تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821167296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار زنجان:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار زنجان:
خبرگزاري فارس: معاون سياسي امنيتي استاندار زنجان گفت: مطرح شدن كميته صيانت از آرا، از عواقب فتنه 88 و در واقع يك نمونه كوچك از انقلاب مخملي محسوب مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان فيروز احمدي شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نزديك شدن انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: هر چه زمان برگزاري انتخابات نزديك مي‌شود، شور و شوق مردم نيز افزايش مي‌يابد.
وي در پاسخ به سئوالي درباره آغاز فعاليت‌هاي انتخاباتي زود رس تصريح كرد: قوانين انتخاباتي با وجود اصلاحات دوره‌اي باز هم نواقصي دارد.
معاون سياسي امنيتي استاندار زنجان تاكيد كرد: تا زماني كه نامزدها و داوطلبان انتخاباتي قانون را نقض نكنند با آنها برخوردي انجام نمي‌شود.
وي بر ضرورت گرم كردن تنور انتخابات با استفاده از شور انتخاباتي طرفداران نامزدهاي انتخابات تاكيد كرد و گفت: شعار وزارت كشور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي قانون‌ گرايي، عدالت‌م حوري، امانت داري و حضور حداكثري مردم پاي صندوق‌هاي راي است.
احمدي زمان اعلام اسامي نامزدهاي تاييد صلاحيت شده براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي را 20 دي ماه اعلام كرد.
وي با اشاره به وجود يك منشور اخلاقي براي انتخابات تصريح كرد: اين منشور بين 16 تا 20 بند دارد كه جا افتادن آن نياز به همراهي رسانه‌ها دارد.
معاون سياسي امنيتي استاندار زنجان از ثبت نام 74 نفر در انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان زنجان خبر داد و گفت: يك نفر از ثبت نام كنندگان انصراف خود را اعلام كرده است.
وي از افزايش پنج تا هفت درصدي صندوق‌هاي راي گيري نسبت به انتخابات گذشته خبر داد و اضافه كرد: اين افزايش به دليل مشكلات موجود در انتخابات گذشته از قبيل نامناسب بودن محل صندوق و همچنين تراكم در سر صندوق‌ها رخ داده است.
احمدي تعداد صندوق‌هاي راي گيري در استان زنجان را 686 صندوق اعلام كرد گفت: تغييراتي هم در تعداد صندوق‌هاي سيار با توجه به نيازها ايجاد شده است.
وي افراد درگير در امور برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي استان زنجان را بالاي 7 هزار نفر اعلام كرد، كه شامل عوامل اجرايي اعم از فرمانداري‌ها و بخشداري‌ها و نظارت و بازرسي مي‌شود.
معاون سياسي امنيتي استاندار زنجان در پاسخ به سئوالي درباره آرايش نيروهاي سياسي شركت كننده در انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: هر حزب و گروهي كه مجوز فعاليت در كشو را دارد مي‌تواند در انتخابات شركت كند.
وي با اشاره به حزب‌هاي تشكيل شده در دل دولت‌هاي گذشته و اقدامات غير قانوني آنها تصريح كرد: آنها در واقع به فعاليت‌هاي قانوني حزبي خيانت كرده‌اند به طوري كه تجربه تلخي از فعاليت‌هاي حزبي در ايران به يادگار گذاشتند.
احمدي بر جدا بودن مسئله فتنه از انتخابات پيش رو تاكيد كرد و گفت: اقدام فتنه گران به دليل زير سئوال بردن حضور 40 ميليوني مردم و از بين بردن شادي و شيريني ناشي از اين حضور خيانت محسوب مي‌شود.
وي در پاسخ به سئوالي درباره تشكيل كميته صيانت از آرا تاكيد كرد: جاي تاسف است كه اين سخنان در برخي مواقع از زبان دوستاني شنيده مي‌شود كه هيچ نسبتي با فتنه گران ندارند و در حال حاضر مسئوليت هم دارند، هر چند خيلي زود حرف‌هايشان را اصلاح كردند.
معاون سياسي امنيتي استاندار زنجان صحبت از كميته صيانت از آرا را ادامه تبعات فتنه 88 عنوان كرد و گفت: در واقع اين سخنان بدعت و بر جاي مانده از فتنه و نمونه كوچك انقلاب مخملي محسوب مي‌شود.
وي با اشاره به لحاظ شدن راه‌حل‌هاي قانوني مختلف براي معترضان به نحوه اجراي قوانين انتخاباتي توسط عوامل اجرايي و هيئت‌هاي نظارت تاكيد كرد: قوانين فرايند انتخابات در ايران يكي از بي‌نظيرترين قوانين است.
احمدي ادامه داد: معدل برگزاري انتخابات در ايران طي 30 انتخابات گذشته يكي از سالم‌ترين انتخابات‌ها در جهان است.
وي با اشاره به عملكرد نادرست احزاب اضافه كرد: كجاي دنيا احزاب اساسنامه‌اي تدوين، امضا و برخلاف آن اساسنامه ساختار شكني مي‌كنند كه برخي احزاب در ايران طي چند سال گذشته كرده‌اند.
احمدي در پاسخ به سئوالي درباره اختلافات موجود در شوراي شهر زنجان و تاثيرگذاري آن بر عملكرد آنها تاكيد كرد: بر اساس اصل 100 قانون اساسي ورود اعضاي شوراي شهر به مسائل سياسي ممنوع است.
وي تاكيد كرد: حمايت از فعاليت شوراي شهر از وظايف مسئولان استان براي پيشبرد پروژه‌هاي عمراني شهر است چرا كه اختلافات در نهايت به ضرر خود آنها تمام مي‌شود.
انتهاي پيام/غ10

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن