تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816610387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي‌فقيه در سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران:فرهنگ شهادت بسيار قوي‌تر از زرادخانه‌هاي هسته‌اي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده ولي‌فقيه در سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران:فرهنگ شهادت بسيار قوي‌تر از زرادخانه‌هاي هسته‌اي است
خبرگزاري فارس: نماينده ولي‌فقيه در سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور گفت: در جهان امروز ديگر زرادخانه‌هاي هسته‌اي كارآيي خود را از دست داده و نفوذ فرهنگ شهادت بسيار قوي‌تر بمب هسته‌اي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد حسن رحيميان پيش از ظهر امروز در آيين افتتاحيه نخستين همايش ملي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در آستانه دهه چهارم انقلاب شكوهمند انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه احياي فرهنگ شهادت بايد در دستور مديران كشور قرار بگيرد، افزود: فرهنگ شهادت فرهنگي است كه اگر وجود نداشت ما اكنون هيچ چيز نداشتيم و اگر اين فرهنگ در ميان جوانان پاك ايران زمين در طول هشت دفاع مقدس نيز وجود نمي‌داشت در حال حاضر چيزي به عنوان جمهوري اسلامي ايران در صفحه جغرافياي جهان وجود نداشت.
رحيميان با اشاره به اينكه فرهنگ شهادت از قوي‌ترين بمب‌هاي اتمي نيز قوي‌تر است، تصريح كرد: حماسه‌اي كه در لبنان و توسط حزب‌الله در برابر چهارمين ارتش تا بن‌دندان مسلح دنيا صورت گرفت از فرهنگ شهادت نشات مي‌گيرد كه آن حماسه از معجزات و بركات انقلاب اسلامي است.
وي با تاكيد بر اينكه صهيونيست‌ها در جنگ 33 تمام تجهيزات مدرن خود را با 40 هزار نفر سرباز كاركشته به ميان آوردند، اظهار داشت: آنان با اين امكانات عظيم در نفر و تجهيزات نظامي نيز نتوانستند در برابر گروه مقاومت حزب‌الله لبنان كه بسيار محدود بود ايستادگي كنند.
نماينده ولي‌فقيه در سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور به جنگ كشور‌هاي عربي با رژيم اشغالگر قدس اشاره كرد و افزود: يكي از فرماندهان جنگ صهيونيستي پس از آن جنگ افشا كرده بود كه جنگي كه به جنگ شش روزه معروف است و در برابر سه كشور عربي در حدود 40 سال پيش صورت گرفت، تنها دو ساعت به طول انجاميد و ارتش رژيم صهيونيستي كه در آن روز قدرت كمتري نيز به نسبت امروز داشت در برابر سه كشور بزرگ عربي كه برخي از آنها از حمايت شوروي سابق نيز برخوردار بودند توانست به راحتي پيروز شود.
وي به حركت عظيم امام راحل (ره) اشاره كرد و اظهار داشت: امام خميني (ره) در آن زمان با حركت عظيم خود تمام حربه‌ها بر ضد اسلام را افشا كرد و تصويري واضح از اسلام ناب و مكتب عاشورا و امام حسين (ع) را به جهانيان نشان داد.
رحيميان خاطر نشان كرد: امام راحل (ره) با عمل، گرفتن جان در كف دست و دفاع شجاعانه از اسلام به ملت ايران شجاعت، فداكاري، جانثاري در راه اسلام و داشتن روحيه شجاعت و شهادت را آموخت.
نماينده ولي فقيه در در بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور با تاكيد بر اينكه احياي فرهنگ عاشورا از مهم‌ترين دستاورد‌هاي انقلاب اسلامي است، تصريح كرد: انقلاب اسلامي تمام معادلات دنيا را دگرگون كرد.
وي با اشاره به اينكه اصفهان مقام اول از نظر دارا بودن شهيد را در كشور دارد، اظهار داشت: اگر از نظر ميزان جمعيت تعداد شهدا را بسنجيم مي‌بينيم كه از هر 144 نفر اصفهاني يك نفرشان در جنگ تحميلي به شهادت رسيده‌اند و در مقايسه نسبت جمعيتي از اين نظر اصفهان مقام اول تعداد شهدا را در سطح كشور دارد.
رحيميان با اشاره به وصيتنامه‌هاي شهدا افزود: با بررسي انجام شده وصيتنامه شهدا دريافتيم كه هر شهيد به طور ميانگين در وصيتنامه خود چهار بار بر اصل ولايت فقيه تاكيد كرده‌اند و پس از آن، آنان بر اصل مهم نماز سخنانشان را ادامه داده‌اند.
وي با اشاره به اينكه اگر پايه‌هاي فرهنگ اسلامي و شهادت از جامعه گرفته شود ديگر هيچ چيزي نخواهيم داشت، تصريح كرد: حفظ پايه‌هاي فرهنگ و شهادت امري ضروري در جامعه ما است و اين در حاليست كه راه كارها براي ترويج فرهنگ شهادت بسيار روشن و واضح است.
نماينده ولي فقيه در در بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور خاطر نشان كرد: مسئولان ما و ما بايد براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برنامه‌ريزي‌هاي مدوني را تدوين كنند.
نخستين همايش ملي ترويج ايثار و شهادت از امروز و با حضور مسئولان، اساتيد دانشگاهي و پژوهشگران اين حوزه در سطح كشور در دانشگاه اصفهان آغاز شده است.
اين همايش تا فردا در اصفهان با برگزاري كارگاه‌هاي تخصصي ادامه پيدا مي‌كند.
انتهاي پيام/ش10

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن