تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820799469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هدفمندسازي يارانه ها هفت هزار و 830 ميليارد ريال صرفه جويي در استان مركزي به همراه داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هدفمندسازي يارانه ها هفت هزار و 830 ميليارد ريال صرفه جويي در استان مركزي به همراه داشته است
اراك _ مديركل دفتر امور اقتصادي استانداري مركزي گفت: مجموع صرفه جويي حاصل از اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها در اين استان طي يك سال گذشته، هفت هزار و 830 ميليارد ريال محاسبه شده است.


"محمود نعمتي مصلح آبادي" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: اين ميزان صرفه جويي طي يك سال گذشته، حدود چهار برابر بودجه عمراني و جاري استان مركزي و در نوع خود موفقيتي بزرگ است.

وي مجموع بودجه عمراني و جاري امسال استان مركزي را دو هزار ميليارد ريال اعلام كرد.

مديركل دفتر امور اقتصادي استانداري مركزي همچنين يكي ديگر از دستاوردهاي مهم هدفمندسازي يارانه ها را "ورود به ساختار واقعي اقتصاد" توصيف كرد.

وي افزود: با شرايط جديد حاكم بر اقتصاد، واحدهاي توليدي بايد بر مبناي بازدهي و بهره وري بالا فعاليت كرده و اصل رقابت را در توليد رعايت كنند.

او در ادامه همچنين گفت: هفت هزار و 300 ميليارد ريال يارانه نقدي از ابتداي اجراي قانون هدفمندسازي تاكنون در استان مركزي به مردم پرداخت شده است.

وي افزود: دو هزار و 270 ميليارد ريال از يارانه هاي پرداختي طي يك سال اخير به جمعيت روستايي و پنج هزار و 30 ميليارد ريال به جمعيت شهرنشين استان مركزي پرداخت شده است.

استان مركزي يك ميليون و 351 هزار نفر جمعيت دارد. 69 درصد يارانه هاي پرداختي در اين استان به جمعيت شهري و 31 درصد آن به جمعيت روستايي پرداخت شده است.ك/3

560/559

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30744416

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن