تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816934116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه و خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مصاحبه و خبر
با هماهنگي نبي قرارداد مجيدي را ثبت كردم
فتح‌ا...‌زاده: خدا را شكر پرسپوليس هم كهكشاني‌ شد

ايران ورزشي- علي فتح‌ا...‌زاده درباره مشكلات كرار با چند تن از بازيكنان توضيحاتي داده است: «ما شنيده بوديم كه يكسري از بازيكنان با جاسم كرار مشكل دارند، به همين خاطر با بزرگترهاي تيم صحبت كرديم كه آنها گفتند ما مشكلي نداريم. به هرحال يك بازيكن بايد در تيم با همه راه بيايد و نبايد مشكلي در يك مجموعه داشته باشد.» فتح‌ا...‌زاده درباره تمديد قرارداد مجيدي هم توضيحاتي مي‌دهد: «برايم جالب است وقتي مديرعامل يك باشگاه اعلام مي‌كند با مجيدي تمديد كرديم برخي دوستان مي‌گويند
فتح‌ا...زاده ادعا كرده با مجيدي براي سال آينده قرارداد امضا كرده است. آيا اين ادعا است؟ من مديرعامل يك باشگاه هستم و نمي‌توانم بي‌مورد ادعا كنم. محض اطلاع دوستان چون كارت بازي مجيدي بايد صادر مي‌شد ديروز به فدراسيون فوتبال رفتم و با هماهنگي با نبي قرارداد مجيدي را به مدت يك سال در فدراسيون فوتبال ثبت كرديم و به اين ترتيب مجيدي به صورت رسمي سال آينده بازيكن استقلال است. هواداران هم خوشحال باشند و بدانند كه من حرف دروغ به كسي نمي‌زنم.» فتح‌ا...‌زاده در پايان حرف‌هايش به طعنه رو به پرسپوليسي‌ها مي‌كند و مي‌گويد: «خدا را شكر كه اين بار پرسپوليس كهكشاني شد و اگر اين بار آنها را برديم نمي‌گويند تيم ما ضعيف بود و ما تيم كهكشاني را شكست داديم.»

عقد قرارداد الونگ بلامانع است
استقلال بايد TMS ساموئل را بگيرد

ايران ورزشي- رضا عابديني درخصوص ثبت قرارداد دو بازيكن خارجي جديد استقلال در هيات فوتبال استان تهران گفت: طبق قانون نقل و انتقالات باشگاه‌ها تا تاريخ 2/10/90 براي ثبت قرارداد بازيكنان خارجي خود فرصت داشتند. با اين شرايط در حال حاضر طبق قانون دو حالت براي ثبت قرارداد الونگ و ساموئل وجود دارد.اگر بازيكن خارجي آزاد بوده و با تيمي قرارداد نداشته باشد، مشكلي براي ثبت قراردادش وجود ندارد كه به نظر مي‌رسد الونگ داراي چنين شرايطي است اما اگر بازيكن خارجي شاغل در باشگاهي بوده و با آن قرارداد داشته باشد، باشگاه جديد بايد TMS (درخواست مجوز از فيفا براي انتقال بازيكن به باشگاه جديد) اين بازيكن را درخواست كرده باشد.البته طبق قوانين سازمان ليگ تاريخ درخواست TMS بايد تا قبل از 2/10/90 باشد و در غير اين صورت هيات فوتبال نمي‌تواند قرارداد بازيكن خارجي جديد را ثبت كند.بنابراين باشگاه استقلال نيز از اين قاعده مستثني نيست و اگر ساموئل قبل از پيوستن به تيم استقلال با باشگاه ديگري قرارداد داشته باشد، بايد باشگاه استقلال در خواست TMS وي را پيش از تاريخ 2/10/90 داده باشد، در غير اين صورت نمي‌توانيم قرارداد وي را در هيات فوتبال ثبت كنيم.

الونگ الونگ: فتح‌ا...‌زاده به من اعتماد به نفس داد

ايران ورزشي- الونگ الونگ بابت اينكه مربيان استقلال با بازگشتش به اين تيم و عقد قرارداد موافقت كردند خوشحال است. بازيكن كامروني قبل از عقد رسمي قراردادش از مظلومي تشكر مي‌كند: «مي‌خواهم از آقاي مظلومي و كادر فني تشكر كنم. خيلي خوشحالم كه به استقلال آمدم. كساني كه خيلي به من اطمينان داشتند آقايان فتح‌ا...زاده و نظري بودند كه از من خواستند فقط روي كارم تمركز كنم و به حرف‌هاي حاشيه‌اي گوش ندهم. خيلي‌ها مي‌گويند الونگ ديگر نمي‌تواند مثل دوران حضورش در پرسپوليس كار كند اما فتح‌ا...زاده به من اعتماد به نفس دوباره‌اي داد و گفت خودت را در نيم‌فصل دوم نشان بده.» الونگ در پايان حرف‌هايش گفت: «استقلال نه تنها در ايران كه جزو تيم‌هاي بزرگ آسياست و اميدوارم بتوانم در نيم‌فصل دوم روزهاي خوبي را با اين تيم داشته باشم.»

قرارداد مربيگري برومند با استقلال!

ايران ورزشي- پرويز برومند از باشگاه استقلال حقوق مي‌گيرد. مسوولان اين باشگاه براي احياي برومند قراردادي تحت عنوان كمك‌مربي دروازه‌بان‌ها با دروازه‌بان سابق خود و تيم ملي منعقد كردند تا مانعي براي پرداخت حقوق و دستمزد به وي نداشته باشند. برومند ابتداي فصل از چند تيم ليگ يكي هم پيشنهاد مربيگري داشت اما ترجيح داد تحت همين عنوان در استقلال فعاليت كند.
پيش از اين تصور مي‌شد قرارداد برومند با باشگاه استقلال تحت عنوان بازيكن است اما فاش شد كه قرارداد او به‌عنوان مربي دروازه‌بان‌ها است.

رضايي: آندو به 4 هفته استراحت نياز دارد

ايران ورزشي- در روزهاي اخير شايعه شده كه آندرانيك تيموريان مقابل سپاهان بازي مي‌كند ولي پزشك استقلال در اين خصوص مي‌گويد: «آندو از ناحيه انگشت سوم پا دچار شكستگي شده و به هيچ عنوان فعلا شرايط بازي ندارد. بهبود مصدوميت تيموريان به چهار هفته زمان احتياج دارد و اين زمان بايد سپري شود.»
رضايي در مورد وضعيت ميلاد ميداودي و محسن يوسفي خاطرنشان مي‌كند: «شرايط ميلاد تقريبا خوب است و امكان استفاده از او وجود دارد ولي مچ پاي محسن يوسفي پيچيده و او فعلا وضعيت مبهمي دارد.»

دقيقه 10 بازي مصدوم شدم ولي بازي مي‌كردم
يوسفي: مقابل سپاهان ببازيم شرايط سخت مي‌شود

ايران ورزشي- محسن يوسفي درباره بازي خود مقابل شهرداري ياسوج اينطور حرف مي‌زند: «در دقيقه 10 بازي با شهرداري ياسوج از ناحيه مچ پا آسيب ديدم ولي بازي را ادامه دادم. من از ناحيه پايين قوزك پا ضربه ديدم و مچم ورم كرده بود اما حالا ورم پايم خوابيده ولي درد دارم. فعلا صبح و بعدازظهر فيزيوتراپي مي‌كنم و حضورم مقابل سپاهان قطعي نيست.»
يوسفي در مورد بازي روز جمعه مقابل سپاهان مي‌گويد: «اين بازي براي هر دو تيم شش امتيازي است. اگر ما ببريم، كارمان راحت خواهد شد و مي‌توانيم به قهرماني فكر كنيم ولي اگر ببازيم شرايط سخت مي‌شود. اين بازي اصلا قابل پيش بيني نيست و فكر مي‌كنم سپاهان هم در بهترين دورانش قرار دارد.»
او اشاره‌اي هم به برگزاري فينال جام حذفي دارد: «زمين شيراز اصلا مناسب نيست اما ما چاره‌اي نداريم. در حال حاضر به غير از استاديوم آزادي، چمن هيچ كدام از استاديوم‌هاي ايران خوب نيست ولي سازمان ليگ اين تصميم را گرفته و ما بايد اين تصميم را قبول كنيم.»

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن