تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816715166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته هجدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال؛ رونمايي از سبك جديد پرسپوليس با دنيزلي و ديدار بحران زده هاي ليگ خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: هفته هجدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال؛ رونمايي از سبك جديد پرسپوليس با دنيزلي و ديدار بحران زده هاي ليگ خبرگزاري موج -


۱۴ دي ۱۳۹۰ (۱۰:۳۰ق.ظ)

هفته هجدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال؛

رونمايي از سبك جديد پرسپوليس با دنيزلي و ديدار بحران زده هاي ليگ
خبرگزاري موج - اولين هفته دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر فوتبال كشور از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد و طبق برنامه در روز نخست هفته هجدهم رقابت هاي ليگ، 4 تيم به مصاف يكديگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، در حساس ترين بازي اين هفته دو تيم پرسپوليس و ملوان با يكديگر ديدار خواهند داشت.
شاگردان فرهاد پور غلامي ميزبان شاگردان مصطفي دنيزلي، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در انزلي خواهند بود.
اين ديدار از هر جهت براي قرمزپوشان پايتخت مهم است چرا كه هواداران و مشتاقان پر تعداد اين تيم قديمي فوتبال ايران و آسيا در انتظار عرض اندام تيم خود با حضور مصطفي دنيزلي هستند.
بدون شك در ديدار روز پنجشنبه پرسپوليس، هواداران اين باشگاه تيم جديدي را خواهند ديد چرا كه علاوه بر مصطفي دنيزلي كه به اين تيم آمده است، بازيكنان جديدي نيز به تركيب اين تيم اضافه شده اند.
حضور دوباره مهدي مهدوي كيا پس از 13 سال در تركيب پرسپوليس بدون شك جذابيت هاي اين ديدار را افزايش خواهد داد در آن سوي ميدان نيز ملوانان ميزبان هم نمي خواهند كم بگذارند و با آخرين قدرت به دنبال آن خواهند بود تا باز هم پرسپوليس را در انزلي با شكست به تهران اعزام كنند.
جدال اين هفته دو تيم براي هر دو سرمربي مي تواند مهم و حساس باشد. از يك سو پور غلامي مي خواهد تيم منسجم و جوان خود را به رخ دنيزلي بكشد و در آن طرف هم مصطفي دنيزلي تلاش خواهد كرد در روز نخست حضورش بر روي نيمكت رهبري سرخ پوشان تهراني، شكست در كارنامه اش رقم نخورد.
در اين ديدار هيچ يك از تيم ها نمي خواهند بازنده بازي اول خود در ديدارهاي برگشت ليگ برتر باشند از اين رو گمان مي رود هر دو تيم با تركيبي هجومي و تاكتيك حمله اي در برابر هم قرار گيرند.
ملوان ميزبان، هم اكنون در رده هفدهم ليگ برتر جاي گرفته است و با 15 امتياز در نيم فصل اول، بازي هاي ضعيفي از خود به نمايش گذاشته است و اين در حالي است كه تيم فوتبال پرسپوليس نيز با كسب 22 امتياز در مكان نهم جدول رده بندي ليگ برتر قرار گرفته است.
از نكات مهم ديدار روز پنجشنبه دو تيم، حضور نداشتن هافبك بازي گردان و كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس به دليل محروميت خواهد بود.
سرخ پوشان پايتخت علي كريمي را به همراه خود نخواهند داشت ضمن اينكه علي رضا نور محمدي نيز به دليل سه اخطاره بودن و هادي نوروزي به دليل مصدوميت نمي توانند در تركيب تيم مصطفي دنيزلي حضور داشته باشند اما در آن طرف ميدان، ملوان با همه نفرات خود و حتي بازيكنان تازه خريداري شده يعني مجتبي انصافي و محمد حسن رجب زاده، به مصاف شاگردان دنيزلي خواهد آمد.

ذوب آهن - راه آهن

در يكي ديگر از ديدارهاي اين هفته از رقابت هاي ليگ، تيم هاي فوتبال ذوب آهن اصفهان و راه آهن شهرري در برابر يكديگر صف آرايي خواهند كرد.
دو تيم كه در نيم فصل اول اين دوره از رقابت ها از نظر مالي و جذب بازيكنان طراز اول از شرايط مناسبي بهره نمي بردند، در اولين بازي از دور برگشت اين رقابت ها بايد فردا راس ساعت 15 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف يكديگر بروند.
شاگردان منصور ابراهيم زاده كه به عنوان يكي از مدعيان چند ساله اخير ليگ برتر توانسته بودند نامي در ميان تيم هاي بزرگ فوتبال ايران براي خود دست و پا كنند در نيم فصل اول ليگ، بازي هاي قابل قبولي را از خود به نمايش گذاشتند اما هرگز نتوانستند آن ذوب آهني باشند كه اصفهاني ها و فوتبال ايران از آنها انتظار داشتند و مقامي بهتر از جايگاه ششمي نيم فصل را به دست نياوردند و با كسب 24 امتياز به دنبال آن خواهند بود تا شايد در نيم فصل دوم ليگ، به رده هاي بالاتر صعود كنند.
در آن سوي ميدان، علي دايي و شاگردان اش وضعيتي به مراتب بدتر از بازيكنان ذوب آهن دارند و آنها نيز به عنوان پر تساوي ترين تيم ليگ برتر در نيم فصل اول و با كسب تنها16 امتياز، جايگاهي بهتر از جايگاه چهاردهمي كسب نكرده اند.
شاگردان علي دايي براي بازي خود در برابر تيم فوتبال ذوب آهن از روحيه به مراتب بهتري نسبت به تيم ميزبان سبز و سفيد پوش برخوردارند و حتي نسبت به شاگردان منصور ابراهيم زاده، مبالغ بيشتري از رقم قراردادهاي خود را دريافت كرده اند كه همين موضوع باعث بالا رفتن انگيزه مردان جوان علي دايي در برابر بازيكنان با تجربه ذوب آهن شده است.
در اين ديدار منصور ابراهيم زاده براي فرار از بحران و جدا شدن از مكان فعلي اي كه در جدول در آن قراردارد، به دنبال شكست تيم فوتبال راه آهن خواهد بود و به خوبي بر اين نكته آگاه است كه راه آهن خيلي راحت و بهتر از ديگر تيم هاي ليگ برتري در دفاع كردن و تاكتيك دفاعي موفق تر عمل مي كند اما اين بدان معنا نيست كه مردان دونده و پرتلاش علي دايي كه اكثر بردهايشان را در لحظات پاياني هر بازي با تساوي عوض كرده اند، در برابر ذوب آهن اسير خواهند بود.
اين طور به نظر مي رسد كه دايي براي اين بازي و شايد هم كسب اولين پيروزي پس از چند تساوي و در اولين گام در نيم فصل دوم، برنامه تاكتيكي هجومي را در دستور كار شاگردان خود قرار داده باشد از اين رو مي توان پيش بيني كرد كه ذوب آهن ميزبان نمي تواند در تفكر يك پيروزي آسان بر اين تيم توانمند باشد.
ذوب آهن در اين ديدار از همه نفرات خود براي رويارويي با راه آهن سود خواهد برد و براي شكست نماينده فوتبال شهر ري يك بازي تهاجمي مطلق را در دستور كارخود قرار خواهد داد اما بازيكنان اين تيم از اين نكته نيز نبايد غافل باشند كه ياران علي دايي روي ضد حملات يكي از بهترين تيم ها نشان داده اند و به خوبي از اشتباهات حريف نهايت استفاده رامي برند. خط حمله پرتوان ذوب آهن مي تواند در اين مسابقه، نتيجه بازي را به نفع خود رقم زند در حالي كه خط مياني راه آهن نيز مي تواند بر خط مياني ذوب آهن چربش نشان داده و نبض بازي را در ميانه ميدان از آن خود كند.

نفت تهران - فجر سپاسي

تيم فوتبال نفت تهران كه در ابتداي رقابت هاي ليگ برتر، شايعه انتقالش به اراك به شدت قوت گرفته بود با درايت حسين فركي و مسئولان اين باشگاه به كار خود در تهران ادامه داد و با وجود مشكلات مالي فراوان، بازيكنان جوان اين تيم بازي هاي بسيار خوبي را از خود به نمايش گذاشتند و سرانجام نيز در پايان نيم فصل اول موفق شدند برخلاف انتظارات جايگاه سوم جدول رده بندي رقابت هاي ليگ را از آن خود كنند.
نفت تهران در هفته هجدهم رقابت هاي ليگ برتر ميزبان بازيكنان فجر سپاسي شيراز خواهد بود.
فجر سپاسي كه در اين چند سال اخير وضعيت آسانسوري در ليگ هاي ايران داشته است امسال نيز نتايج چندان مناسبي را كسب نكرده و بعد از گذشت 17 هفته از رقابت هاي ليگ تنها با كسب شانزده امتياز در رده پانزدهم جدول و بالاتر از تيم هاي مس، ملوان و مس سرچشمه قرار دارد.
در اين ديدار حساس، بازيكنان حسين فركي به دنبال تثبيت جايگاه خود در جدول رده بندي رقابت هاي ليگ و صعود به رده هاي بالاتر هستند و در مقابل بازيكنان فجر نيز براي فرار از انتهاي جدول به دنبال كسب هر سه امتياز اين مسابقه هستند.

شهرداري تبريز - مس كرمان

در چهارمين ديدار از هفته نخست دور برگشت رقابت هاي ليگ، شهرداري تبريز ميزبان مس كرمان خواهد بود.
ديدار هاي برگزار شده در تبريز همواره از حساسيت هاي بسيار زيادي برخوردار بوده و خيل عظيم هواداران اين باشگاه به جذابيت هاي ديدارهاي اين تيم افزوده است.
دو تيم از نظر جايگاه در جدول رده بندي ليگ، شرايط نسبتا برابري دارند و هر دو باشگاه از تيم هاي قعر نشين جدول به شمار مي آيند.
نماينده تبريز به جايگاه سيزدهم تكيه زده اند و به مراتب جايگاهشان از وضعيت مسي ها كه در رده شانزدهم قرار دارند بهتر است.
مربيان هر دو تيم بازيكنان خود را براي كسب هر سه امتياز راهي اين ميدان خواهند كرد و از اين نظر اين ديدار از حساسيت هاي زيادي برخوردار خواهد بود.

برنامه كامل رقابت هاي هفته هجدهم ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:

پنج‌شنبه 15 دي ساعت 15
ملوان بندرانزلي - پرسپوليس تهران
شهرداري تبريز - مس كرمان
ذوب آهن اصفهان - راه آهن شهر ري
نفت تهران - فجر سپاسي شيراز
جمعه 16 دي ساعت 14:30
صنعت نفت آبادان - داماش گيلان
جمعه 16 دي ساعت 15
شاهين بوشهر - فولاد خوزستان
مس سرچشمه - سايپاي البرز
صباي قم - تراكتورسازي تبريز
جمعه ساعت 16:15
استقلال - سپاهان

چهارشنبه|ا|14|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن