تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816015374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تحليل سايت گل از بازگشت كريمي به تيم ملي فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تحليل سايت گل از بازگشت كريمي به تيم ملي فوتبال ايران
در دنياي دراماتيك فوتبال ايران، آيا چيزي عجيب تر از اين هم هست كه بزرگترين ستاره فوتبال اين كشور در ميانه راه رقابتهاي نه چندان سخت مقدماتي جام جهاني، به تيم ملي ملحق شده و ايران را راهي آفريقاي جنوبي كند؟


سايت فوتبال گل، با درج اين مقدمه به بررسي موضوع بازگشت كريمي به تيم ملي ايران پرداخته و افزود: «خبر خاتمه يافتن محروميت علي كريمي (اتفاقي كه با تصميم فدراسيون فوتبال ايران عملي شد و توسط خود او ادامه يافت) و بازگشت او به تيم ملي، خبر واقعا دور از انتظاري نيست.»
به نوشته اين سايت:
در تمام دنيا اسطوره ها و قهرماناني هستند كه در لحظه نياز براي عمليات نجات برمي گردند و چه چيزي مي تواند بهتر از اين باشد كه "جادوگر تهران" چوب جادويي اش را تكان داده و روز 28 مارس (8فروردين) هنگامي كه مدعيان هميشگي و رقباي كنوني در مسابقات مقدماتي جام جهاني در ورزشگاه آزادي تهران به مصاف هم مي روند، جادوگري كند.
تيم ملي ايران شايد در تنگنايي وحشتناك نباشد اما رتبه سوم گروه دو بعد از چهار بازي، يعني يك پله فاصله تا صعود مستقيم به جام جهاني 2010.
كسب پيروزي خانگي برابر عربستان مي تواند گام بزرگي به سوي آفريقاي جنوبي باشد اما هر نتيجه اي جز اين نگران كننده است. چهارمين تساوي در پنج مسابقه فشار رواني شديدي بر تيم ايران در سه ديدار باقيمانده اش وارد خواهد كرد كه شامل سفر به پيونگ يانگ و سئول است.
اما بازگشت كريمي كمكي بزرگ براي تيم ايران و تهديدي بزرگ عليه حريفان اين تيم در گروه دو است. مي توانيد مطمئن باشيد كه هيچ فوتبال دوستي در عربستان سعودي از اين خبر خوشحال نمي شود. عربستان تاب شكست در تهران را ندارد و كره جنوبي هنوز خاطره رويارويي با ايران در مرحله يك چهارم نهايي جام ملتهاي آسيا در سال 2004 را فراموش نكرده است.
از آن هنگام تحولات زيادي رخ داده است. كريمي شايد ديگر آن بازيكن سركش غروب شنبه در جينان چين نباشد. او شايد از كسي كه در اوج محبوبيت به عضويت بايرن مونيخ درآمد، فاصله گرفته و شايد كسي است كه عامل اصلي نتايج نامطلوب ايران در جام جهاني 2006 شناخته شد اما هرچه باشد، هنوز جادوگر فوتبال ايران است.
اين كه آيا مي تواند انرژي خود را براي 90 دقيقه بازي در يك ديدار حساس از رقابت هاي مقدماتي جام جهاني تنظيم كند، سوالي است كه پاسخ آن به زمان نياز دارد همچنان كه هنوز معلوم نيست چگونه بايد در ميان ازدحام ستاره هاي خط مياني تيم ايران، جايي براي او باز كرد.
درحاليكه بيشتر هواداران از تصور بازگشت او هم هيجان زده اند، بسياري هم ترديد دارند كه بتوان به بازيكني كه يك بار به تيم ملي پشت كرده، اعتماد نمود اما همدردي با او زياد است. خيلي ها از انتقادات او نيست به فدراسيون فوتبال ايران و ضعف مديريت و سازماندهي در آن، حمايت كردند.
اظهارات او به تيتر نخست و موضوع داغ صفحات اصلي مطبوعات تبديل شد .
وي بعد از دعوت دوباره اش به تيم ملي اعلام كرد به خاطر اخراجش از تيم ديگر دوست ندارد براي ايران بازي كند.
علي دايي، هم تيمي كريمي در جام جهاني 2006 و (اگر شايعات درست باشد) سردسته مخالفان او در تيم ملي، هشدار داد كه كريمي اشتباه بزرگي مرتكب شده و افزود:«اگر به جاي كريمي بودم هرگز اين دعوت را رد نمي كردم.»
به طور طبيعي تصور همگان براين بود كه دوران كريمي در تيم ملي به آخر رسيده و همين اواخر هم خودش اين موضوع را تاييد كرد. از نظر دايي، فاجعه اي رخ نداده. سرمربي تيم ملي به جوان هايش اعتماد دارد.
دايي گفت:« ما با كمك بازيكنان جوان خود به مرحله پاياني رقابتهاي مقدماتي صعود كرديم و با همين بازيكنان هم به مسابقات اصلي صعود خواهيم كرد.»
اما اوضاع فوتبال هميشه ثابت نيست. تيم ايران در 10 بازي مقدماتي خود هيچ باختي نداشته ولي شش بار مساوي كرده است كه شامل سه تساوي در همين مرحله آخر است.
اكنون زمان آن رسيده كه تساوي ها به پيروزي تبديل شوند. ايران "مارادوناي آسيا" را از دست داده و ظاهرا اين احساس دو جانبه است.
بازگشت جادوگر مي تواند پايتخت فوتبال دوست ايران را در آستانه ديدار با عربستان بر سر شوق آورده و ورزشگاه را لبريز از تماشاگر كند.
اصلا از ديدن يك چهره آشنا در روز 8 فروردين در ورزشگاه آزادي تعجب نكنيد و اصلا از مشاهده نام "كريمي" در صفحه نخست مطبوعات در روز بعد از بازي شگفت زده نشويد.

دوشنبه|ا|12|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن