تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799204127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زارعيان : تنوع و تفاوت خدمات، فعاليت اپراتورهاي تلفن همراه را هدفمند مي سازد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: زارعيان : تنوع و تفاوت خدمات، فعاليت اپراتورهاي تلفن همراه را هدفمند مي سازد
دكتر زارعيان گفت : بايد كاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات را در جامعه بيشتر و مناسب تر كنيم.
هموطن آنلاين -
مديركل روابط عمومي شركت مخابرات ايران در گفت و گو با ستاد اطلاع رساني دومين كنفرانس بين المللي شهروند الكترونيك و تلفن همراه گفت : تاخير در ورود اپراتور سوم تلفن همراه قابل پيش بيني بود چون ورود به فضاي جديد موانعي نيز دارد و اين در حالي است كه فضاي كسب و كار پيش روي اين اپراتور به دليل ارائه خدمات متفاوت و تنوع قابل تعريف سطح كاربري، بازار هدف مناسبي را نيز براي آن فراهم مي سازد و اين نكته اي است كه به دليل تنوع خدمات به طور كلي شامل اپراتورهاي تلفن همراه مي شود.
دكتر داوود زارعيان تصريح كرد : تنوع و تفاوت هاي ارائه خدمات از سوي اپراتورهاي تلفن همراه رقابت هاي سالم و خوبي را براي آن ها ايجاد كرده و با افزايش ضريب نفوذ تلفن همراه در كشور هر اپراتوري نيازي متفاوت از مشتركان خود را برآورده خواهد ساخت.
وي افزود : بنابر اين با وجود تاخير در ورود اپراتور سوم تلفن همراه اما بازار قابل ملاحظه اي در پيش روي اين اپراتور خواهد بود البته كه ورود به فضاي جديد با موانعي همراه است كه اين اپراتور نيز از آن مستثني نخواهد بود.
زارعيان گفت : روند افزايش ضريب نفوذ و رقابت اپراتورهاي اول و دوم فضايي را به سرعت پشت سر گذاشت كه فشار افكار عمومي و نياز كاربران آن را همراهي كرد.
وي تصريح كرد : اين شرايطي است كه اكنون اپراتور سوم را با فضايي روبه رو ساخته كه فشار افكار عمومي حاكم بر آن كمتر از قبل است اما بازار و جذب مخاطبان با اين توصيف مشكل تر و بنابر اين با وجود بستر مناسب فرهنگي و فناوري در حوزه تلفن همراه در كشور اين اپراتور براي جذب بازار راه نسبتا دشواري در پيش دارد.
مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران با توجه به اينكه مخابرات ايران در نخستين دوره كنفرانس شهروند الكترونيك و تلفن همراه در اسفند سال گذشته حضوري فعال داشت با اشاره به اينكه كار فرهنگي در حوزه تلفن همراه و كاربري هاي آن و معرفي كاربردهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات همراه بيش از هر زمان ديگر ضروري است گفت : اگر كنفرانس هاي مختلفي كه در حوزه كاربردهاي ارتباطات و تلفن همراه برگزار مي شوند به خصوص دومين كنفرانس بين المللي شهروند الكترونيك و تلفن همراه با برنامه ريزي مناسب همراه شده و ساختار كاملا علمي آن نيز رعايت شود از اهميت زيادي برخوردار است.
دكتر زارعيان گفت : بايد كاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات را در جامعه بيشتر و مناسب تر كنيم.
وي خاطر نشان كرد : روابط عمومي همراه يكي از پركاربردترين مقوله هاي موبايل ICT است كه از جنبه علم روابط عمومي نيز در دنياي امروز با توجه به افزايش كاربري و ضريب نفوذ تلفن همراه جايگاه مهمي دارد.
استاد پيشگام روابط عمومي الكترونيك در سال 90 گفت : در حال حاضر سرعت انتشار اطلاعات بسيار بالاست به گونه اي كه مخاطبان روابط عمومي ها و شهروندان براي كسب اطلاعات، ديگر نمي توانند زماني را مقابل تلويزيون يا براي يافتن اطلاعات از مجراي رسانه هاي ديداري و شنيداري يا به صورت هاي سنتي تر بگذرانند بلكه حتي در ميان فناوري هاي موجود و ابزار روابط عمومي الكترونيك ، ابزار همراه و تلفن همراه و بهره مندي از اطلاع رساني تحت موبايل ICT و حركت به سمت روابط عمومي همراه با توسعه همراه بوده و جاي خود را بيش از گذشته در ميان جامعه باز خواهد كرد.
ارائه اخبار ، پيام كوتاه ، پيام هاي چند رسانه اي ، تبليغات و اطلاع رساني از طريق تلفن همراه برخي روش هاي مورد استفاده روابط عمومي هاي همراه است كه به آن اشاره شد.

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن