تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821168689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي:
خبرگزاري فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي گفت: نقش خانه‌هاي صنعت، معدن و تجارت يك تشكل عمومي با ماموريت‌هاي هرسه نظام توليد، توزيع و مصرف است.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومي سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي، علي صفرزاده در چهارمين اجلاس دبيران خانه‌هاي صنعت، معدن و تجارت كشور كه به ميزباني خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي برگزار شد، اظهار داشت: خانه‌هاي صنعت، معدن و تجارت بايد نقش‌آفريني جديدي داشته باشند و خود را براي در اختيار گرفتن وظايف جديد آماده كنند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي افزود: در خراسان رضوي طبق راهبردهاي تعريف شده، بحث برون‌سپاري اختيارات دولتي دنبال مي‌شود و آمادگي داريم كه در بحث قيمت‌گذاري نظام توليد، مصرف و توزيع و صدور جوازهاي تاسيس تا مرحله نيازسنجي، اولويت‌بندي و موافقت اوليه، اين وظايف را به خانه صنعت، معدن و تجارت واگذار كنيم.
صفرزاده اظهار داشت: كشور ما اينك به مانند دوران دفاع مقدس در جنگ اقتصادي با دنياي استكباري قرار دارد، لذا دست‌اندركاران صنعت، معدن و تجارت كشور كه سربازان اقتصادي محسوب مي‌شوند بايد به مقابله با اين كارزار اقتصادي بپردازند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به ظرفيت‌هاي آموزشي در بخش صنعت و معدن و تجارت خراسان رضوي اشاره كرد و افزود: خوشبختانه ظرفيت‌هاي بسيار بالايي براي آموزش نيروي انساني و مديريت‌ها وجود دارد و اين آمادگي وجود دارد كه بخش برگزاري و صدور گواهينامه‌هاي مهارت در اين بخش به خانه صنعت و معدن و تجارت واگذار شود.
وي افزود: مديريت كردن منابع يك نياز اساسي است و لذا شيوه‌هاي سنتي بايد جاي خود به شيوه‌هاي نوين بدهد، زيرا بدون مديريت منابع امكان موفقيت‌ها در ماموريت‌ها و توليد ثروت وجود ندارد.
صفرزاده همچنين اعلام رسمي نام جديد خانه صنعت، معدن و تجارت به جاي نام قبلي را در مشهد مقدس به فال نيك گرفت و با اشاره به اينكه 50درصد توليد ناخالص داخلي، ۳۰درصد اشتغال و حدود ۷۰درصد گردش مالي كشور به شكلي در خانه‌هاي صنعت، معدن و تجارت مديريت مي‌شود، اظهار اميدواري كرد كه اين تشكل بتواند در ماموريت‌هاي آينده موفق عمل كند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در قسمت ديگري از سخنان خود با بيان اينكه وجود حدود ۶هزار واحد صنعتي، 170 هزار واحد صنفي و 800 بنگاه صادراتي در اين استان، توانمندي‌هاي بالايي را رقم زده كه بهره‌گيري از آنها مي‌تواند در بحث توليد، صادرات، اشتغال و توليد ثروت نقش مهمي ايفا كند.
وي عنوان كرد: خانه صنعت، معدن و تجارت استان در بخش صنعت موفق عمل كرده اما با توجه ظرفيت‌هاي مناسبي كه در بخش معدن وجود دارد، بايد در توسعه آن به ويژه در زمينه صنايع معدني تلاش شده تا سهم معدن در اقتصاد افزايش يابد.
وي افزود: راه‌اندازي هر واحد كسب و كاري به كسب مجوز از اتحاديه صنف مربوطه نياز دارد، اظهار كرد: براي مبادرت به كسب و كار و تنظيم ارتباطات بين تشكل‌ها و بنگاه‌ها، هر بنگاه توليدي و تجاري نيز بايد مكلف به عضويت در خانه صنعت، معدن و تجارت شود.
رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي و دبيركل شبكه خانه‌هاي صنعت، معدن و تجارت كشور نيز در اين جلسه افزود: از نگاه عميق و كارشناسي سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به توسعه اختيارات اين تشكل، با بيان اينكه نگاه نفتي ما را از اهداف عاليه دور مي‌كند.
انتهاي پيام/م30

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن