تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816703512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس بنياد نخبگان استان زنجان:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس بنياد نخبگان استان زنجان:
خبرگزاري فارس: رئيس بنياد نخبگان استان زنجان گفت: جامعه نخبگان بايد افرادي مسئول و فعال در زمينه‌هاي مختلف علمي، فناوري، توليد، فرهنگ و هنر باشند تا بتوانند وظايف خود را در جامعه به خوبي انجام دهند.


علي رمضاني امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بنياد نخبگان طبق وظايف خود حمايت‌هاي مادي و معنوي از نخبگان را بر عهده دارد.
وي با بيان اينكه اطلاق اصطلاح نخبه به استعدادهاي برتر مناسب نيست، ادامه داد: چرا كه نخبه بايد تاثير گذار در توليد، علم، اشتغال، فناوري، هنر و كارآفريني باشد.
رئيس بنياد نخبگان استان زنجان تصريح كرد: در حال حاضر بنياد نخبگان از استعدادهاي برتر حمايت مي‌كند.
وي با بيان اينكه در سطح كشور 10 هزار استعداد برتر وجود دارد، افزود: سهم استان زنجان از اين تعداد 100 استعداد برتر است كه از حمايت‌هاي بنياد نخبگان استان زنجان استفاده مي‌كنند.
رمضاني يادآور شد: استعدادهاي برتر استان شامل استاد ياران جوان دانشگاه‌ها، مخترعان، شركت‌كنندگان در جشنواره‌هاي مختلف ملي و بين‌المللي را شامل مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه استاد ياران جواني كه بالاتر از 35 نمره را اخذ كرده باشند، با تاييد شوراي نخبگان استعداد برتر محسوب مي‌شوند، افزود: دانشجويان مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري نيز در صورت داشتن شرايط لازم از تسهيلات بنياد نخبگان استان استفاده مي‌كنند.
رئيس بنياد نخبگان استان زنجان با اشاره به اينكه اكثر دانشجويان دوره‌هاي كارشناسي ارشد و دكتري مي‌توانند از تسهيلات بنياد نخبگان در قالب طرح نظام وظيفه استفاده كنند، افزود: در اين طرح دانشجويان با ارائه طرح پژوهشي و بررسي پرونده آنان از سوي شوراي نخبگان به نيروهاي مسلح معرفي شده و در دستگاه‌هاي مختلف فعاليت مي‌كنند.
وي با بيان اينكه افرادي كه معدل ليسانس آنها بالاي 16 بوده و در چاپ يك مقاله بين‌المللي مشاركت داشته باشند، مي‌توانند از تسهيلات بنياد نخبگان استفاده كنند، افزود: در استان زنجان 50 نفر تا كنون از اين تسهيلات استفاده كرده‌اند.
رمضاني تصريح كرد: دانشجويان دوره دكتري بايد داراي دو مقاله علمي و پژوهشي در مجلات بين‌اللملي بوده و معدل ليسانس و فوق ليسانس آنها بالاي 17 باشد، تا بتوانند از اين تسهيلات استفاده كنند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود يادآور شد: بنياد نخبگان بر اساس برنامه‌هاي مصوب شده براي هر اختراع كه به ثبت رسيده باشد 5 ميليون تومان كمك بلاعوض ارائه مي‌كند.
رئيس بنياد نخبگان استان زنجان حمايت 20 ميليون توماني را ويژه افرادي كه اختراع خود را به توليد رسانده باشند، عنوان كرد و افزود: در صورتي كه طرحي تجاري سازي شده و فروش خارجي داشته باشد، مبلغ 30 ميليون تومان از بنياد نخبگان دريافت مي‌كند.
وي با اشاره به حمايت‌هاي بنياد نخبگان از برگزيدگان جشنواره‌هاي خوارزمي، فارابي و رازي، بيان داشت: به استعدادهاي برتر پذيرفته شده در جشنواره‌هاي ملي 8 ميليون تومان و به برگزيدگان جشنواره‌هاي بين‌المللي خوارزمي 20 ميليون تومان ارائه مي‌شود.
رمضاني با بيان اينكه اين تسهيلات در اختيار سازمان‌هاي مربوطه قرار داده مي‌شود، افزود: اين تسهيلات فقط در زمينه‌هاي پژوهشي و براي طرح ارائه شده پرداخت مي‌شود.
وي از ارائه تسهيلات 7 ميليون توماني به افرادي كه در زمينه فناوري و كارآفريني در جشنواره بين‌المللي مهارت موفقيت كسب كرده‌اند، خبر داد و افزود: در سال جاري به دو نفر از كارآفرينان استان اين تسهيلات ارائه شده است.
رئيس بنياد نخبگان استان زنجان اختصاص 20 ميليون تومان به استاد ياران جوان را از ديگر حمايت‌هاي بنياد نخبگان عنوان كرد و يادآور شد: اين تسهيلات به دانشگاه‌ها براي در اختيار قرار دادن پژوهشگران ارائه مي‌شود.
وي ارائه وام‌هاي 50 تا 80 ميليون توماني را براي مسكن استعدادهاي برتر را از ديگر حمايت‌هاي بنياد از اين افراد برشمرد و گفت: اين تسهيلات با سود 12 درصد ارائه مي‌شود.
رمضاني برگزاري سفرهاي زيارتي، حج عمره، عتبات عاليات، سوريه و سفرهاي داخلي از جمله مشهد، قم و بازديد از مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس را از ديگر برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي استعدادهاي برتر برشمرد.
وي خاطرنشان كرد: هدف بنياد نخبگان حمايت از استعدادهاي برتر و ايجاد دلبستگي و وابستگي به كشور است.
رئيس بنياد نخبگان استان زنجان ايجاد اشتغال در جامعه را از سوي استعدادهاي برتر از ديگر برنامه‌هاي بنياد نخبگان دانست و افزود: براي تربيت نخبگان در راستاي اثر گذاري آنان در جامعه هزينه‌هاي زيادي صورت مي‌گيرد.
وي با اشاره به اينكه نخبگان بايد از طريق توليد علم، فناوري و اشتغال در برابر جامعه پاسخگو باشند، خاطرنشان كرد: جامعه نخبگان بايد افرادي مسئول و فعال در زمينه‌هاي مختلف علمي، فناوري، توليد، فرهنگ و هنر باشند تا بتوانند وظايف خود را در جامعه به خوبي انجام دهند.
رمضاني با اشاره به حمايت‌هاي مطلوب بنياد نخبگان از استعدادهاي برتر يادآور شد: هر فردي كه از شرايط بنياد نخبگان برخودار باشد در استان جذب شده و از تسهيلات بنياد نخبگان استفاده مي‌كند.
وي با درخواست از استعدادهاي برتر جامعه براي عضويت در بنياد نخبگان بيان داشت: استعدادهاي برتر مي‌توانند با حضور در جرگه نخبگان تسهيلات مطلوبي براي ادامه فعاليت‌هاي خود دريافت كنند.
رئيس بنياد نخبگان استان زنجان راه همواره دسترسي استعدادهاي برتر به تسهيلات مورد نياز را بنياد نخبگان اعلام كرد و گفت: اين بنياد حمايت‌هاي لازم را در چارچوب قانون و ضوابط اجرايي از استعدادهاي برتر انجام مي‌دهد.
انتهاي پيام/خ۱۰

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 421]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن