تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812763358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عباس محتاج: ـ مهندسي شادي بايد در نظام جمهوري اسلامي ايران طراحي شود ـ شرايط براي انتخابات امن و حضور حداكثري مردم بايد فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عباس محتاج: ـ مهندسي شادي بايد در نظام جمهوري اسلامي ايران طراحي شود ـ شرايط براي انتخابات امن و حضور حداكثري مردم بايد فراهم شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - ساري
سرويس: سياسي

معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور گفت: مهمترين مطالبات و خواست مردم از نظام، تامين امنيت است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) عباس محتاج در گردهمايي سالانه شوراي تامين استان مازنداران افزود: امروز در يك كلام مي‌توان گفت كشور ما در مقابل تهديدات مختلف وضعيت بسيار مناسبي از لحاظ امنيت دارد و علي‌رغم مشكلات موجود در خاورميانه با مديريت هوشمندانه، شرايط حساس و پيچيده‌اي را پشت سر گذاشته است.

وي با تصريح بر اين‌كه " در شرق كشور با كاهش 70 درصدي مسائل ضدامنيتي مواجه‌ايم" اظهار كرد: در مرزهاي غربي و مجموعا در سطح كشور نيز با تلاش دستگاه‌هاي مرتبط وضعيت خوبي را شاهديم.

وي با اشاره به اين‌كه " تدين و ايمان مردم مازندران فرصتي براي كل كشور محسوب مي‌شود" ادامه داد: مازندران در تدين و ايمان از استان‌هاي شاخص كشور است.

معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اگر نوع صحبت‌هاي آمريكا تغيير كرده بايد بدانيم استراتژي‌هاي آنان همان دشمني با ايران بوده و فقط ادبيات‌شان تغيير كرده است.

وي با اشاره به اين كه " رويكرد دشمن براي آينده متوجه تهديدات نرم است" خاطرنشان كرد: در اين راستا افكار و فرهنگ مردم بايد مورد مراقبت و دقت قرار گيرد.

وي حوزه آموزش و پرورش را بسيار مهم و جدي عنوان و اظهار كرد: جمعيت قابل توجه دانش‌آموزي داريم كه مي‌توانند به عنوان هدفي آسيب‌پذير مورد نظر دشمن قرار بگيرند.

محتاج هم‌چنين با اشاره به افزايش بودجه آموزش و پرورش در دولت نهم گفت: بسياري از مطالبات به حق فرهنگيان پرداخت شده و بخش ناچيزي از آن باقي مانده كه بايد تلاش شود قشر معلم به عنوان نهادي مرجع مورد حمايت جدي قرار گيرد.

وي افزود: مجموعه دانشگاه‌هاي مازندران نيز پيشرفت بسيار خوبي داشته و رشد و پيشرفت دانشجويان استان قابل توجه بوده است.

معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور فقر، بيكاري، فاصله شديد طبقاتي و نابساماني خانواده را از عوامل جدي نامني دانست و افزود: دولت نهم به مسائل فوق رويكرد بسيار مناسبي داشته كه بايد سعي شود عملكردها با اين رويكردها متناسب باشد.

وي بحث راهيان نور را از بركت‌هاي نظام جمهوري اسلامي برشمرد و گفت: اين مساله بايد مورد توجه ويژه قرار گرفته و در اعزام كاروان‌ها دقت ويژه لحاظ شود.

وي خاطرنشان كرد: مهندسي شادي بايد در نظام جمهوري اسلامي ايران طراحي شود تا مردم و مسوولاني كه در كشور زندگي مي‌كنند شادي واقعي را درك كنند. البته اين طرح با شادي كشورهاي غربي كاملا متفاوت خواهد بود.

محتاج با اشاره به پيش رو بودن انتخابات رياست جمهوري نيز گفت: بايد شرايط براي انتخابات امن و حضور حداكثري مردم فراهم شود كه يكي از فاكتورها در اين راستا رقابت است.

انتهاي پيام

جمعه|ا|16|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن