رضا ابوالفضلي

روانخواه و رينالدو مقابل پاس
پا به توپ مي شوند

در حالي كه غيبت يدالله اكبري و مجتبي جباري در تمرين هاي استقلال مانند هميشه شايعه قهر اين بازيكنان را بر سر زبان ها انداخت، هر دو بازيكن بار ديگردر تمرين ها حاضر شدند تا مشخص شود عامل غيبت آنها بيماري و مصدوميت بوده است نه قهر كردن.
هم چنين شكست سنگين مقابل مقاومت سپاسي شيراز سبب شد تا مرخصي اجباري عليزاده كه قرار بود حداقل دو هفته طول بكشد، به سرعت پايين يابد و علي عليزاده بار ديگر به تمرين هاي اين تيم احضار شده وكار خود را با استقلال از سر بگيرد.اما، مصدومان استقلال نيز يكي، پس از ديگري در حال بازگشت به ميدان هستند در شرايطي كه رينالدو، روانخواه و بيگ زاده پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت تمرين هاي گروهي را آغاز كردند آخرين اخبار حكايت از آمادگي روانخواه و رينالدو براي حضور در بازي مقابل پاس همدان دارد. هر چند كه به نظر مي رسد همانند نخستين بازي مجتبي جباري، قلعه نويي تلاش مي كند تا بازيكنان مصدومش را در نخستين بازي در نيمه دوم و به صورت مقطعي مورد استفاده قرار دهد. اما، هاشم بيگ زاده از بازي آينده استقلال مي تواند تيم خود را همراهي كند، در حال حاضر فابيو جان واريو اصلي ترين مصدوم اين تيم است كه حداقل تا دو هفته ديگر به ميادين باز نمي گردد.

عابدزاده به شدت تشويق شد

تماشاگران حاضر در ورزشگاه حافظيه قبل از شروع مسابقه تيم هاي برق شيراز و پرسپوليس عابدزاده را تشويق كردند.
گفتني است براي تماشاي مسابقه تيم هاي برق شيراز و پرسپوليس بيش از 15 هزار تماشاگر به ورزشگاه حافظيه آمد ه اند تا مسابقه دو تيم را تماشا كنند.
قبل از شروع مسابقه زماني كه احمدرضا عابدزاده براي گرم كردن مهدي واعظي و عليرضا حقيقي به داخل چمن ورزشگاه آمد به شدت مورد تشويق هواداران قرار گرفت.

نلو وينگادا سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران:
با اين زمين نمي توان از اين بهتر بازي كرد
نلو وينگادا سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از توقف تيمش مقابل برق شيراز در كنفرانس مطبوعاتي درمورد اين ديدار گفت:
با توجه به شرايط بد زمين ارايه فوتبال خوب براي هر دو تيم دشوار بود و به همين دليل نتوانستيم شاهد فوتبال زيبايي باشيم.
وي درمورد نيمه اول اين بازي گفت: در حالي كه هر دو تيم فوتبال برابري را ارايه دادند و ما توانستيم به گل برسيم، متاسفانه در سه دقيقه وقت اضافه نيمه اول بازيكنان ما نتوانستند بازي را كنترل كنند و به همين دليل گل تساوي را دريافت كرديم و سه امتياز حساس را در نيمه اول از دست داديم.
وي درمورد دور شدن پرسپوليس از شانس قهرماني نيز گفت: مطمئنا تا جايي كه ما روي كاغذ شانس داشته باشيم، براي قهرماني تلاش خواهيم كرد. ولي آن چيزي كه مهم است و بايد قبول كنيم، اين است كه ما با اين تساوي شرايط مان براي قهرماني بسيار سخت تر شد.
وينگادا درمورد حركت كند بازيكنانش در نيمه دوم و سنگين بودن بعضي از آنها در اين بازي گفت: بازيكنان ما در هشت روز گذشته سه بازي سنگين را انجام داده اند و همين باعث خستگي و دور بودن بازيكنان مان از شرايط آرماني شد.
وي درمورد تيم برق نيز گفت: تيم برق در خط دفاعي واقعا بسيار عالي ظاهر شد و در حالي كه ما به خاطر شرايط بد زمين رو به توپ هاي هوايي آورده بوديم، آنها به خوبي بازيكنان ما را كنترل كردند.
وينگادا در پايان درمورد اينكه چه تيمي شانس قهرماني را داراست، گفت: با توجه به بازي هاي پاياني ليگ من بيشتر حواس خود را به تيم خود معطوف كرده ام اما با توجه به شرايطي كه تيم استقلال دارد وصدرنشيني اين تيم، بي شك از شانس بيشتري نسبت به ساير تيم ها برخوردار است.

اعتراض بازيكنان و كادر فني پرسپوليس به داور

در پايان نيمه اول بازيكنان و كادر فني پرسپوليس به عملكرد تيم داوري در ورزشگاه حافظيه اعتراض كردند.
گفتني است البرز حاجي پور در وقت هاي تلف شده نيمه اول يك ضربه پنالتي به دو تيم برق شيراز اعلام كرد كه همين موضوع باعث اعتراض شديد كادر فني و بازيكنان پرسپوليس شد. افشين پيرواني، احمدرضا عابدزاده، فريد زرينه، سپهر حيدري، مازيار زارع پس از پايان نيمه اول به سوي هادي دزفولي، ناظر داوري رفته و به شدت به عملكرد حاجي پور اعتراض كردند.

قهرمان دانشجويان جهان از خرداد مسابقه مي دهد

احسان مهاجر شجاعي پس از كسب دو عنوان قهرماني 400 و 800 متر رقابت هاي جام فجر، به دنبال همكاري با مربي مراكشي است.
گفتني است مهاجر شجاعي فصل موفقيت آميزي را در سال 1387 نداشت. او اگر چه با موهايي تراشيده در بازي هاي المپيك حاضر شد، اما به هيچ وجه نتوانست در حد و اندازه هاي خود ظاهر شود. او پس از آن مدتي استراحت كرد و درحالي كه پيش از آن به صورت مستقيم با بهروز صالحي مربي آذربايجاني اش كار مي كرد، تمرين هايش را خودش با برنامه ريزي شخصي اش و مشاوره با بهروزي آغاز كرد. او در نخستين رقابت فصل زمستانش پس از المپيك در مسابقه هاي جام فجر در دوي 400 و 800 متر به عنوان قهرماني دست يافت تا روحيه اش را كسب كند. احسان مهاجر شجاعي در اين خصوص گفت: اين رقابت ها خيلي در روحيه ام تاثير گذاشت روحيه ام عوض شد به ويژه اين كه در 400 متر هم اول شد. در حالي كه مسابقه هايش فاصله ي زيادي نداشت. وي ادامه داد: اكنون مذاكراتي را با مربي مراكشي وجا ادرييس شروع كرده ايم. او مربي بسيار خوبي است و مسابقه همكاري با هشام الغروج قهرمان جهان و المپيك و سعيد لائولا از نفرات برتر جهان را دارد. البته يكي از مشكلات مبلغ بالايي است كه اين مربي مي خواهد. حال بايد مذاكره كرد، اما او براي حضور در ايران موافقت هاي اوليه اش را اعلام كرده است. وي تصريح كرد: من تمرين هايم را اكنون با جديت بيشتري ادامه مي دهم. برنامه ريزي تمرين ها با خودم است و از بهروز هم مشاوره مي گيرم. اگر هم اين مربي مراكشي بيايد، وضع بسيار بهتر مي شود. نفر سوم بازي هاي آسيايي دوحه در 800 متر و قهرمان 800 متر دانشجويان جهان خاطرنشان كرد: امسال به علت مشكلات درسي كمي تمرين هايم را ديرتر شروع كردم. مي خواستم مسابقه هايم را از سال بعد از رقابت هاي جايزه بزرگ دوحه شروع كنم، اما احتمالا از خرداد وارد رقابت ها شوم. هدف اصلي هم در سال آينده حضور در رقابت هاي دانشجويان جهان، قهرماني جهان و قهرماني آسيا است.

رئيس فدراسيون تيروكمان راهي تايلند شد

كريم صفايي رئيس فدراسيون تيراندازي با كمان ايران به منظور شركت در اجلاس كنفدراسيون آسيا راهي تايلندشد. گفتني است در حاليكه قرار بود تيم ملي تيراندازي با كمان ايران چهارشنبه شب تهران را به مقصد بانكوك براي شركت در مرحله اول مسابقات جايزه بزرگ تيراندازي باكمان آسيا ترك كند به دليل صارد نشدن به موقع رواديد پرواز به تايلند را لغو كرد.بعد از صدور رواديد تيم ملي و اعضا» فدراسيون، كريم صفايي رئيس فدراسيون تيراندازي با كمان ايران به همراه نصير نژاد رئيس كميته بين الملل فدراسيون تيروكمان و داور بين المللي اين رشته به منظور حضور در اولين اجلاس كنفدراسيون تيراندازي با كمان آسيا راهي تايلند شدند. اولين اجلاس كنفدراسيون تيراندازي با كمان آسيا در سال 2009 طي دو روز در بانكوك تايلند برگزار مي شود.

آخرين رده بندي تيم هاي واليبال جهان
ايران در مكان بيست وچهارم

تيم ايران درآخرين رنكينگ اعلام شده از سوي فدراسيون جهاني واليبال بدون تغيير نسبت به دوره گذشته در مكان بيست و چهارم بهترين تيم هاي جهان قرار گرفت.
گفتني است فدراسيون جهاني واليبال در تازه ترين رده بندي بهترين تيم هاي جهان در سال 2009 تيم ملي ايران را بدون تغيير نسبت به دوره پيشين خود در مكان بيست و چهارم قرار داد. دراين رده بندي تيم هاي آسيايي چين و ژاپن با دو پله صعود نسبت به گذشته به ترتيب عناوين هشتم و نهم اين رده بندي را به خود اختصاص دادند. اين در حالي است كه اين تيم ها به ترتيب در مكان هاي دهم و يازدهم قرار داشتند.در اين رده بندي تيم ملي واليبال استراليا هم يك پله صعود داشت و از مكان چهاردهم به جايگاه سيزدهم صعود كرد و همين طور تيم ملي واليبال كره جنوبي از مكان نوزدهم به رده هجدهم صعود كرده است.
در رده بندي بهترين تيم هاي واليبال مردان جهان تيم هاي برزيل، آمريكا، روسيه، بلغارستان و صربستان به ترتيب به عنوان پنج تيم برتر واليبال مردان معرفي شده اند. اين تيم ها بدون تغيير نسبت به رده بندي قبلي در مكان هاي اول تا پنجم قرار گرفته اند.

تورنمنت بوكس مجارستان
سه مدال برنز براي نمايندگان ايران

تيم ملي بوكس ايران به سه مدال برنز در تورنمنت بين المللي مجارستان دست يافت.
گفتني است در سومين و آخرين روز مسابقات بوكس مجارستان مرتضي سپه وند در وزن 69 كيلوگرم با نتيجه10 بر 3 مغلوب حريفي از كوبا شد و به مدال برنز مشترك دست يافت.در وزن 64 كيلوگرم هومن كرمي نيز به صورت يك طرفه با نتيجه14 بر 2 مبارزه را به ديگر بوكسور كوبايي واگذار كرد.
در وزن به اضافه91 كيلوگرم جاسم دلاوري هشت بر يك مغلوب نماينده روسيه شد و به مدال برنز قناعت كرد. در تورنمنت بين المللي مجارستان كه با حضور 127 بوكسور در قالب 15 تيم برگزار شد، تيم ايران با هفت بوكسور حاضر بود.

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن