تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815515897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين خبرها از پروژه انيميشن «بهرام عظيمي»؛مدل‌سازي شهر تهران در انيميشن «تهران 1500»


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آخرين خبرها از پروژه انيميشن «بهرام عظيمي»؛مدل‌سازي شهر تهران در انيميشن «تهران 1500»
خبرگزاري فارس: براي طراحي در انيميشن «تهران 1500» به كارگرداني بهرام عظيمي معماران تهران را در سال 1500 مدل‌سازي كردند.


«بهرام عظيمي» كارگردان پروژه انيميشن تهران 1500 در گفت‌و‌گو با خبرنگار سينمايي فارس گفت: دوبله بازيگران اصلي به پايان رسيده و صداها را تدوين كرده‌ايم و با وجود اين كه هر كدام از بازيگران به صورت جداگانه ديالوگ‌هاي‌شان را دوبله كردند ولي زماني كه صداها كنار هم قرار گرفت نتيجه كار بسيار فوق‌العاده بود.
وي افزود: چند نفر از دوبلورهاي حرفه‌اي كه دوبله كار را شنيدند، برايشان غيرقابل‌باور بود كه اين صداها به صورت جداگانه ضبط شده است.
عظيمي در ادامه گفت: به گروه مدل‌سازي و كاراكترسازي ما بهرام ارجمندنيا به عنوان سرپرست هنري و كيوان شادانفر به عنوان سرپرست فني اضافه شده‌اند.
اين كارگردان انيميشن درباره مدل‌سازي تهران در سال 1500 گفت: به سرپرستي دكتر شهاب كاتوزيان و مهندس شهرام گل اميني گروه مهندسي متشكل از معماران درجه يك كشور بر روي معماري شهر تهران در سال 1500 كار مي‌كنند كه بر اساس فضاسازي و ايده‌پردازي آنها ما فضاي شهر تهران در كار به اجرا درخواهيم آورد.
عظيمي همچنين درباره ساخت موسيقي بخش‌هايي از اين انيميشن گفت: بخش‌هاي موزيكال فيلم كه مربوط به قسمت‌هاي باكلام است توسط گروه سيگنال انجام شده و نتيجه بسيار خوبي داشته و به انتهاي ضبط رسيده است.
وي همچنين درباره سفر گروه به يكي از كشورهاي خارجي براي تبديل فيلم به نسخه 35 گفت: قرار است به زودي سفري به خارج از كشور داشته باشيم تا جوانب مختلف تبديل تصاوير ديجيتال فيلم به 35 ميليمتري را بررسي كنيم تا بهترين و استانداردترين تصوير سينمايي را به مخاطب ارائه كنيم.
بنابر گزارش فارس، اين انيميشن كه با حضور بازيگراني چون هديه تهراني، بهرام رادان، مهران مديري، گوهرخيرانديش، مهتاب نصيرپور، حبيب رضايي، حسام نواب صفوي ساخته مي‌شود تهران را در سال 1500 شمسي به تصوير مي‌كشد. در اين فيلم حبيب رضايي مسئوليت انتخاب بازيگران را بر عهده داشته است و سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران تهيه كننده اين كار بوده است.
انتهاي پيام/ا

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن