تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816321119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خانه‌نشيني احمدي نژاد با حساب و كتاب بود


واضح آرشیو وب فارسی:الف: "خانه‌نشيني احمدي نژاد با حساب و كتاب بود"
مديرعامل ايرنا گفت: اين‌كار آقاي احمدي‌نژاد هوشمندانه و داراي حساب و كتاب بود تا هجمه ها را به‌سوي رهبر معظم انقلاب خنثي كند كه سكوت الهام بخش وحدت آقاي احمدي‌نژاد نيز بر همين مبناست.

روزنامه ايران در شماره امروز شنبه خود نوشت: جمعي از فعالان رسانه‌هاي مجازي و وبلاگ‌نويسان با حضور در مؤسسه مطبوعاتي با علي‌اكبر جوانفكر ديدار و سؤالات خود در زمينه‌هاي مختلف را از وي پرسيدند.

مديرعامل خبرگزاري‌ ايرنا در اين نشست صميمي با اشاره به فضاي مجازي موجود اظهار داشت: اينترنت و وبلاگ ابزاري به شمار مي‌روند كه مي‌توانيم به وسيله آن نظراتمان را منتقل كنيم اما بايد توجه داشت كه فضاي مجازي براي ما ايجاد مسئوليت مي‌كند و بايد به نحو احسن اين مسئوليت را ادا كرد. جوانفكر در ادامه افزود: اگر اقدامات‌مان در فضاي مجازي به جايي رسيد كه باعث ايجاد اختلاف، بددلي و دشمني شد اين نشان مي‌دهد كه مسير اشتباه است؛ هيچ‌كس چنين توصيه‌اي نمي‌كند و دين عزيز اسلام نيز از اين موضوع رويگردان است و بايد از آن پرهيز كنيم.

مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور با بيان اين‌كه مطالب منتشر شده در وبلاگ بايد برآمده از ارزش‌هاي ديني و اخلاقي باشد، گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران يك نظام ديني و برپايه ولايت مطلقه فقيه است كه وظيفه داريم با اطلاع‌رساني و آگاهي‌بخشي نشان دهيم كه اين نظام كارآمد و مؤثر است.

علي‌اكبر جوانفكر گفت: انعكاس و انتشار موفقيت‌ها و دستاوردها نيز تعهدي براي ايجاد اميد در مردم است اين جزو مأموريت‌هاي ما به شمار مي‌رود اما اگر نتيجه كار خدايي ناكرده باعث شد تا انزوا و نااميدي در جامعه افزايش يابد به هدف نخواهيم رسيد و كساني كه به اين مسئله توجه نمي‌كنند و با كارهايشان باعث سرخوردگي اجتماعي در جامعه مي‌شوند يك آسيب جدي به اين عرصه وارد مي­ كنند.

در ادامه اين جلسه فعالان عرصه مجازي و وبلاگ‌نويسان سؤالات خود را از مشاور مطبوعاتي رئيس‌جمهور پرسيدند.

جوانفكر در پاسخ به سؤالي درخصوص پرونده نشريه خاتون و محكوميت در دادگاه، اظهار داشت: بايد مراقب بود اگر گرد و غباري به پا شد تشخيص حق سخت‌تر مي‌شود. در قضيه خاتون هم به دليل برخي تحريف‌ها بسياري از افراد دچار اشتباه شدند و با انتشار مطالبي كذب موجي به راه افتاد و با مديريت اين موج واكنش‌هايي صورت گرفت.

وي افزود: تعداد ۱۹۲ نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بيانيه‌اي را صادر كردند كه با برخي از آنها تماس گرفتم و علت امضاي آنها را جويا شدم كه در پاسخ گفتند بيانيه‌اي در مجلس جمع شد و ما هم بدون آن‌كه نشريه را خوانده باشيم آن را امضا كرديم!

سرپرست مؤسسه مطبوعاتي خاطرنشان كرد: در ماجراي خاتون نه تنها به ما بلكه به خيلي از افراد كه براساس اطلاعات غلط موضعگيري كردند ظلم شد؛ وي افزود: از دادگاه درخواست نمودم تا رفع ظلم كند.دادگاه از ۱۲ موردي كه در كيفرخواست آمده بود عبور كرد و تنها براي ۲ مورد حكم صادر كرده كه اعتراض خود را در اين خصوص به دادگاه تجديدنظر اعلام كرده‌ام.

مشاور مطبوعاتي رئيس‌جمهور خاطرنشان كرد: به خاطر حكم زندان هيچ‌گاه روبه‌روي نظام نمي‌ايستم، دستگاه قضا براي ما محترم است؛ هر چند ما را متهم كردند به قانونگريزي كه اصلاً اين چنين نبوده و ما مقابل قانون نايستاديم بلكه در مقابل بي‌قانوني ايستاديم.

سكوت را هم برنمي‌تابند

علت سكوت اخير مشايي سؤال ديگري بود كه جوانفكر در اين خصوص اظهار داشت: برخي حتي سكوت آقاي مشايي را برنمي‌تابند؛ حرف مي‌زند مي‌گويند چرا حرف مي‌زند اكنون هم كه سكوت كرده مي‌گويند چرا ساكت است.

در اين مدت هم برخي بزرگان توصيه كردند كه ايشان سكوت كنند كه ايشان هم سكوت كرد.

ما هم از مشايي هيچ مطلبي منتشر نمي‌كنيم اما آيا برخي دست بر مي‌دارند يا باز هم جريان موهوم انحرافي را كش مي‌دهند.

مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور در پاسخ به سؤال يكي ديگر از وبلاگ‌نويسان درخصوص طرح جريان انحرافي در رسانه‌­هاي اقتدارگرا كه از شكل و شمايل سياسي خارج شده و در مواردي رنگ و بوي اعتقادي گرفته، اظهار داشت: بايد مراقبت كنيم؛ رفتارهاي موجود، رفتار خوبي نيست هر چند كه اگر انتقاد درست انجام شود، سازنده است. در غير اين صورت، حالت تخريب به خود مي‌گيرد.

آتش بس با بت بزرگ وجود ندارد

مديرعامل خبرگزاري ايرنا در پاسخ به سؤال ديگري درخصوص اين كه آيا بين دكتر احمدي‌نژاد و بت بزرگ آتش‌بس شده، اظهار داشت: من اعتقاد دارم آقاي رئيس‌جمهور همچنان با بت بزرگ كه همان بت نفس است، در حال مبارزه است. دليل سكوت در برابر اظهارات و ادعاهاي داوود احمدي‌نژاد، سؤال ديگري بود كه جوانفكر در اين خصوص گفت: به ايشان و ديگران توصيه مي‌كنم كه سعي كنند به اختلافات دامن نزنند؛ آقاي داوود احمدي‌نژاد يك اشتباهي مرتكب شده و همچنان نيز بر روي اشتباه خود پافشاري مي‌كند، بنده در مورد ايشان صحبت نمي كنم زيرا ممكن است متهم شويم كه در جنگل‌هاي شمال كشور در حال آموزش نظامي هستيم!

وي در پاسخ به سؤال يكي از وبلاگ‌نويسان مبني بر سرنوشت ويژه‌نامه «دست‌هاي آلوده» اظهار داشت: محتواي اين ويژه‌نامه يك كار تحقيقي و مستند بود كه در مرحله قبل از توزيع با دستور دادستاني توقيف شد.

در اين ويژه‌نامه بررسي كرده بوديم كه خاوري را همان كساني كه امروز او را تقبيح و سرزنش مي كنند، حمايت كرده بودند و به او مدال مي دادند و در اين بين سايت خبري فارس طي ۲۸ ماه گذشته، ۲۸ مصاحبه اختصاصي تفصيلي با مديرعامل سابق بانك ملي داشته است؛ هر چند كه به جز فارس، كسان ديگري هم در اين موضوع بودند.

جوانفكر افزود: توقيف اين ويژه‌نامه باعث زيان مالي قابل توجه به مؤسسه مطبوعاتي شد.

مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور همچنين در پاسخ به گلايه يكي از حضار مبني بر عدم برگزاري جلسات رئيس‌جمهور با منتقدان با رد اين موضوع اظهار داشت: هيچ رئيس جمهوري در طول سال هاي پس از انقلاب به اندازه آقاي احمدي‌نژاد با منتقدان خود جلسه نداشته است و علاوه بر آن، رئيس‌جمهور در تمام سفرهاي استاني با نخبگان و قشر دانشگاهي جلساتي را برگزار مي‌كند.

وي در ادامه افزود: شخص آقاي احمدي‌نژاد به لايه‌هاي خاص و يا يك طيف خاص محدود نيست و اين از امتيازات وي به شمار مي‌رود.

در ادامه اين نشست صميمي، وبلاگ‌نويس جواني پرسيد چرا برخي حاميان آقاي احمدي‌نژاد، اكنون در مقابل وي ايستاده‌اند كه جوانفكر در پاسخ گفت: برخي از افرادي كه وارد دولت نهم شدند، از جنس آقاي احمدي‌نژاد نبودند و البته اگر رئيس جمهور آنها را وارد دولت نمي‌كرد، فرصت كار و خدمت براي پيشرفت كشور فراهم نمي‌شد. شما ببينيد در همين دو سالي كه اين افراد از دولت كنار گذاشته شدند، جريان اقتدارگرا يك لحظه آرامش ندارد و پيوسته در حال طراحي و برنامه‌ريزي براي آسيب زدن به دولت و شخص آقاي احمدي‌نژاد است. در واقع رئيس جمهور با وارد كردن برخي از افراد به دولت، هوشمندانه عمل كرد و براي دولت و ملت فرصت‌سازي كرد تا گام‌هاي بلندي در جهت پيشرفت كشور به پيش برداشته شود و اگر اين اتفاق نمي‌افتاد، اينها جريان انحرافي را از همان روزهاي اول دولت آقاي احمدي‌نژاد مطرح مي‌كردند و فرصت كار و تلاش براي پيشرفت كشور از دست مي‌رفت.

جوانفكر افزود: اين جريان تصميم گرفته است فرصت رويش‌هاي جديد را از انقلاب سلب و از ريزش‌ها نيز جلوگيري كند. البته تلاش‌هاي آنها مبتني بر خيالبافي‌هاي كودكانه است و در برابر اراده مردم و رهبر حكيم انقلاب، كاري از پيش نخواهند برد. وي گفت: اينها به اين نتيجه رسيده‌اند كه براي ضربه زدن به احمدي‌نژاد بايد چنين وانمود سازند كه احمدي‌نژاد در برابر رهبري ايستاده است در حالي كه با اين كار مي‌خواهند به اساس رهبري نظام ضربه بزنند و هدف اصلي آنها احمدي‌نژاد نيست.

جوانفكر تصريح كرد كه تلاش‌هاي صادقانه و خدمات گسترده دولت آقاي احمدي‌نژاد، كارآمدي نظام ولايي را افزايش داده، ‌دل‌ها را به آينده اميدوار ساخته، دشمنان را نااميد و سرخورده كرده و قدرت و ثبات و استحكام نظام جمهوري اسلامي ايران را به رخ مستكبرين كه هر روز ضعيف‌تر و نااميدتر از گذشته شده‌اند، كشيده است.

مديرعامل خبرگزاري ايرنا در پاسخ به سؤالي در مورد ۱۱ روز خانه‌نشيني احمدي‌نژاد، گفت: اول اين‌كه اين موضوع، خانه‌نشيني نبود زيرا جنس احمدي نژاد هيچ سنخيتي با خانه نشيني ندارد. دوم اين‌كه تنها ۷ روز مطرح است نه ۱۱روز كه در اين مدت جلساتي برگزار مي‌شد و ملاقات آقاي احمدي‌نژاد با مقام معظم رهبري نيز برقرار بود.

وي در ادامه افزود: اين‌كار آقاي احمدي‌نژاد هوشمندانه و داراي حساب و كتاب بود تا هجمه ها را به‌سوي رهبر معظم انقلاب خنثي كند كه سكوت الهام بخش وحدت آقاي احمدي‌نژاد نيز بر همين مبناست.

وي در ادامه افزود: برخي براي القاي حاكميت دوگانه تحركاتي انجام دادند كه هيچ‌ مشابهتي با منويات مقام معظم رهبري نداشت و اقدام ۷ روزه آقاي احمدي‌نژاد براي خنثي‌كردن برنامه اين افراد بود.

جوانفكر در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اين‌كه آيا جريان حامي دولت در استان‌ها داراي ليست انتخاباتي است، خاطرنشان كرد: نه در تهران ليست انتخاباتي وجود دارد و نه در شهرستان و همان طور كه آقاي احمدي‌نژاد گفتند هركس كه بخواهد و خود را واجد شرايط بداند مي‌تواند كانديدا شود.

نماينده رئيس جمهور در شوراي عالي نظارت بر صدا و سيما درخصوص رسانه‌هاي كشور گفت: اين‌كه هر طيف سياسي داراي يك رسانه باشد درست نيست و طبق قانون اساسي رسانه‌ها بايد آزاد باشند تا حقايق را براي مردم بازگو كنند.

علي‌اكبر جوانفكر در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اين‌كه سياست شما مقابل كيهان، فارس كه شما را دائماً جريان انحرافي خطاب مي‌كنند چيست، اظهار داشت: ما معتقديم اينها اشتباه مي‌كنند و خواهان آن هستيم كه بيايند و اعلام كنند از چه چيزي منحرف شده‌ايم.

وي در ادامه افزود: ما نمي‌خواهيم اشتباه آنها را تكرار كنيم. بالاخره همه ما جمعي از اين انقلاب و نظام هستيم؛ آنها اشتباه مي‌كنند و از من توقع نداشته باشيد كه با روش آنها كه نيت‌خواني و تهمت بي اساس به ديگران است عمل كنم.

در پايان اين جلسه مشاور مطبوعاتي رئيس‌جمهور براي ايجاد همبستگي و همدلي بيشتر در فضاي مجازي ميان وبلاگ‌نويسان حامي گفتمان انقلاب اسلامي با پيشنهاد برخي از وبلاگ‌نويسان مبني بر تشكيل مجمع وبلاگ‌نويسان موافقت كرد كه مورد استقبال حاضرين در اين مراسم قرار گرفت.

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن