تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806352129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سال آينده انجام مي‌شود:ايجاد خطوط ويژه تاكسي تندور در پايتخت/ متوسط سرعت خطوط تاكسيراني دو برابر مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سال آينده انجام مي‌شود:ايجاد خطوط ويژه تاكسي تندور در پايتخت/ متوسط سرعت خطوط تاكسيراني دو برابر مي‌شود
ايجاد خطوط ويژه تاكسي تندور در پايتخت/ متوسط سرعت خطوط تاكسيراني دو برابر مي‌شود
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران از راه اندازي خطوط تندرو تاكسيراني در سال آينده خبر داد و گفت: اين خطوط سرعت تاكسي ها را به بيش از 30 كيلومتر در ساعت افزايش مي دهد.

به گزارش خبرنگار مهر محمد احمدي بافنده در نخستين نشست رسانه‌اي خود بااشاره به مشكلات ناوگان تاكسيراني در پايتخت گفت: نبود پاركينگ در فضاي مناسب براي استقرار تاكسي‌ها از مشكلات اساسي تاكسي هاي خطي است كه در صدد ايجاد پاركينگ در سطح محلات براي تاكسي ها هستيم.

وي با بيان اينكه عدم گسترش خطوط مترو و اتوبوسراني بار مسافري اين ناوگان ها را بر تاكسي ها تحميل كرده است گفت: در تمام دنيا تاكسي يك وسيله اختصاصي و وي آي پي است.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران از ايجاد تعميرگاههاي شبانه تاكسيراني خبر داد و گفت: اين تعميرگاهها سبب مي شود تا تاكسي ها در روز بيشتر در سطح شهر حضور داشته باشند و زمان كمتري را براي تعمير صرف كنند.

وي با اشاره به افزايش سرعت ناوگان تاكسيراني گفت: در حال حاضر سرعت تاكسي ها به طور متوسط 16 كيلومتر در ساعت است كه ر اساس استانداردها زير 30 كيلومتر در ساعت مرگ ناوگان است كه با ايجاد خطوط ويژه پرسرعت در ساعت هاي ويژه مانند پيك صبحگاهي و عصرگاهي راندمان كاري تاكسيراني را افزايش مي دهيم.

احمدي بافنده با بيان اينكه اين طرح در مرحله مطالعاتي است گفت: مجوز اجرايي شدن خطوط پرسرعت تاكسيراني را از شهردار تهران گرفته ايم و تا سال آينده آن را راه اندازي مي كنيم.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني از هوشمند سازي تاكسي ها خبر داد و گفت: با نصب سيستم هاي هوشمند ، پرداخت ها به صورت كارتي انجام مي شود و طور آنلاين حضور تاكسي ها در سطح شهر كنترل مي شود.

وي ابه حضور بيشتر تاكسي ها در سطح محلات اشاره كرد و افزود: در حال حاضر 10 هزار آژانس محلي داريم كه به طور متوسط 20 خوردو در آن فعاليت دارند كه توسط هيچ مرجعي كنترل نمي شود هر چند به لحاظ قانوني ما مسئول آنها هستيم در صورت گسترش تاكسي ها در سطح محلات مي توان امنيت تردد آن را كنترل كرد.

احمدي بافنده با بيا ن اينكه پايانه هاي تاكسيراني ساماندهي مي شوند گفت: درحال حاضر 48 پايانه داريم كه پس به 80 پايان خواهد رسيد. همچنين مشكلات بهداشتي و روشنايي اين پايانه ها نيز رفع مي شود.

وي مسافربرهاي شخصي را يكي ديگر از مشكلات روندگان تاكسي برشمرد و گفت: مسافربرهاي شخصي به راحتي مسافران تاكسي را جابجا مي كنند اين در حالي است كه رانندگان تاكسي در پايانه ها منتظر مسافرند.

احمدي بافنده خواستار كنترل كيت گازسوز تاكسي هاي گازسوز شد و گفت: 50 هزار تاكسي گازسوز در نوبت كنترل كيت گاز هستند كه اگر به طور شخصي آن را كنترل كنند در كمترين حالت 40 هزار تومان برايشان هزينه دارد.

مديرعامل سازمان تاكسيراني با بيان اينكه بسياري از رانندگان ما فاقد بيمه هستند اضافه كرد: تمامي رانندگان تاكسي بالاي 50 سال بيمه نيستند كه ميزان نزديك به 30 هزار نفر هستند.

وي ادامه داد: شهرداري به عنوان جايگزين پيمانكار حاضر است مابه التفاوت حق بيمه سالهاي مياني را بپردازد اما سازمان تامين اجتماعي اين موضوع را قبول ندارد.

احمدي بافنده از تامين امكانات رفاهي از جمله امكان استفاده از فضاهاي ورزشي و بيمارستان اختصاصي و ايجاد پاتوق مذهبي براي رانندگان تاكسي خبر داد.

وي با انتقاد از كيفيت خودروهايي كه به تاكسي اختصاص مي يابد تصريح كرد: اين خودروها هيچ تفاوتي با خودروهاي عادي ندارد و داراي كيفيت پائين است. به طور مثال چطور امكان دارد 3 مسافر در پشت پرايدي با رعايت شان اسلامي بنشينند. متاسفانه خودروسازان توجهي به كيفيت تاكسي ها نمي كنند.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن