تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815509155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رهبر حزب افراطي بيت نو اسرائيل: ايران تهديدي براي منافع اسرائيل نيست


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: رهبر حزب افراطي " بيت نو" اسرائيل: ايران تهديدي براي منافع اسرائيل نيست
خبرگزاري آريا- آويگدور لي برمن، رهبر حزب افراطي " بيت نو" ي اسرائيل در چرخش مواضعي آشكار، گزينه حمله نظامي به تاسيسات هسته اي ايران را گزينه اي نامناسب اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پرس تي وي، روزنامه اسرائيلي يديعوت احرونوت نوشت، آويگدور لي برمن در مصاحبه روز جمعه خود با نشريات واشنگتن پست و نيوزويك گفت، بهتر است با تحريم هاي سياسي و اقتصادي ايران را وادار به توقف پروژه هاي هسته اي كنيم؛ ايران صرفا تهديدي براي منافع اسرائيل نيست، ايران همچون سردردي براي دنياي آزاد است.

وي همچنين در ادامه گفت، حتي نمي خواهم به پيامدهاي حمله نظامي به ايران فكر كنم.

گفتني است، لي برمن پيش از اين استفاده از اعمال فشار و گزينه هاي نظامي چون بمباران تاسيسات هسته اي ايران را خواستار شده بود.

لي برمن در راستاي تبليغات انتخاباتي خود براي دستيابي به مقام وزارت امور خارجه اظهار داشت، من به پيشبرد مذاكرات صلح با گروه هاي فلسطيني ادامه مي دهم، اما در اين مسير گام به گام پيش مي روم.

وي همچنين مدعي شد:" بايد بدانيم كه مانع اصلي پيش روي اسرائيل در منطقه، ايران است. ايران از طريق هم پيمانان خود يعني حماس و حزب الله بر سر راه ما مانع تراشي مي كند"

وي در ادامه به طرح پيشنهادي خود براي برقراري صلح اشاره كرد و گفت، اسرائيل در قبال انضمام شهرك‌هاي يهودي نشين كرانه غربي رود اردن به خاك خود، مي‌تواند بخشي از مناطق عرب نشين شمالي خود را به فلسطينيان واگذار كند.

گفتني است، لي برمن پيش از اين نيز خطاب به اوباما گفته بود خواهان تشكيل كشور مستقل فلسطيني با حضور اعراب ساكن اسرائيل است.

بسياري از كارشناسان سياسي معتقدند، لي برمن براي دستيابي به مقام وزارت امور خارجه و اثبات توانايي خود در برقراري آرامش در سرزمين هاي اشغالي، به چرخش مواضعي اين چنين روي آروده است.

اين در حالي است كه حزب راست گراي افراطي "اسرائيل بيت نو" به رهبري آويگدور لي برمن در انتخابات پارلماني اسرائيل، توانست تنها 15 كرسي از مجموع 120 كرسي پارلمان اين رژيم را از آن خود كند.

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن