تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805541550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
"طاووس هاي بي پر" در فرهنگسراي هنر

فيلم سينمايي "طاووس هاي بي پر" ساخته جواد مزدآبادي يكشنبه چهارم اسفندماه 30:17 در فرهنگسراي هنر به نمايش درمي آيد.
به گزارش آفرينش، روابط عمومي فرهنگسرا اعلام كرد اين فيلم در جلسه هفتگي باشگاه فيلم تهران وابسته به كانون فيلم فرهنگسرا به نمايش درآمده و پس از آن با حضور كارگردان، فريبرز عرب نيا، هنگامه قاضياني و آهو خردمند بازيگران و رضا درستكار منتقد سينما مورد تحليل قرار مي گيرد.فيلم داستان زندگي زني است كه با شغلي خاص امرار معاش مي كند و با مرگ شوهرش دچار مشكل مي شود. "طاووس هاي بي پر" نخستين تجربه مزدآبادي در عرصه سينماي حرفه اي است كه ساخت چند فيلم كوتاه، مستند و مجموعه تلويزيوني را در كارنامه دارد. عرب نيا هم نخستين تجربه بازيگرداني خود را با اين فيلم ثبت كرده است. حميدرضا هدايتي، خسرو احمدي و آناهيتا افشار ديگر بازيگران فيلم هستند كه با حمايت مركز گسترش سينماي مستند و تجربي توليد شده و در بخش نگاه نو (مسابقه فيلم هاي اول و دوم) بيست و هفتمين جشنواره فجر حضور داشت. "طاووس هاي بي پر" در جشنواره مورد استقبال منتقدان و كارشناسان سينما قرار گرفت.

جشنواره تجسمي فجر بايد ادامه يابد

عكاس برجسته كشورمان معتقد است كه تعطيل شدن و برگزار شدن جشنواره تجسمي فجر به ضرر هنر كشور خواهد بود.
به گزارش آفرينش، امير علي جواديان عكاس پيشكسوت و مدرس دانشگاه به كميته اطلاع رساني نخستين جشنواره تجسمي فجر، گفت: به عقيده من جشنواره فجر خيلي زودتر از اينها برگزار مي شد زيرا ما در اين سي ساله ثابت كرده ايم كه در زمينه هنرهاي تجسمي كشوري بسيار قوي هستيم.وي افزود: در اين چند ساله هنرهاي ما بسيار خوب درخشيدند و به بلوغ كامل رسيده اند به خصوص در حوزه عكاسي ايران در اين سي سال خودش را به خوبي نشان داده و عكاسان ايراني به هويتي خاص در آثار خود رسيده اند.
وي اظهار كرد: جشنواره تجسمي فجر مي تواند پل ارتباطي بين پيشكسوتان و هنر جويان جوان باشد و به هنر جويان كمك مي كند تا تجربيات هنري بزرگان هنر را كه در اين جشنواره آثارش به نمايش در آمده درك كنند.جواديان جشنواره تجسمي فجر را يك جريان هنري دانست و گفت: متاسفانه برخي از اساتيد و هنرمندان با اين جشنواره با نگاهي غير منصفانه نگريسته اند گو اينكه آنها فراموش كرده اند كه اگر اين جشنواره تعطيل شود نخستين ضربه اش را خود هنرمندان مي خورند.
نخستين جشنواره هنرهاي تجسمي فجر در بخش هاي نقاشي، پوستر، مجسمه سازي، كاريكاتور، خوشنويسي با موضوع اميد به آينده از 12 بهمن به مدت يك ماه در موزه هنرهاي معاصر تهران، فرهنگسراي نياوران، خانه هنرمندان و موزه فرهنگي و هنري آزادي در حال برگزاري است.
نگارخانه هدي فرهنگسراي قرآن برپا مي كند
نمايشگاه نقاشي سياه قلم

نگارخانه هدي فرهنگسراي قرآن به منظور حمايت از هنرمندان و گسترش هنرهاي تجسمي اقدام به برگزاري نمايشگاه نقاشي سياه قلم هنرمندان خانم مژگان دبيري ومريم گودرزي نموده است.به گزارش آفرينش به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي قرآن، بيش از 50 اثر در زمينه سياه قلم توسط اساتيد و هنرجويان به نمايش گذاشته شد.
علاقمندان مي توانند جهت بازديد از اين نمايشگاه تا تاريخ 10 اسفند ماه از ساعت 9 صبح تا 17به نشاني: خيابان قزوين- نرسيده به سه راه آذري- نبش خيابان شهيد كاظمي- نگارخانه هدي فرهنگسراي قرآن مراجعه نمايند.

مديركل ارشاد تهران:
شعر در فرآيند اجتماعي نوعي پيام است

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران گفت: محصول شاعر شعر است و از آنجايي كه شعر به يك فرايند اجتماعي و فرهنگ عمومي تبديل مي شود نوعي پيام و شعار به حساب مي آيد.
به گزارش آفرينش، حسين عرب اسدي مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران كه در مراسم اختتاميه شعر فجر استان تهران سخن مي گفت ضمن بيان اين مطلب افزود: شاعر يكي از زواياي مثلث شعر محسوب مي شود و هريك از زواياي مثلث در قوه شعر براي ما هويدا است.
مدير اداره كل استان تهران باتوجه به ضرورت برگزاري جشنواره شعر فجر ادامه داد: براي تجليل از شاعران نبايد به برگزاري يك مراسم اكتفا كرد، بلكه بايد از اشعار شاعران برگزيده در مناطق سكونتشان استفاده كنيم تا مردم با شعرهاي معاصر ملموس شوند.
وي افزود: جلسات جشنواره شعر فجر بايد ماهانه برگزار شود تا بهانه اي براي جويا شدن حال يكديگر و پيگري آثار شاعران باشد.
113 اثر در بخش جوان و 60 اثر در بخش عمومي و پيشكسوتان به دبير خانه ارسال شد كه از مجموع آثار، 16 اثر برگزيده در بخش جوان و تمامي 60 اثر در بخش پيشكسوتان تجليل خواهد شد. در بخش ويژه با موضوع غزه نيز 16 اثر به دبيرخانه ارسال شد كه از صاحب يك اثر برگزيده تجليل به عمل آمد. مراسم اختتاميه جشنواره شعر فجر استان تهران 30 بهمن در مجتمع فرهنگي هنري رسول مهر برگزار شد كه از حسين جنتي، سينا عليمحمدي، شعر غزه، مريم هاشم پور، مهدي مظاهري خورزني، محمدجواد شاه مرادي (آسمان) و وحيد سمناني به عنوان برگزيدگان جشنواره شعر فجر استان تهران قدرداني به عمل آمد. مراسم اختتاميه سومين جشنواره بين المللي شعر فجر 10 اسفند ماه سال جاري در تالار وحدت تهران برگزار مي شود.

برپايي نمايشگاه آثار صادقي در مجموعه آسمان

همزمان با برگزاري دومين مراسم تقدير از استادان برگزيده حوزه هنر نمايشگاهي از آثار علي اكبر صادقي در مجموعه فرهنگي هنري آسمان برپا مي شود.
به گزارش آفرينش، مراسم تقدير از استادان برگزيده حوزه هنر يكشنبه چهارم اسفند ساعت 18 در مجموعه فرهنگي هنري آسمان برگزار مي شود و همزمان 50 تابلو نقاشي رنگ و روغن، شش اثر حجمي و بيش از 20 تابلو طراحي ساخت انيميشن علي اكبر صادقي در معرض ديد علاقمندان قرار مي گيرد.
همچنين در اين مراسم از چهار هنرمند برگزيده شامل صادقي در حوزه تجسمي، فرهاد ناظرزاده كرماني در حوزه تئاتر، سعيد توكليان در حوزه انيميشن و حسن رياحي در حوزه موسيقي تجليل مي شود.مراسم تقدير از استادان برگزيده حوزه هنر به همت معاونت هنري فرهنگستان هنر و سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران برگزار مي شود.

"تنهايي" در نگارخانه الهه به نمايش درمي آيد

چهارمين نمايشگاه نقاشي گروه تجسمي حلقه با عنوان "تنهايي" زيكشنبه 11 اسفند در نگارخانه الهه به روي ديوار رفت.
به گزارش آفرينش، الهام بياتي، ساناز علوي، آزاده شركت و ليلا سنايي پور از اعضاي گروه حلقه در اين نمايشگاه 32 اثر را در معرض تماشاي عموم قرار مي دهند.
موضوع اين دوره گروه حلقه، تنهايي است و مانند ديگر نمايشگاه هاي اين گروه هر يك از اعضا بر اساس تعريف شخصي و جهان بيني خود 7 تا 8 تابلوي نقاشي با اين سوژه را به نمايش درمي آورد.
نمايشگاه نقاشي هاي گروه حلقه تا 20 اسفند سال جاري در نگارخانه الهه داير است و علاقه مندان مي توانند هر روز (به جز ايام تعطيل) از ساعت 16 تا 20 از آن ديدن كنند. نگارخانه الهه در بلوار آفريقا، خيابان گلفام، شماره 6 واقع است.

دوشنبه|ا|5|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن