تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819824632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قرضاوي:سالروز ولادت پيامبر اسلام فرصتي براي يادآوري سيره نبوي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قرضاوي:سالروز ولادت پيامبر اسلام فرصتي براي يادآوري سيره نبوي است
رئيس اتحاديه جهاني علماي مسلمان با اشاره به اينكه ولادت حضرت محمد (ص) از نعمتهاي بزرگ خداوندي است، گفت: اين ايام فرصتي براي يادآوري شخصيت، رسالت و سيره نبوي است .

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از الشرق، يوسف قرضاوي رئيس اتحاديه جهاني علماي مسلمان با نزديك شدن به زمان ولادت حضرت محمد (ص) اظهار داشت: خداوند در اين روز نعمت بزرگي را به مسلمانان ارزاني داشته و مطلوب است كه شاكر خالق هستي باشيم.

وي با بيان اينكه اين ايام نه تنها فرصتي براي يادآوري شخصيت، رسالت و سيره نبوي است و يادآوري اين ايام براي مسلمانان نيك و مهم است، گفت: اين زمان، فرصتي براي حفظ وحدت و انسجام مسلمانان جهان نيز خواهد بود .

قرضاوي با اشاره به اينكه مسلمانان جهان مشتركات بسياري دارند كه يكي از آنها پيامبر واحد است، افزود: ميلاد حضرت محمد اتفاق بزرگي در تاريخ اسلام است و همه مسمانان جهان بايد اين روز را جشن بگيرند . روزي كه خاتم رسولان حجت را بر مردم تمام كرد.

رئيس اتحاديه جهاني علماي مسلمان گفت: برخي برگزاري مراسم اين ايام را خرافات و بدعت در دين مي پندارند حال آنكه اينگونه نيست، بايد مراسم اين روز برگزار شود تا رسالت جاودانه پيامبر اسلام يادآوري و براي مردم جهان تبيين شود.

دوشنبه|ا|12|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن