تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812914168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضوگيري انجمن صنفي كاربران نرم‌افزارهاي آزاد/متن‌باز آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: عضوگيري انجمن صنفي كاربران نرم‌افزارهاي آزاد/متن‌باز آغاز شد
ايتنا- انجمن صنفي كاربران نرم‌افزارهاي آزاد/متن‌باز در جهت پيشبرد اهداف انجمن و نيز جذب مشاركت علاقمندان به حوزه نرم‌افزارهاي آزاد/متن‌باز، عضوگيري خود را آغاز نموده است.

جهت كسب اطلاعات بيشتر و نيز شرايط و نحوه ثبت نام، علاقه‌مندان مي‌توانند به آدرس‌هاي www.foss.ir و http://iranfoss.ir مراجعه نموده و نسبت به تكميل فرم عضويت اقدام نمايند. از جمله مزاياي عضويت در انجمن علاوه بر برخورداري از كارت عضويت انجمن، ماهنامه چاپي انجمن، شركت در سمينارها، كارگاه‌ها و دوره‌هاي آموزشي، امكان برخورداري از مزايا و شرايط رتبه‌بندي در انجمن وجود خواهد داشت و اطلاعات و سوابق كاري آنها در پايگاه داده‌اي مجزا جمع‌آوري خواهد شد.

علاقه‌مندان مي‌توانند به صورت اعضاي آزاد (بدون پرداخت حق عضويت)، عادي، ويژه و حتي برجسته عضو انجمن شده و از مزاياي هر يك برخوردار گردند. همچنين شركت‌هاي مختلف علاقه‌مند نيز مي‌توانند به عنوان حامي انجمن و نيز عضو حقوقي انجمن در راستاي پيشبرد اهداف انجمن سهيم باشند.

در حال حاضر نيز انجمن در شهرهاي زنجان، اصفهان و شهركرد نمايندگي دارد و از نمايندگان شهرهاي ديگر نيز براي اين منظور دعوت به عمل مي‌آيد. همچنين تفاهم نامه‌اي با لينوكس شاپ ايران جهت در اختيار قراردادن محصولات لينوكسي به صورت سهل و آسان منعقد شده است.

گفتني است انجمن صنفي كاربران نرم‌افزارهاي آزاد/متن‌باز همانند تشكلات مردمي ساير كشورها جهت جلوگيري از انحصار و سلطه شركت‌هاي خصوصي خارجي به صنعت نرم‌افزار، جهت بهبود بخشيدن به امور آموزشي، پژوهشي و بكارگيري اينگونه نرم‌افزارها در ايران تشكيل شده است.

انجمن صنفي كاربران نرم‌افزارهاي آزاد/متن‌باز زير نظر وزارت كار و امور اجتماعي به شماره ثبت ۳۱۹ ثبت شده است و شرايط، مزايا، ويژگي‌هاي عضويت و همچنين برنامه‌هاي انجمن در وب‌سايت‌هاي مذكور موجود مي‌باشد. لازم به ذكر است كه انجمن صنفي كاربران نرم‌افزارهاي آزاد/متن‌باز موسسه‌اي غيردولتي-غيرانتفاعي است و در زمينه‌هاي علمي، پژوهشي، فني و اجرايي در كليه جنبه‌هاي نرم‌افزارهاي آزاد و متن‌باز فعاليت مي‌كند و از تاريخ ثبت داراي شخصيت حقوقي است.

كليه فعاليت‌هاي انجمن غيرسياسي، غيرانتفاعي و غيردولتي بوده و ضمن رعايت كامل قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران و آيين‌نامه اجرايي تاسيس انجمن‌هاي مردم نهاد موضوع تصويب و اساسنامه فعاليت خواهد نمود.

دوشنبه|ا|12|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن