تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815315498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شريفي: استقلالي‌ها تلفني عدم حضور خود را اطلاع دادند! در تعطيلات عيد نيز كميته انضباطي تعطيل نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: شريفي: استقلالي‌ها تلفني عدم حضور خود را اطلاع دادند! در تعطيلات عيد نيز كميته انضباطي تعطيل نخواهد بود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: شكايت واعظي آشتياني از رييس كميته داوران امروز اعلام وصول شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مجتبي شريفي رييس كميته انضباطي در جمع خبرنگاران اظهار كرد: شكايت امير رضا واعظي آشتياني مديرعامل باشگاه استقلال تهران از عنايت رييس كميته داوران امروز اعلام وصول شد.

وي افزود: واعظي آشتياني در تماس با من اعلام كرد به دليل سفر تيم استقلال به عربستان امكان حضور در كميته انضباطي را ندارم، ضمن آن كه در صحبت‌هايش اعلام كرد كه امير قلعه‌نويي نيز نمي‌تواند به دليل همين سفر امروز در كميته انضباطي حاضر شود.

شريفي تصريح كرد: به همين دليل ما نيز با درخواست باشگاه استقلال موافقت كرديم و قرار شد تا قلعه‌نويي پس از سفر به عربستان و بازي با الاتحاد در كميته انضباطي حاضر شود، ضمن آن كه قلعه‌نويي بايد حتما به همراه سياوش اكبرپور به كميته انضباطي بيايد.

رييس كميته انضباطي خاطرنشان كرد: البته قرار بود اكبرپور نيز فردا به كميته انضباطي بيايد كه اين حضور هم به دليل سفر استقلال به عربستان به پس از اين سفر موكول شد. البته براي ما تفاوتي نمي‌كند كه اين افراد در كميته انضباطي حاضر شوند يا نه چرا كه ما پرونده را بررسي و راي خود را صادر خواهيم كرد و حتي در زمان تعطيلات عيد نيز كميته انضباطي تعطيل نخواهد بود و آراء خود را صادر مي‌كند.

شريفي درباره‌ي پرونده شهاب گردان نيز گفت: امروز تلاش كرديم تا رضايت پسر توپ جمع كن را جلب كنيم، شهاب گردان فردا (يك‌شنبه) در كميته انضباطي حاضر مي‌شود تا با توجه به اين موضوع و جلب رضايت فرد توپ جمع كن تصميم مقتضي را درباره پرونده او بگيريم.

شريفي درباره زمان احضار احمدرضا عابدزاده به كميته انضباطي نيز گفت: عابدزاده بايد امروز به كميته انضباطي مي‌آمد كه مسوول دفترمان دچار اشتباه شده است و عابدزاده فردا يكشنبه در كميته انضباطي حاضر خواهد شد.

به گزارش ايسنا، جواد واحدي گزارشگر و همچنين تصويربردار شبكه خبر نيز با توجه به شكايت خود از باشگاه استقلال امروز در كميته انضباطي حاضر شده بودند كه با توجه به حضور نداشتن مسوولان باشگاه استقلال آنها نيز بازگشتند.

انتهاي پيام

شنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن