تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820492104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس مركز نخبگان شهيد فهميده اعلام كرد:تحصن ضد صهيونيستي بانوان نخبه ايراني مقابل دفتر اروپايي سازمان ملل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: رئيس مركز نخبگان شهيد فهميده اعلام كرد:تحصن ضد صهيونيستي بانوان نخبه ايراني مقابل دفتر اروپايي سازمان ملل
گروه سياسي: رئيس مركز نخبگان شهيد فهميده تهران در يك كنفرانس خبري از تلاش براي فراهم‌ كردن مقدمات تحصن و اعتصاب غذاي 5 بانوي نخبه ايراني در مقابل دفتر اروپايي سازمان ملل براي جلب توجه افكار عمومي جهان به جنايات صهيونيست‌ها خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، رضا آقانوري، رئيس مركز نخبگان شهيد فهميده تهران امروز يك‌شنبه چهارم اسفند در كنفرانس خبري اعزام پنج تن از بانوان نخبه جهان اسلام براي تحصن و اعتصاب غذا در مقابل دفتر اروپايي سازمان ملل، با اشاره به جنايات صهيونيست‌ها در غزه و سكوت سازمان‌هاي بين‌المللي در قبال اين جنايات گفت: در اعتراض به اين جنايات پنج نفر از بانوان نخبه ايراني در صدد هستند تا با اعتصاب غذا در مقابل دفتر اروپايي سازمان ملل در ژنو، بر لزوم محكوميت و مجازات سران رژيم صهيونيستي تأكيد كنند.

آقانوري، در ادامه افزود: مركز نخبگان شهيد فهميده تهران با همكاري سازمان غيردولتي «ياور» به دنبال اين است نخبگان علمي كه در اين اعتصاب غذايي شركت مي‌كنند اسرائيل را در نزد مجامع جهاني بي‌آبرو كنند.

رئيس مركز نخبگان شهيد فهميده تهران با بيان اينكه درخواست ما به سفارت سوئيس در ايران تحويل داده شده است، خاطرنشان كرد: در اين درخواست مجوز حضور بانوان ايراني را در مقابل دفتر اروپايي سازمان ملل در ژنو، تسليم سفارت سوئيس شد كه اين كشور تاكنون به درخواست ما جوابي نداده است و علي‌رغم پي‌گيري اداره حقوق بشر وزارت خارجه هنوز مجوز حضور اين پنج نفر داده صادر نشده است.

آقانوري با دوگانه خواندن عملكرد اين كشور گفت: سوئيس بارها به گروهك تروريستي منافقين كه فرزندان اين ملت را به خاك و خون كشانده است، اجازه تحصن و اعتصاب غذا در مقابل دفتر اروپايي سازمان ملل در ژنو داده است، اما درخواست حق‌طلبانه بانوان ايراني در دفاع از مردم غزه را رد مي‌كند و اين جامع‌الشرايط بودن قوانين صلح را زير سؤال مي‌برد.

وي با هشدار به حاميان اسرائيل تصريح كرد: اگر اين حكومت‌ها نمي‌خواهند جنايات اين رژيِم جعلي را محكوم كنند نخبگان علمي ايران كه در سطح جهان از جايگاه بالايي برخوردارند با اعتصاب خود افكار جهان را متوجه اين جنايت‌ها مي‌كنند.

رئيس مركز نخبگان شهيد فهميده تهران، حركت سازنده اين افراد را خردمندانه و در راستاي سياست‌هاي نظام خواند و افزود: با اين حركت صفوف ملت‌ها در دفاع از ملت فلسطين محكم‌تر مي‌‌شود.

وي به بيانيه نخبگان در محكوميت اسرائيل اشاره و بيان كرد: به دنبال فرمان صريح مقام معظم رهبري مبني بر لزوم حمايت همه‌جانبه از ملت فلسطين، نخبگان حزب‌الله ايران به ‌ويژه بانوان ضمن اعتراض شديد به اين تجاوز بي‌رحمانه و با بررسي علمي موضوع، بيانيه‌اي الزام‌آور را در رفع تجاوز و مجازات دولت‌ غاصب صهيونيستي تدوين كرد‌ند.

آقانوري خاطرنشان كرد: سازمان ملل بايد بداند هرچند ما اين رژيِم را محكوم كرده‌ايم ولي محكوميت تجاوزگر يك بحث كلي است و شامل هر دولت غاصبي خواهد شد و سازمان ملل كه طبق منشور صلح تشكيل شده است نبايد از محكوميت تجاوزگر بهراسد.

وي خاطرنشان كرد: اگر سفارت سوئيس ظرف 10 روز آينده به درخواست ما جواب منفي دهد موضوع را از طريق وزارت خارجه پي‌گيري مي‌كنيم تا اين حركت را با كسب مجوز وزارت كشور در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران يا سفارت سوئيس در تهران برگزار كنيم.

رئيس مركز نخبگان شهيد فهميده تهران در پايان ابراز كرد: سياست خارجي اسرائيل در منطقه تهاجمي است و نبايد اجازه داد دشمن به فتح سنگرهاي اسلام بپردازد و چنين حركت‌هايي مي‌تواند فتح خاكريزهاي دشمن را آسان‌تر كند.

يادآور مي‌شود، خانم‌ها فرشته مهدوي تلارمي، فاطمه اميدي بيرگاني، فاطمه ميرزاخاني، مريم مجتهدزاده لاريجاني و مريم اسماعيلي افراد درنظر گرفته‌شده براي اين اعتصاب غذايي هستند.

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3591]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن