تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804687914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همه مربيان استقلالي


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: همه مربيان استقلالي
در روزي كه استقلال به مصاف شهرداري ياسوج رفت پرونده‌اي اختصاص داديم به بازيكنان سابقا آبي‌پوش كه حالا در لباس مربيگري براي خود برو بيايي دارند. مرداني كه سال‌هايي از دوران بازيگري خود را در پيراهن استقلال گذرانده و حالا جزو سرمايه‌هاي آبي‌ها براي حضور روي نيمكت محسوب مي‌شوند. تعداد مربيان استقلالي در ليگ برتر به 8 نفر رسيد، مرداني كه در سايپا، راه‌آهن، تراكتورسازي، شهرداري تبريز و مس سرچشمه مشغول فعاليت هستند. در ليگ دسته اول هم يازده بازيكن سابق استقلال در عرصه مربيگري مشغول به كار هستند كه اين موضوع در نهايت به سود باشگاه استقلال خواهد بود. در اين پرونده مرور مي‌كنيم نام مربيان استقلالي ليگ برتر و ليگ يك را؛ مرداني كه اميدوارند روزي روي نيمكت استقلال بنشينند.
امير قلعه‌نويي: بعد از سال‌ها حضور در برق تهران، كشاورز، استقلال اهواز، استقلال، سپاهان و تيم ملي حالا روزگار را روي نيمكت تراكتورسازي سپري مي‌كند. قلعه‌نويي هميشه يك آلترناتيو براي مربيان استقلال به حساب مي‌آيد.
ستار همداني: وقتي امير قلعه‌نويي به تبريز رفت تا هدايت تراكتورسازي را برعهده بگيرد در اولين اقدام ستار همداني را به عنوان دستيار انتخاب كرد. ستار پيش از اين مسابقه‌اي در ليگ برتر به عنوان مربي نداشت!
ايمان عالمي: دوست قديمي امير در استقلال توسط او به تبريز رفت تا در كادر فني تراكتورسازي حضور پيدا كند. عالمي پيش از اين در تيم استقلال جنوب سرمربي بود و در اين تيم موفقيت‌هايي هم در ليگ دسته دوم به دست آورد.
بيژن طاهري: سال‌ها است به عنوان دستيار در تيم‌هاي ليگ برتري فعاليت مي‌كند. طاهري بعد از حضور در پيكان، سپاهان و تيم اميد امسال به كادر فني سايپا پيوست تا دستيار صالح شود.
محسن گروسي: با حضور اصغر مديرروستا روي نيمكت شهرداري او هم راهي تبريز شد تا كمك اول اصغر مديرروستا باشد. محسن گروسي 43 ساله پيش از اين در پاس همدان هم همكار مديرروستا بود.
بهزاد غلامپور: بعد از حضور در تيم ملي، پيكان و استقلال حالا مربي گلرهاي راه‌آهن شده تا دوباره كنار دايي فعاليت كند. غلامپور در دهه 70 سال‌ها دروازه‌بان اصلي استقلال بود و با لباس آبي بازي مي‌كرد.
اصغر شرفي: همه او را به عنوان يك پاسي قديمي مي‌شناسند اما شرفي مدتي كوتاه در استقلال بازي كرد و حتي روي نيمكت اين تيم هم نشست. شرفي پس از سال‌ها دوري از نيمكت ليگ برتري امسال سرمربي مس سرچشمه شد.
حميد بابازاده: مدتي همراه قلعه‌نويي مربي گلرهاي استقلال و سپاهان بود اما حالا چند وقتي است از امير جدا شده. بابازاده امسال روي نيمكت سايپا مي‌نشيند و مربي دروازه‌بان‌هاي اين تيم نارنجي‌پوش است.
اكبر ميثاقيان: مدتي كوتاه در استقلال بازي كرد اما هيچگاه به نيمكت اين تيم نرسيده. ميثاقيان پس از سال‌ها مربيگري در ابومسلم، راه‌آهن، استقلال اهواز، شاهين بوشهر و شموشك امسال را روي نيمكت AL هرمزگان مي‌گذراند.
مجيد نامجومطلق: يكي دو هفته‌اي است كه هدايت كاوه را برعهده گرفته. نامجومطلق بعد از مدت كوتاهي مربيگري در شهرداري بندرعباس و استقلال حالا سرمربي كاوه شده تا دوران جديدي از فوتبال خود را سپري كند.
داود مهابادي: دو، سه سالي در استقلال بازي كرد و حالا در ليگ يك نتايج فوق‌العاده‌اي با گهر زاگرس به دست آورده.
داود مهابادي بعد از حضور در راه‌آهن، فجرسپاسي، تربيت يزد، پيام مشهد و نفت آبادان حالا سرمربي گهر زاگرس است.
رسول خطيبي: يك دوره كوتاه بازيكن استقلال بود و حالا در 33 سالگي، هم سرمربي است و هم بازي مي‌كند. خطيبي امسال سرمربي ماشين‌سازي شده و با اين تيم نتايج مطلوبي كسب كرده. او اميدوار است ماشين‌سازي را ليگ برتري كند.
داود حقدوست: مدافع سابق استقلال اصليتي انزلي‌چي دارد اما بعد از گذراندن كلاس‌هاي مربيگري حالا يكي از دستياران مجيد نامجومطلق روي نيمكت كاوه است. حقدوست يك دوره كوتاه در يزد هم كمك مربي بود.
داريوش يزدي: بعد از خداحافظي از فوتبال حالا در 34 سالگي همكار مجتبي تقوي در سايپاي قائمشهر است. يزداني 34 ساله كه چند سالي براي استقلال بازي كرد اميدوار است در عرصه مربيگري هم مثل بازيگري موفق باشد.
جمال ندافي: سال 73 براي استقلال بازي كرد. ندافي پس از پايان دوره بازيگري در چند تيم شيرازي دستيار بود و حالا كمك مهرداد شكاري در برق شيراز است.
سيروس دين‌محمدي: اولين تجربه مربيگري سيروس دين‌محمدي در اراك رقم خورد، او حالا در كاوه دستيار مجيد نامجومطلق شده و اميدوار است اين تيم از بحران خارج شود.
كاظم محمودي: مربيگري را از تراكتورسازي و حضور كنار فراز كمالوند آغاز كرد و امسال همراه او به همدان رفته تا يكي از اعضاي كادر فني پاس باشد. محمودي سابقه چند سال بازي براي استقلال را در كارنامه دارد.
محمدعلي يحيوي: بعد از حضوري ناموفق روي نيمكت پرسپوليس امسال را در اراك و به عنوان مربي دروازه‌بان‌هاي شهرداري پشت‌سر مي‌گذارد.
داريوش يزدي: سال گذشته حضوري موفق روي نيمكت استقلال اهواز داشت اما با اخراج او آبي‌ها به ليگ دو سقوط كردند. حالا هم يزدي دوران جديدي را روي نيمكت نفت مسجدسليمان به عنوان سرمربي پشت سر مي‌گذارد.
مهدي پاشازاده: بعد از سرمربيگري در يك تيم اتريشي حالا سرمربي گسترش فولاد سهند در ليگ دو است. پاشازاده همراه با قاسم سيانكي گسترش فولاد را به يكي از اميدهاي اصلي صعود به ليگ يك
تبديل كرد.

استقلالي‌هايي كه سرپرست يا مدير فني هستند
شايد بين اسامي مربيان استقلالي نامي هم از قلم افتاده باشد اما حالا معرفي مي‌كنيم مردان آبي‌پوشي را كه مدير فني يا سرپرست تيم‌هاي ليگ برتري يا ليگ يكي هستند. حشمت مهاجراني كه زماني سرمربي استقلال بود مدير فني ابومسلم است، فيروز كريمي سرمربي شاهين به حساب مي‌آيد، ناصر ابراهيمي مدير فني ماشين‌سازي است و غلامحسين مظلومي هم دو سالي مي‌شود سرپرست شاهين بوشهر است.
همچنين صمد مرفاوي و محمود فكري هم به تازگي از مس كرمان جدا شده‌اند و جزو مربيان بيكار و البته استقلالي محسوب مي‌شوند.

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن