تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821203549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان بازرگاني استان قم:11 هزار واحد صنفي در قم بازرسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان بازرگاني استان قم:11 هزار واحد صنفي در قم بازرسي شد
خبرگزاري فارس:‌ رئيس سازمان بازرگاني استان قم گفت: نحوه فعاليت 11 هزار واحد صنفي قم در ماه گذشته بازرسي شد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سازمان بازرگاني استان قم، حسن جمشيديها اظهار داشت: بازرسان سازمان بازرگاني استان قم در بهمن ماه گذشته از 11 هزار و 739 واحد صنفي بازرسي كرده‌اند كه در راستاي انجام اين بازرسي‌ها 2 هزار 254 واحد متخلف را شناسايي كرده و پرونده تخلف واحدهاي متخلف براي برخورد قانوني به هيئت‌هاي بدوي رسيدگي به تخلفات صنفي و اداره‌كل تعزيرات حكومتي استان قم ارسال شده است.
وي گفت: از 11 هزار و 739 واحد صنفي بازرسي شده 7 هزار و 204 واحد خرده فروش، 826 واحد عمده فروش، 67 انبار، 2 هزار و 591 واحد خدماتي، هزار و 118 واحد توليدي صنفي و 113 واحد توليدي صنعتي بوده‌اند.
رئيس سازمان بازرگاني استان قم خاطرنشان كرد: از 2 هزار و 254 واحد متخلف شناسايي هزار و 400 واحد خرده فروش، 139 واحد عمده فروش، 494 واحد خدماتي، 213 واحد توليدي صنفي و هشت واحد توليدي صنعتي بوده‌اند.
وي افزود: از واحدهاي متخلف 2 هزار و 361 عنوان تخلف كشف شد كه بيشترين ميزان تخلفات مربوط به عدم درج قيمت و گرانفروشي بوده است‌.
جمشيديها يادآور شد: اين سازمان در برخورد با متخلفان اقتصادي بسيار جدي است به طوري كه در ماه گذشته 18 واحد صنفي متخلف به دليل تكرار تخلفات صنفي محكوم و توسط واحد اجراي احكام هيئت‌هاي رسيدگي به تخلفات صنفي پلمپ شده‌اند و شش واحد صنفي ديگر نيز به نصب پرچم مبني بر تعطيلي به دليل تخلف محكوم شده و حكم صادره به مرحله اجرا درآمده است.
انتهاي پيام/ل30

يکشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن