تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821092368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار شهرستان خاش:11 هزار نفر در خاش سود سهام عدالت خود را دريافت كردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار شهرستان خاش:11 هزار نفر در خاش سود سهام عدالت خود را دريافت كردند
خبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان خاش گفت: 11 هزار نفر در خاش سود سهام عدالت خود را دريافت كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس از خاش، رحمدل بامري صبح امروز در جلسه اعضاي ستاد توزيع سهام عدالت شهرستان خاش اظهار داشت: از مجموع 19 هزار و 240 نفر مشمول دريافت سود سهام عدالت مرحله اول كه شامل افراد زير پوشش كميته امداد امام خميني (ره) و بهزيستي بودند، براي 18 هزار و 18 نفر برگ سهام صادر شده است كه از زمان پرداخت سود سهام حدود 65 درصد آنان يعني 11 هزار نفر سود سهام عدالت خود را دريافت كرده‌اند.
وي افزود: در حال حاضر بانك‌هاي كشاورزي، صادرات، سپه و پست بانك كار پرداخت سود سهام عدالت در اين شهرستان را بر عهده دارند كه در اين بين، پست بانك با پرداخت سود 4 هزار و 359 نفر از مجموع 8 هزار و 246 سهامدار علملكرد خوبي ارائه كرده است.
اين مسئول با تاكيد بر تسريع در پرداخت سود سهام عدالت مردم شهرستان خاش اظهار داشت: مسئولان بانك‌ها و ديگر متوليان امر توزيع سهام عدالت بايد با تلاش بيشتر و شبانه‌روزي پيگيري كنند تا سود همه سهامداران پرداخت شود.
فرماندار خاش تصريح كرد: در حال حاضر حدود 74 هزار نفر در شهرستان خاش شامل اقشار كم‌‌درآمد زير پوشش كميته امام خميني (ره)، بهزيستي، روستاييان و عشاير كاركنان دولت و بازشستگان كه در مراحل اول دوم سوم شناسايي شده‌اند، مشمول دريافت سهام عدالت هستند.
وي گفت: هم‌اكنون كارشناسي و ثبت‌نام جانبازان و ايثارگران در مرحله چهارم آغاز شده كه اميد مي‌رود جمعيت بيشتري زير پوشش سهام عدالت قرار گيرند.
بامري خاطر‌نشان كرد: در مرحله پنجم نيز كار اعطاي سهام عدالت به زنان سرپرست خانوار آغاز مي‌شود.
وي با بيان اينكه زير پوشش قرار دادن دهك‌هاي پايين جامعه و پرداخت سود سهام عدالت به آنان از اهداف عدالت‌گستري دولت نهم به شمار مي‌رود، اعطاي سهام عدالت را به‌منظور توزيع درآمد در ميان اقشار كم‌در‌آمد و نيازمند موثر دانست.
انتهاي پيام/ر20

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن