تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805449514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/نشست اصولگرايان استان مركزي/ جلالي: به هيچ وجه نبايد حركت تحميلي انجام دهيم بادامچيان: استراتژي سوم استكبار جهاني، استحاله نظام از درون است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /نشست اصولگرايان استان مركزي/ جلالي: به هيچ وجه نبايد حركت تحميلي انجام دهيم بادامچيان: استراتژي سوم استكبار جهاني، استحاله نظام از درون است
خبرگزاري دانشجويان ايران - اراك
سرويس: سياسي

نماينده رييس مجلس در جبهه متحد اصولگرايان گفت: اگر ما خود را مديون شهدا و انقلاب بدانيم هيچگاه مدعي نخواهيم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، كاظم جلالي در نشستي با اصولگرايان استان مركزي كه با هدف تشكيل جبهه متحد اصولگرايان استان مركزي برگزار شد، با بيان اين‌كه «مسووليت ما در قبال كساني كه براي ايجاد و بالندگي اين انقلاب متحمل رنج‌ها و سختي‌هاي فراوان شده‌اند بسيار سنگين است» رمز بقاي اين مملكت را در ايثارگري دانست و گفت: اگر ما خود را مديون شهدا و انقلاب بدانيم هيچگاه مدعي نخواهيم بود و مي‌توانيم اين انقلاب و نظام را آنگونه كه شايسته است پيش ببريم.

وي انتخابات پيش‌رو را داراي مميزات ويژه‌اي دانست و تصريح كرد: اين انتخابات اولين انتخابات بعد از جريان فتنه، اولين انتخابات بعد از انقلاب‌هاي منطقه‌اي، اولين انتخابات بعد از انتخابات اين كشورهاي آزاد شده از قيد ديكتاتوري و اولين انتخابات بعد از شروع جنگ بزرگ فقر و غناست كه امروز در اروپا و آمريكا شاهد آن هستيم.

جلالي اظهار كرد: دشمنان ما براي نااميد كردن مردم و كاهش مشاركت آنان در اين انتخابات برنامه‌ريزي كرده‌اند پس بايد دقت و تلاش كنيم كه اين انتخابات با مشاركت بالاي مردم و در قالب يك رقابت سالم انجام شود.

وي بر لزوم ولايي، ارزشي و كارآمد بودن مجلس نهم با حضور نمايندگاني از جنس مردم كه خود را وامدار ملت بدانند تأكيد كرد و گفت: امسال به دليل حساسيتي كه در كشور هست، اصولگرايان با محوريت روحانيت خوب به عرصه آمده‌اند و جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم با حضور آيت‌الله مهدوي كني و آيت‌الله يزدي به عنوان دو تشكل بزرگ روحاني سكاندار و ميدان‌دار انتخابات شدند و در نهايت ساز و كاري به عنوان 8+7 ايجاد شد.

جلالي گفت: در اين ساز و كار 7 نفر به عنوان حاكم و داور و 8 نفر به عنوان ستاد اجرايي انتخاب شده و در مجموع 15 نفر شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايي را تشكيل داده‌اند.

وي افزود: در راستاي تشكيل جبهه اصولگرايي در استان‌ها بررسي‌هاي بسياري انجام شده و در نهايت مقرر شد كه تهران به هيچ وجه كانديداهايي را براي استان‌ها تعيين نكند لذا كانديداها از دل جبهه اصولگرايي، براساس خواست مردم و طبق شاخص‌ها و معيارهاي اصولگرايي در هر استان انتخاب مي‌شوند.

وي با تأكيد بر اين‌كه «هريك از كانديداهاي اين جبهه كه اعتبار بيشتري در ميان مردم داشته باشند در ليست جبهه متحد اصولگرايي قرار مي‌گيرند» گفت: در هر استان جبهه متحد استان روي كانديداها كار مي‌كند و در نهايت ليست نمايندگان را به عنوان نمايندگان اصولگرا به تهران اعلام مي‌كنند؛ شوراي مركزي جبهه متحد در مورد اختلافات احتمالي استان‌ها كه به مركز ارجاع مي‌شود نظر داده و رأي آن‌ها فصل‌الخطاب خواهد بود.

وي در پايان اظهار كرد: در مورد استان مركزي نيز بررسي‌هاي بسياري انجام شد و در نهايت حجت‌الاسلام حسيني‌پور و عليرضا مرادي به ترتيب به عنوان روحاني شاخص و سياسي شاخص انتخاب شده و اين دو نفر به علاوه نفر سومي كه به اين جبهه اضافه مي‌شود در جبهه استان حاكم هستند، 7 نفر هم به عنوان هيات اجرايي انتخاب مي‌شوند و در نهايت اين 10 نفر كانديداهاي مورد نظر را براساس دستورالعمل‌ها بررسي، انتخاب و به تهران معرفي مي‌كنند.

به گزارش ايسنا قائم مقام دبير كل حزب موتلفه اسلامي، نيز در اين نشست گفت: قصد ما از جمع شدن در اينگونه نشست‌ها وظيفه‌يابي در قبال انقلاب، جهان اسلام و منطقه است.

اسدالله بادامچيان گفت: هركس بايد وظيفه خود را در اين برهه از زمان بداند و آن را به درستي به انجام برساند كه اولين گام در وظيفه‌يابي هم موقعيت‌سنجي است.

نماينده تهران در مجلس، با بيان اين‌كه «نظام جمهوري اسلامي پس از چندين قرن تلاش و انتظار با حضور ولي فقيه عادل تشكيل شده و امروز وظيفه ما حفظ و ترقي و تكامل و گستردگي آرمان‌هاي اين نظام است» گفت: نظام ما امروز در يك اقتدار عظيم قرار گرفته و استراتژي‌هاي براندازي نظام و تغيير رفتار نظام كه توسط دشمنان دنبال مي‌شد امروز به بن‌بست خورده و بر باد رفته است.

بادامچيان اظهار كرد: استراتژي سوم استكبار جهاني در مقابله با ايران، استراتژي استحاله نظام از درون است و در اين راستا مي‌كوشند اخلاق، رفتار و منش‌ها را تغيير دهند تا در اين وضعيت مديران كشور در اداره امور دچار مشكل شوند و براي دستيابي به اين هدف تلاش مي‌كنند كه كساني در رأس امور قرار بگيرند كه اگر در ظاهر عده‌اي بحث ولايت و فقاهت و ضديت با آمريكا را مطرح مي‌كنند اما در باطن منهاي روحانيت، ولايت و مست قدرت بوده و براي رسيدن به مقام با همه سازش مي‌كنند.

وي افزود: اگر استكبار براي انتخابات رياست جمهوري اين اقدامات را انجام داد، براي انتخابات مجلس نيروهاي بسيار بيشتري را بكار مي‌گيرد چراكه انتخابات مجلس انتخابات يك قدرت اسلامي مردم سالار، داراي تفكر و نظام اسلام مترقي و قوي است كه در مسير به هم ريختن فرهنگ غرب است.

وي، دهه چهارم انقلاب را دهه رفع مشكلات اقتصادي و تثبيت آرمان‌هاي انقلاب و تحول در ساختارها با حفظ آرمان‌ها دانست و گفت: امروز نياز داريم بعد از سه دهه كه از پيروزي انقلاب مي‌گذرد بازنگري انجام دهيم، مگر مي‌شود كشوري اينچنين در دنيا مقتدر باشد، ولي دچار مشكلاتي همچون بيكاري و معضلات اقتصادي و غيره باشد؟

وي افزود: رفع اين معضلات نيازمند وجود مجلسي مقتدر با نمايندگي متفكر و كارآمد است و در اين برهه ديگر نمي‌توانيم به تجربه و آزمايش و خطا دست بزنيم، بايد در اين دوره كساني را انتخاب كنيم كه داراي سوابق روشن در اين سي ساله باشند، كساني كه تخلف مالي، اخلاقي و سياسي نداشته و در تمامي مسووليت‌ها كارآمد، قوي و شجاع بوده‌اند.

بادامچيان گفت: وقتي دشمن اينچنين است ما نبايد در درون اختلاف كنيم، در مسير انتخاب اصلح تحقيق در مورد نمايندگان و رسيدن به اصلح‌ها، حفظ وحدت جمعي و دعوت مردم به حضور حداكثري در انتخابات از مهمترين وظايف ماست.

به گزارش ايسنا دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي نيز در اين نشست گفت: كسي كه به مجلس نمي‌رود هم مي‌تواند مدار و محور باشد.

مجتبي شاكري با بيان اين‌كه «آنچه ما به عنوان جمهوري اسلامي به دست آورديم تحقق يك انتظار چهارده قرني بوده است» گفت: اين دستاورد بسيار بزرگي است. ما در جايگاه بلندي نشسته‌ايم كه آرزوي گذشتگان ما بوده است.

وي افزود: براين اساس در هر انتخاب بايد دقيق‌تر عمل كرده و افراد را براي جايگاه بلندتر و مبارزه سنگين‌تري انتخاب كنيم. ما براي مقابله با فتنه‌هاي بزرگتري به ميدان وارد مي‌شويم پس بايد به تناسب آن انسجام بيشتري داشته باشيم.

شاكري گفت: تصور نكنيد كه ساز و كار 8+7 به سادگي شكل گرفت. زحمت‌هاي بسيار كشيده شد تا اين ساز و كار فراهم شد و الان در كل استان‌ها مدل‌سازي مي‌شود. وقتي دستاوردي اينگونه را داريم بايد از خواسته‌هاي محدود خودمان تنزل بكنيم تا وحدت ايجاد شود.

وي خاطرنشان كرد: همه چيز به مجلس ختم نمي‌شود، ولي كسي كه به مجلس نمي‌رود هم مي‌تواند مدار و محور باشد. سخن قوي، محكم و استوار از هر كسي صادر شود طرفداران خود را پيدا كرده و منتشر مي‌شود و افراد آن را دريافت مي‌كنند، لذا تمام اين جمع اگر حرف محكم و براساس حق بزنند مي‌تواند موثر باشند.

به گزارش ايسنا، عبداللهي، نماينده حجت‌الاسلام خاموشي عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان نيز در ادامه اين نشست همبستگي آحاد و دلدادگي اضلاع جبهه را اولويت اصلي در مسير انتخابات دانست كه بايد مور توجه قرار گيرد و گفت: در اين مسير نبايد يكديگر را به سادگي در موضع نقد قرار دهيم چراكه اينگونه اقدامات باعث تفرقه مي‌شود.

وي افزود: افرادي كه در محور اصولگرايي مي‌گنجند عليرغم امكان وجود اختلاف سليقه، در مباني و اصول اختلافي ندارند و همه كساني كه مي‌خواهند با محور اصولگرايي حركت كنند بايد اين نكته را مد نظر قرار دهند.‌

وي بر لزوم تلاش در راستاي حضور حداكثري مردم در انتخابات تأكيد كرد و گفت: اين انتخابات اهميت‌هاي ويژه‌اي از نگاه‌هاي مختلف دارد. دشمن پس از جريان فتنه در كمين است پس بايد براي حضور بيشتر از حضور دوره رياست جمهوري 88 تلاش كنيم چراكه در اين صورت دشمن مي‌تواند عليه ما دست‌آويز پيدا كند.

انتهاي پيام

جمعه|ا|16|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن