تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806691455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولياء: استقبال مردم از اوراق مشاركت منوط به افزايش سود آن است سود اوراق مشاركت تغيير نكند، جذب سرمايه خصوصي سراب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: اولياء: استقبال مردم از اوراق مشاركت منوط به افزايش سود آن است سود اوراق مشاركت تغيير نكند، جذب سرمايه خصوصي سراب است
عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: جذابيت و سود بسيار بالاي بازار طلا و ارزبراي بخش خصوصي، دليل عدم استقبال مردم از پيش فروش اوراق مشاركت است لذا تا زماني كه سود اوراق مشاركت افزايش نيابد نمي توانيم نسبت به جذب سرمايه هاي خصوصي اميدوار باشيم.


علي اكبر اولياء در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري خانه ملت در پاسخ به اينكه عرضه ۴۰۰۰ ميليارد تومان اوراق مشاركت از سوي وزارت راه و شهرسازي تا چه حد مي تواند ازجانب مردم مورد استقبال قرار گيرد، افزود: از آنجاييكه وضعيت اوراق مشاركت در كشور ما نتايج مشابهي دارد و مردم از پيش فروش اوراق مشاركت نفتي براي توسعه پارس جنوبي استقبال نكردند ، بعيد به نظر مي رسد واكنش مثبتي نسبت به خريد اوراق مشاركت راه و شهر سازي نشان دهند.

عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: براساس قانون بودجه، برخي وزارتخانه ها مجاز به عرضه و پيش فروش اوراق مشاركت هستند كه بايد شرايط و اوضاع اقتصادي جامعه را سنجيده و براساس شرايط مناسب اين كار را انجام دهند.

نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: در شرايط اقتصادي و اجتماعي كنوني به دليل عدم تطبيق سيستم بانكي با شرايط موجود ، با بازار ملتهب و نابسامان طلا و ارز مواجه هستيم كه بايد راهكاري مناسب براي برون رفت از اين شرايط پيدا كنيم.

وي با تاكيد بر افزايش نقدينگي در جامعه گفت: با مديرت و برنامه ريزي صحيح بايد سرمايه هاي سرگردان در بازار آزاد را جذب و هدايت كنيم .

عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي اظهارداشت: به دليل عدم هماهنگي اوراق مشاركت با انتظارات مردم و نرخ پايين سود آن ، پيش فروش اين اوراق مورد استقبال مردم قرار نمي گيرد.

اولياء با اشاره به دلايل اصلي عدم استقبال مردم ازخريد اوراق مشاركت تصريح كرد: جذابيت و سود بسيار بالاي طلا و ارزبراي بخش خصوصي و همچنين عدم هماهنگي سود اوراق مشاركت و شرايط ويژه اي كه اين اوراق دارا هستند دليل اصلي عدم استقبال مردم از پيش فروش اوراق مشاركت است.

نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: تا زماني كه شرايط اوراق مشاركت تغييرنكند و سود آن افزايش نيابد نمي توانيم نسبت به بهترشدن اوضاع و شرايط اقتصادي و جذب سرمايه هاي خصوصي و استقبال ازخريد اوراق مشاركت اميدوار باشيم.

عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: بانك مركزي و وزارت اقتصاد و دارايي بايد اين مسئله را مديريت كنند، ضمن اينكه سوال بنده از وزير اقتصاد و دارايي اين بود كه مديريت اقتصادي بايد آنقدر پويا و توانا باشد كه بتواند مشكلات مختلف اقتصادي را حل كند و اجازه ندهد كشور دچار مشكل و بي ثباتي شود./

پايان پيام.

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن