تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816449810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر و مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر و مصاحبه
گزارش فيبا از حضور آسيايي‌ها در NBA
ارمغان شادي براي قاره كهن

ايران ورزشي- سايت كنفدراسيون بسكتبال آسيا در گزارشي از حضور آسيايي‌ها در NBA نوشت: «حضور دو ستاره بسكتبال آسيا در ليگ حرفه‌اي آمريكا در سال نو ميلادي، شادي را براي هواداران بسكتبال در قاره كهن به ارمغان آورد؛ يي جيانليان از چين و حامد حدادي از ايران، دو ستاره بسكتبال قاره كهن با بازي در اين فصل رقابت‌هاي NBA پيشرفت را براي خود هموار مي‌كنند.» در ادامه اين گزارش آمده است:«حامد حدادي تنها بازيكن ايراني حاضر در NBA است كه قرارداد خود را با ممفيس گريزليز تمديد كرده است. مدت و مبلغ قرارداد هنوز اعلام نشده اما رسانه‌هاي ممفيس گزارش داده‌اند كه اين قرارداد به مدت يك سال خواهد بود. بازيكن 26 ساله اهوازي فصل پيش را در ممفيس با ميانگين 2/2 امتياز و 2/2 ريباند در 86 بازي به پايان رساند.»

قايقرانان المپيكي ۱۷ بهمن راهي مالزي مي‌شوند

ايران ورزشي- قايقرانان المپيكي ايران براي كسب آمادگي بيشتر ۱۷ بهمن ماه راهي اردوي تداركاتي مالزي مي‌شوند. ملي پوشان آب‌هاي آرام كشورمان با تركيبي از ۴ تا ۶ قايقران دختر و پسر راهي مالزي مي‌شوند، در حالي كه هنوز مدت اين اردو مشخص نشده است. اردوي تيم المپيكي بدون تعطيلي و فقط با استراحت ۳ روزه از سر گرفته مي‌شود اما اردوي ساير قايقرانان در ۲ بخش زنان و مردان و در ۲ رشته كاياك و كانو كانادايي از امروز به مدت يك هفته تعطيل مي‌شود تا اردوي جديد آغاز شود.

جعفري: مشكل هيات‌هامساله فدراسيون است

ايران ورزشي- سرپرست فدراسيون شنا اعلام كرد با تمام توان از هيات‌هاي شنا حمايت مي‌كند. غلامرضا جعفري در دومين نشست خود با مسوولان هيات‌هاي شناي كشور بر رشد و اعتلاي رشته‌هاي شنا، شيرجه و واترپلو با تلاش همه جانبه و هماهنگي بين فدراسيون و هيات‌هاي استان‌ها تاكيد كرد. او با اشاره به اهميت فعاليت‌هاي هيات‌ها در راستاي پيشبرد برنامه‌ها و اهداف فدراسيون به‌عنوان بازوهاي اجرايي و عملياتي فدراسيون گفت: «فدراسيون با تمام توان از هيات‌هاي خود حمايت مي‌كند و معتقديم با سعي و تلاش و برنامه ريزي دقيق در كنار هماهنگي كامل بين هيات‌ها و فدراسيون مي‌توانيم گام‌هاي اساسي را در جهت اعتلاي شناي كشور برداريم.» او ادامه داد: «هيات‌ها هدايت كننده فدراسيون در سراسر كشور هستند و مشكلات آنها مشكلات فدراسيون به شمار مي‌رود بنابراين ما از هيچ تلاشي براي برطرف كردن مشكلات هيات‌ها دريغ نمي‌كنيم.»

تهران قهرمان بدمينتون ايران شد

ايران ورزشي- تيم بدمينتون تهران با برتري برابر زنجان بار ديگر قهرماني خود را در مسابقات قهرماني كشور تكرار كرد. فينال مسابقات بدمينتون قهرماني كشور در بخش تيمي در قزوين برگزار شد و تيم تهران با نتيجه 3 - صفر برابر زنجان به برتري دست يافت و عنوان قهرماني را به دست آورد. مسابقات انفرادي و دوبل هم در مرحله نيمه‌نهايي پيگيري مي‌شود كه طبق برنامه علي شاه‌حسيني به مصاف غلامرضا باقري مي‌رود و محمدرضا خردمندي رو در روي سروش اسكندري قرار مي‌گيرد.

برگزاري هفته چهارم ليگ كبدي در 3 شهر

ايران ورزشي- هفته چهارم ليگ برتر كبدي چهارشنبه تا جمعه اين هفته برگزار مي‌شود كه در حساس‌ترين بازي، تيم‌هاي صدر جدولي ايثار گرگان و راه‌وترابري اصفهان به مصاف هم مي‌روند.
در رقابت‌هاي اين هفته فردا تختي تهران با دانشگاه آزاد نقده ديدار مي‌كند. هيات كبدي كرمانشاه و هيات كبدي سيستان‌وبلوچستان هم روز پنج‌شنبه به مصاف هم مي‌روند و ايثار گرگان با راه‌وترابري اصفهان روز جمعه پيكار مي‌كنند.

پايان كار ژيمناست‌ها در اردوي چين

ايران ورزشي- 15 ژيمناستيك‌كار هنري كه به منظور حضور در يك اردوي تمريني- آموزشي دوهفته‌اي راهي چين شده بودند به كار خود پايان دادند. در اين اردو كه براي اولين بار و با هدف آشنايي نفرات برتر كشور با چگونگي تمرين و آماده‌سازي قهرمانان بنام چين صورت گرفت 15 ورزشكار در رده‌هاي سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به همراه 5 مربي حاضر بودند.

آماده سازي تيم ملي طناب كشي براي مسابقات جهاني

ايران ورزشي- تمرين‌هاي آماده سازي تيم ملي طناب كشي مردان ايران به منظور حضور در مسابقات جهاني اسكاتلند در شهر ابهر جريان دارد و ملي پوشان به شكل مستمر در راه آمادگي گام بر مي‌دارند. عباسعلي اكبري سرمربي تيم ملي طناب كشي در اين باره مي‌گويد: «در تلاش هستيم پيش از عزيمت به اسكاتلند، چند مسابقه تداركاتي با تيم‌هاي خوب داخلي داشته باشيم تا با آمادگي بهتر در مسابقات جهاني حضور يابيم. شرايط ملي پوشان رضايتبخش است و وضعيت فني و روحي آنها روز به روز بهتر مي‌شود.» مسابقات قهرماني جهان از 2 تا 10 اسفند ماه در شهر پرت مركز اسكاتلند برگزار مي‌شود. اولين حضور ايران در مسابقات جهاني ايتاليا بود كه تيم ملي كشورمان توانست مقام هشتم را كسب كند.

ساري ميزبان ليگ تيراندازي جانبازان و معلولان

ايران ورزشي- مرحله نهايي رقابت‌هاي ليگ باشگاهي تيراندازي جانبازان و معلولان 16 و 17 دي‌ماه به ميزباني ساري برگزار مي‌شود. در اين مسابقات حدود 80 ورزشكار از استان‌هاي تهران، آذربايجان شرقي، مازندران، خوزستان، لرستان، گلستان، گيلان، فارس، اصفهان، مركزي و خراسان رضوي در روزهاي 16 و 17 دي ماه با هم رقابت مي‌كنند. مسابقات مرحله نهايي ليگ، در 7 ماده و 2 كلاس ايستاده و نشسته و در 2 بخش مردان و زنان برگزار شده و در پايان نفرات برگزيده و حائز شرايط، براي حضور در تمرين‌هاي تيم ملي دعوت مي‌شوند.

به دليل صادرنشدن رواديد
بسكتباليست نيجريه‌اي به كشورش بازگشت

ايران ورزشي- تيم بسكتبال بانوان قزوين در نظر داشت براي مرحله پلي‌آف ليگ يك بازيكن از نيجريه جذب كند.
راشيدت سابقه بازي در تيم ملي نيجريه، ايتاليا و تركيه را در كارنامه دارد. مسوولان اين تيم اميدوارند در دور برگشت مرحله پلي‌آف بتوانند از او استفاده كنند.

ملي‌پوشان فلوربال در دومين اردوي آماده سازي

ايران ورزشي- تمرين‌هاي آمادگي تيم ملي فلوربال ايران براي شركت در مسابقات قهرماني آسيا با حضور 16 ملي‌پوش در مجموعه ورزشي شهيد حيدرنيا و همچنين فرهنگسراي پايداري تهران ادامه يافت. تيم ملي فلوربال ايران كه براي نخستين بار در مسابقات قهرماني آسيا حضور مي‌يابد، 15 بهمن راهي توكيو مي‌شود. اين تيم در نهمين دوره مسابقات قهرماني آسيا از 17 تا 23 بهمن‌ماه شركت مي‌كند.

گلباليست‌هاي ملي پوش در اردوي آمادگي پارالمپيك

ايران ورزشي- تمرين‌هاي تيم ملي گلبال كشورمان براي حضور قدرتمند در رقابت‌هاي پارالمپيك لندن در آكادمي دنبال مي‌شود. گلباليست‌هاي ملي پوش خود را براي حضور قدرتمند رقابت‌هاي پارالمپيك لندن كه جواز حضوري در آن را در رقابت‌هاي شيفيلد انگليس با كسب مقام سومي به دست آورده‌اند، آماده مي‌كنند. براي 11 ملي پوش حاضر در اردوي تيم ملي تا رقابت‌هاي پارالمپيك دوازده اردوي آمادگي در نظر گرفته شده است. همچنين اين تيم در تورنمنت تركيه و يكي از دو كشور سوئد و ليتواني شركت مي‌كند.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن