تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816431913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
توزيع شير در تمام مدارس ابتدايي و راهنمايي

دبير كميته ملي شير مدارس با بيان اينكه تمام مدارس ابتدايي و راهنمايي كشور شير دريافت مي كنند، گفت: 50 ميليارد تومان براي تامين شير مدارس در اختيار استان ها قرار داده ايم. عليرضا كريميان، دبير كميته ملي شير مدارس در گفت وگو با فارس با بيان اينكه در حال حاضر تمام مدارس ابتدايي و راهنمايي كشور شير دريافت مي كنند، اظهار داشت: اعتبار توزيع شير در مدارس به استان ها تخصيص داده شده است. وي با بيان اينكه 50 ميليارد تومان اعتبار در اختيار استان ها براي تامين شير مدارس قرار داده شده است، افزود: اين مبلغ نسبت به ميزان جمعيت هر استان متفاوت است; يعني هر استان به نسبت جمعيت دانش آموزي كه دارد، اعتبار دريافت مي كند.

خداحافظي با ناوگان فرسوده هلال احمر در سال آينده

دبيركل جمعيت هلال احمر كشور، گفت: با توجه به اينكه هلال احمر دچار ناوگان فرسوده بود، جهت امدادرساني و مديريت بحران امكانات لازم را نداشتيم كه تا پايان سال 91، همه امكانات امداد و نجات اين جمعيت به روز خواهد شد كه تاكنون 80 درصد اين امر تحقق پيدا كرده است. به گزارش ايسنا، ظاهر رستمي اظهار كرد: در استان زنجان با صرف 3 ميليارد تومان هزينه 36 دستگاه خودرو به روز و جديد در اختيار جمعيت هلال احمر اين استان قرار گرفته است كه با تزريق 800 ميليون تومان اعتبار باقي مانده، تعويض ناوگان فرسوده در استان به طور 100 درصدي تحقق خواهد يافت.

آغاز ثبت نام آزمون دكتري
از 25 دي ماه

معاون اجرايي سازمان سنجش و آموزش كشور از آغاز ثبت نام و برگزاري دومين آزمون نيمه متمركز دكتري تخصصي سال 91 خبر داد و گفت: ثبت نام اين آزمون از 25 دي ماه 90 آغاز شده و تا دوم بهمن ماه 90 ادامه خواهد داشت. سيد جلال طباطبايي در گفت وگو با مهر افزود: آزمون دكتري نيمه متمركز 91 در فروردين ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در روز 25 فروردين ماه برگزار مي شود كه از نظر محتوايي و برگزاري با آزمون سال 90 متفاوت خواهد بود. وي گفت: تعداد رشته ها 108 رشته به 280 رشته افزايش يافته است و تعداد مواد امتحاني از 188 ماده امتحاني در سال 90 به 1505 مواد آزموني رسيده است.

پلمپ 8 مركز
ترك اعتياد غيرقانوني

فرمانده انتظامي شرق استان تهران ازپلمپ هشت مركز ترك اعتياد به دليل مشكلات مديريتي و بهداشتي خبرداد.
سرهنگ سيروس فتحي در گفت وگو با ايسنا، با بيان اينكه ماموران پليس اين شهرستان به همراهي مقام قضايي و ماموري از بهزيستي اقدام به بازديد و كنترل كمپ هاي ترك اعتياد مستقر در سطح اين فرماندهي كردند، گفت: 30 كمپ ترك اعتياد در سطح فرماندهي شرق استان تهران وجود دارد كه با هماهنگي قضايي به صورت دوره هاي از اين مراكز بازديد به عمل مي آيد. وي افزود: در اين بازديدها مشخص شد كه 10 كمپ داراي جواز فعاليت هستند و مابقي كمپ ها نيز در حال طي مراحل دريافت مجوز فعاليت بودند. فتحي با بيان اينكه تعداد 8 كمپ ترك اعتياد به دليل مشكلات بهداشتي پلمپ شد گفت: برخي از مراكز كه حسب دستورقضايي پلمپ شد توسط افرادي نامناسب اداره مي شد كه اين مسئولان افراد موجهي در امر ترك اعتياد نبودند.

نظام مكان يابي مدارس براساس سامانه آمايش سرزمين

معاون عمراني وزير آموزش وپرورش با بيان اينكه 13 ماموريت در سند تحولي آموزش و پرورش براي سازمان نوسازي تكليف شده، اولويت اول اين سازمان را ساخت احداث مدارس جديد و محرم سازي مدارس دخترانه و متناسب سازي مدارس استثنايي عنوان كرد. مرتضي رييسي در گفت وگو با ايسنا، گفت: ماموريت هاي جديدي كه براي سازمان تدوين و مصوب شده در جهت توسعه فضاهاي آموزشي با هدف گسترش همه جانبه عدالت آموزشي و تربيتي به عنوان مهمترين بخش اين ماموريت است. وي افزود: تدوين اجراي اسناد تحولي فضا و تجهيزات آموزشي، تنوع بخشي به محيط يادگيري در فرآيند تعليم و تربيت، ايجاد، توسعه و غني سازي منابع مورد نياز براي كتابخانه، كارگاه هاي آموزشي و آزمايشگاه ها بخشي از اين ماموريت ها است. رييس سازمان نوسازي و توسعه و تجهيز مدارس كشور گفت: ايجاد موزه، نمايشگاه علم و فناوري طي بازه زماني 10 ساله و همچنين توجه ويژه به ايجاد شبكه هاي محيط يادگيري و توسعه اردوگاه ها و پژوهش سراها از اولويت هاي ديگري است كه در سند تحولي براي سازمان نوسازي تكليف شده است. معاون عمراني وزير آموزش و پرورش از استقرار نظام مكان يابي مدارس بر اساس سامانه آمايش سرزمين و تحولات جمعيتي از برنامه هايي است كه در آينده و در راستاي تحقق برنامه هاي سند تحولي در سازمان نوسازي انجام خواهد شد.

شنبه|ا|17|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن