تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815316700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استقلال و سايپا به توافق رسيدند آشتياني: بازداشت‌هاي اخير به باشگاه استقلال ارتباطي ندارد رابطه پشت پرده‌ام با قلعه‌نويي بسيار دوستانه‌تر از رابطه علني است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استقلال و سايپا به توافق رسيدند آشتياني: بازداشت‌هاي اخير به باشگاه استقلال ارتباطي ندارد رابطه پشت پرده‌ام با قلعه‌نويي بسيار دوستانه‌تر از رابطه علني است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مديرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: اميدوارم با همدلي و وحدتي كه در تيم وجود دارد، پيش از سال نو موفقيت‌هاي بزرگي را به هواداران استقلال هديه كنيم.

اميررضا واعظي آشتياني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي آخرين وضعيت تيم فوتبال استقلال تهران اظهار كرد: شرايط بسيار خوب است و تيم استقلال آماده‌ي بازي مقابل پيكان قزوين است.

وي درباره‌ي قدرداني سرمربي استقلال از او به دليل كنترل حاشيه‌هاي پيش آمده پس از داربي نيز گفت: البته اين اظهارات نظر لطف قلعه‌نويي بود؛ اما، در هر صورت در چنين مواقعي است كه بايد يك مدير نشانه‌اي از مديريت را با توجه به نكات ظريف آن از خودش بروز دهد و اگر مدير نتواند شرايط بحراني را به گونه‌اي هدايت كند كه آرامش بر تيم حاكم شود، نمي‌توان او را يك مدير در زمان بحران دانست. تعامل و هماهنگي تمامي مجموعه‌ي باشگاه سبب شد تا ما فضاي منطقي خود را تا زمان داربي داشته باشيم. پس از آن نيز طبيعي است وقتي تيمي در دقيقه‌ي 92 پيروزي را با مساوي عوض مي‌كند، تحمل اين تساوي روحيه‌ي بالايي را طلب مي‌كند.

آشتياني ادامه داد: اين موضوع كه پس از چنين شرايطي شوكي به استقلال وارد شود، اجتناب ناپذير بود. اما، با كمك‌هاي قلعه‌نويي، ساير همكاران و به خصوص علي انصاري عضو هيات مديره توانستيم فضا را تلطيف كنيم و از آن فضاي روحي پس از بازي مقابل مقاومت به فضاي معتدلي برسيم و بتوانيم در بازي پاس همدان نتيجه بگيريم.

مديرعامل باشگاه استقلال تهران درباره‌ي اظهارات كساني كه سكوت او در شرايط بحراني را دليل ناتواني‌اش مي‌دانستند، نيز گفت: افرادي كه اين مطالب را مطرح مي‌كردند، با مسايل مديريتي آشنا نيستند و مديريت را در همين اتفاقاتي كه رخ داده مي‌بينند و ماوراي مديريت را شناخت ندارند. اين افراد شانتاژ يا تملق گويي را اساس دوام مديريت مي‌دانند. اما، مديريت ظرافت‌هاي خاص ديگري هم دارد و مي‌تواند يك هنر، علم يا خلاقيت فردي نيز در كار باشد كه تلفيقي از آنها شاخصه‌هاي يك مدير موفق است.

واعظي آشتياني همچنين درباره‌ي مسايلي كه پيرامون اختلاف ميان سياوش اكبرپور با امير قلعه‌نويي و پا درمياني او مطرح بود نيز گفت: اين مسايل صحت نداشت. اكبرپور و هر بازيكن ديگري اين حق محفوظ را دارند كه خارج از زمان‌هاي تمرين به مديرعامل مراجعه كنند و بحث‌هاي خود را مطرح كنند، همان طور كه ساير بازيكنان نيز پيش از اين چنين كاري را انجام داده‌اند و من به صحبت‌هاي آنها گوش كرده‌ام. پس از داربي اكبرپور هم مانند عليزاده دچار شرايط ويژه‌اي شده بود كه خوشبختانه به سرعت خود را بازسازي كرد و يك روز پس از آن به تمرينات بازگشت. اما، عليزاده شرايط دشواري را تجربه كرد و تمامي ما كمكش كرديم تا به سرعت بتواند آماده‌ي بازگشت به ميادين شود.

آشتياني درباره‌ي ديدارهاي دشوار استقلال در اسفند ماه در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا گفت: ما موفقيت را تنها در آرامش مي‌بينيم. استقلال از نظر فني وضعيت بسيار خوبي دارد و شرايطي را كه تاكنون تجربه كرده مي‌تواند در رقابت‌هاي حساس اسفندماه به كار بگيرد. انگيزه و روحيه‌ي شادابي براي موفقيت در تيم وجود دارد و تلاشمان اين است كه اين وضعيت حفظ شود. در هر صورت ساير تيم‌ها نيز تلاش مي‌كنند و مي‌دانيم رقابت جانانه‌اي را پيش‌رو داريم. چرا كه آنها نيز سعي مي‌كنند سهميه‌ي حضور در آسيا را كسب كنند. با اين حال تلاشمان اين است كه تكليف موفقيت خود را به خصوص با توجه به بازي مقابل ذوب آهن پيش از عيد مشخص كنيم و پس از آن بتوانيم بر روي موفقيت در ليگ قهرمانان آسيا تمركز كنيم.

واعظي آشتياني درباره‌ي آخرين نشست هيات مديره پيرامون ليگ قهرمانان آسيا نيز گفت: كميته‌ي مخصوص برگزاري اين رقابت‌ها گزارش خود را ارايه كرد كه خوشبختانه گزارش خوبي بود و ما آماده هستيم تا در دو بازي مقابل الاتحاد و به خصوص بازي با الجزيره كه ميزبان هستيم، شرايط خوبي را براي تيم خود و تيم ميهمان ايجاد كنيم.

وي ادامه داد: البته شكايت باشگاه استقلال از اين سه روزنامه در محاكم قضايي در حال پيگيري است و شايد در رسيدگي به پرونده‌ي افراد بازداشت شده كه با اين شكايت ارتباط دارند، به اين موضوع نيز توجه شود. اما، كاملا مشخص است كه دليل اصلي بازداشت اين افراد هيچ ارتباطي به شكايت باشگاه استقلال ندارد و ما نيز هر كاري كه تاكنون انجام داده‌ايم، در جهت استيفاي حقوق باشگاه استقلال بوده است.

آشتياني افزود: در هر صورت در مطبوعات ورزشي ما خط قرمزي وجود ندارد و همين نداشتن خط قرمز سبب شده چنين فضايي در مطبوعات ورزشي ايجاد شود و اتفاقات ناخوشايندي رخ دهد. اميدواريم فضاي سالم در مطبوعات ورزشي ايجاد شده و نقد منصفانه و عاري از دروغ نويسي بر رسانه‌ها حاكم شود. در هر صورت يادآوري مي‌كنم با توجه به آنكه هيچ كدام از مديران مسوول روزنامه‌هايي كه از آنها شكايت كرده‌ايم، جزء بازداشت شدگان نيستند، هيچ ارتباطي ميان اين بازداشت‌ها و شكايت باشگاه استقلال وجود ندارد.

واعظي آشتياني درباره‌ي موضوع تاسيس روزنامه از سوي باشگاه نيز گفت: با توجه به بازدهي خوب سايت باشگاه و در حالي كه مخاطبان آن به زودي از كل روزنامه‌هاي ورزشي نيز بيشتر مي‌شود همين پايگاه خبري باشگاه را كافي مي‌دانيم. چرا كه مردم علاقه‌ي خود را در ايران و جهان به رسانه‌هاي مجازي نشان داده‌اند.

مديرعامل باشگاه استقلال همچنين اخبار مربوط به عدم توافق با حامي مالي در ليگ قهرمانان آسيا را رد كرد و به ايسنا گفت: اين هم از جمله مطالب كذب برخي روزنامه‌هاست. در هر صورت همان طور كه اعلام شده است، توافق با كارخانه‌ي سايپا و با محوريت "مينياتور" انجام شده و استقلال در شش بازي نخست خود در ليگ قهرمانان آسيا با تبليغ اين حامي مالي وارد مسابقات مي‌شود.

واعظي آشتياني در پايان پيرامون برخي شايعات درباره‌ي اختلاف نظرهايش با امير قلعه‌نويي و مسايل پشت پرده در درون باشگاه استقلال نيز به ايسنا گفت: واقعيت اين است كه روابط پشت پرده‌ي ما با امير قلعه‌نويي حتي بسيار دوستانه‌تر از روابط علني ماست. متاسفانه بعضي افراد از همين ايجاد اختلاف كردن‌ها نان مي‌خورند كه معتقدم آنها دچار بيماري مزمني هستند كه فكر مي‌كنند افراد ديگري بيمار شده‌اند، در حالي كه آنها بايد خود را درمان كنند تا دچار بيماري لاعلاج نشوند. من معتقدم كه روابط خوبي ميان مديريت و كادرفني استقلال وجود دارد و نتيجه‌ي همين موضوع موفقيت استقلال در فوتبال ايران بوده و خواهد بود.

انتهاي پيام

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن