تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805671429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر
اول بهمن شروع اردوي بدمينتون‌بازان بانو

ايران ورزشي- مسابقات انتخابي تيم ملي بدمينتون بانوان براي حضور در مسابقات بين‌المللي دهه فجر 22 و 23 دي برگزار و بعد از آن اردوي تيم ملي از اول بهمن آغاز مي‌شود.
براي حضور در اين مسابقات 48 بازيكن در سه رده سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت مي‌پردازند كه در نهايت 16 ملي‌پوش انتخاب مي‌شوند.
مسابقات بين‌المللي دهه فجر امسال به‌عنوان كسب سهميه المپيك برگزار مي‌شود و تاكنون در بخش بانوان دو بازيكن از تركيه و يك بازيكن از نروژ اعلام آمادگي كرده‌اند.

مردان رويينگ‌سوار در سيزدهمين مرحله اردو

ايران ورزشي- سيزدهمين مرحله اردوي آماده سازي تيم ملي رويينگ مردان از سه شنبه 13 دي ماه در بندرلنگه آغاز مي‌شود.
پس از حضور قايقرانان تيم ملي رويينگ مردان كشورمان در رده‌هاي سني جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرماني آسيا و كسب يك مدال طلا و 2 مدال برنز، مسوولان فدراسيون به منظور حضوري موفق در مسابقات انتخابي المپيك از يك سو بر آن شدند تا با برگزاري تست انتخابي بهترين نفرات تيم ملي و قايقرانان مستعد استان‌ها را در مرحله جديدي از اردو گرد هم آورند تا زير نظر مربيان تمرين‌هاي جدي‌تر و پرفشاري را آغاز كنند. از سوي ديگر نيز با توجه به سردي هوا در اكثر نقاط كشور با همكاري‌هاي مسوولان بندر لنگه موفق شدند هماهنگي‌هاي لازم جهت برگزاري اردوي آماده سازي در جنوب كشور را مهيا كنند.

شروع اردوي دوچرخه سواران جوان از امروز

ايران ورزشي- اردوي تيم ملي دوچرخه سواري جوانان به منظور حضور در رقابت‌هاي دوچرخه سواري قهرماني آسيا از امروز آغاز مي‌شود. نوزدهمين دوره مسابقات قهرماني آسيا در رده سني جوانان از 20 تا30 بهمن در شهر كوالالامپور كشور مالزي برگزار مي‌شود و به همين منظور 12 ركابزن ملي پوش كشورمان تمرين‌هاي خود را به ميزباني پيست دوچرخه سواري مجموعه آزادي آغاز مي‌كنند. در رشته سرعت ابوالفضل زارع زاده، سعيد مسلمي مقدم، امير شفيعي و ميلاد ابراهيم زاده و در رشته استقامت مهدي عباداللهي، محمد اسماعيل چايچي، ياسر اسدنيا، پويا خاتون آبادي، مهدي رجبي، سهيل نظرزاده، علي فتح اللهي، علي اكبر زارعي و داريوش اسماعيل زاده ورزشكاران دعوت شده به اين اردو هستند.

حضور مربيان خارجي تيم‌هاي ملي در كنگره اصفهان

ايران ورزشي- مربيان خارجي تيم‌هاي ملي به‌عنوان مدرس در كارگاه‌هاي آموزشي هشتمين كنگره بين المللي پزشكي ورزشي اصفهان حضور مي‌يابند. لطفعلي پوركاظمي، رييس فدراسيون پزشكي ورزشي در اين باره مي‌گويد: «هماهنگي‌هاي لازم با كميته ملي المپيك به عمل آمده تا 20 نفر از مربيان خارجي تيم‌هاي ملي در كارگاه‌هاي جانبي اين كنگره حضور يافته و در سر فصل‌هايي كه داراي تخصص و تبحر هستند، به تدريس بپردازند.» او در مورد اين كنگره ادامه مي‌دهد: «با توجه به اينكه اين كنگره در آستانه بازي‌هاي المپيك 2012 لندن است بايد به گونه‌اي برگزار شود كه نمادي از توان علمي ورزشي ايران در حوزه پزشكي ورزشي باشد.»

استعداديابي از قايقرانان معلول براي مسابقات جهاني

ايران ورزشي- مسابقات قهرماني قايقراني جهان اواخر ارديبهشت ماه سال آينده در لهستان برگزار مي‌شود و با توجه به درخشش قايقرانان معلول كشورمان در مسابقات قهرماني آسيا در مهرماه امسال، مسوولان فدراسيون بر آن شدند تا تيم قدرتمندي را به رقابت‌هاي جهاني اعزام كنند. به همين دليل استعداديابي تيم ملي معلولان آقايان و بانوان براي شركت در مسابقات قهرماني جهان در درياچه مجموعه ورزشي آزادي برگزار مي‌شود. بدين ترتيب پنج‌شنبه 15 دي ماه استعداديابي بخش بانوان و جمعه 16 دي ماه استعداديابي بخش آقايان برگزار مي‌شود.

مسابقات بدمينتون قهرماني ايران
4 تيم‌ راه يافته به نيمه‌نهايي معرفي شدند

ايران ورزشي- تيم‌هاي راه يافته به مرحله نيمه‌نهايي مسابقات بدمينتون قهرماني كشور مشخص شدند.
اين مسابقات كه با حضور 20 تيم از استان‌هاي كشور در سالن شهيد رجائي قزوين برگزار مي‌شود با شناخت تيم‌هاي برتر ادامه يافت.
در مرحله نيمه نهايي تيم‌هاي گيلان با زنجان و تيم تهران با كرمانشاه ديدار مي‌كنند.
اين رقابت‌ها در بخش انفرادي هم پيگيري مي‌شود كه در بخش يكنفره 76 بدمينتون باز از 23 استان و در بخش دونفره 40 تيم حضور دارند.

عضويت دو ايراني در كميته بازي‌هاي ساحلي آسيا

ايران ورزشي- كميته ساحلي كنفدراسيون واليبال آسيا دو ايراني را به‌عنوان عضو كميته كنترل سومين تورنمنت بازي‌هاي ساحلي آسيايي انتخاب كرد. احمد محمدي خجسته رييس كميته ساحلي فدراسيون واليبال ايران به‌عنوان عضو كميته فني و نادر انصاري تنها داور بين المللي ساحلي كشورمان به‌عنوان يكي از داوران اين رقابت‌ها معرفي و به اين مسابقات دعوت شدند. اين رقابت‌ها خرداد ماه سال آينده در هايانگ چين برگزار مي‌شود.

ليگ بسكتبال NCAA
شكست رايس در حضور 34 دقيقه‌اي ارسلان

ايران ورزشي- تيم بسكتبال رايس در حضور بازيكن ايراني خود برابر تگزاس شكست خورد. تيم بسكتبال كالج رايس در ادامه ديدارهاي ليگ دانشگاهي آمريكا برابر تگزاس قرار گرفت و با حساب 73-58 مغلوب شد. ارسلان كاظمي در مدت زمان 34 دقيقه‌اي حضورش در ميدان با وجود كسب 11 امتياز و 10 ريباند نتوانست مانع شكست رايس شود. اين پنجمين شكست رايس در اين فصل بود.

درخشش ورزشكار 14 ساله در ليگ دارت

ايران ورزشي- مسابقات دارت ليگ برتر انفرادي كشور در رده آقايان، همچنان با درخشش محمد امين كريم پور ورزشكار 14 ساله استان سمنان همراه است.
اين نوجوان كشورمان تاكنون 9 برد پياپي كسب كرده و تمامي رقباي بزرگسال خود را در اين مسابقات از ميان برداشته است. او يكي از اميدهاي تيم ملي دارت كشورمان در مسابقات قهرماني آسيا – اقيانوسيه به شمار مي‌آيد كه اواخر شهريورماه سال 92 در استراليا برگزار مي‌شود.

رشت ميزبان مرحله آخر ليگ فوتبال هفت نفره

ايران ورزشي- مرحله نيمه نهايي چهارمين دوره ليگ فوتبال هفت نفره معلولان در ورزشگاه شهيد عضدي شهر رشت برگزار خواهد شد.
اين رقابت‌ها فردا با انجام دو بازي بين تيم‌هاي گيلان و فارس و تيم‌هاي زنجان و كرمانشاه پيگيري شده و روز چهارشنبه هم ديدار نهايي و رده بندي برگزار مي‌شود. رقابت‌هاي فوتبال هفت نفره با حضور تيم‌هاي خوزستان، كرمانشاه و فارس در گروه «الف» و تيم‌هاي زنجان، گيلان و تهران در گروه «ب» انجام شد كه در نهايت چهار تيم زنجان، كرمانشاه، فارس و گيلان به مرحله نيمه نهايي صعود كردند.

آسمانخراش ايراني باز هم در NBA
حدادي با ممفيس به توافق رسيد

ايران ورزشي- حامد حدادي با امضاي قرارداد جديد با تيم ممفيس به حضورش در NBA ادامه مي‌دهد. به گزارش ESPN، باشگاه ممفيس گريزليز با عقد قراردادي جديد با ادامه حضور حامد حدادي بسكتباليست 218 سانتيمتري ايراني موافقت كرد. حدادي 26ساله در سه سال گذشته در اين تيم حضور داشته و ميانگين 2/2 امتياز و 2/2 ريباند در هر بازي را به ثبت رسانده است. پيش از اين از سوي باشگاه ممفيس اعلام شده بود كه حدادي به دليل نرسيدن به تمرين تيم، بازيكن آزاد اعلام شده و قادر به همراهي ممفيس نيست. به اين ترتيب حدادي همانند فصل گذشته در ممفيس حضور خواهد داشت.

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن