تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815337092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عيدي و حقوق كارمندان بزودي واريز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: عيدي و حقوق كارمندان بزودي واريز مي شود
مدير كل خزانه داري كل كشور از پرداخت عيدي و حقوق اسفندماه كارمندان دولت خبر داد و اعلام كرد: پرداخت مطالبات فرهنگيان نيز به زودي آغاز مي شود.
محمد مهدي پور طهماسب در گفتگو با مهر از پرداخت 90 درصد عيدي 250 هزار توماني كارمندان دولت به دستگاههاي ملي و همچنين 50 درصد حقوق اسفندماه كاركنان دولت خبرداد و افزود: هفته گذشته تنخواه گردان لازم براي پرداخت عيدي و حقوق اسفندماه كاركنان دستگاههاي استاني به خزانه معين استانها پرداخت شده است.
وي تصريح كرد: علت عدم پرداخت بخشي از عيدي و حقوق به ساير دستگاهها عدم ارايه درخواست وجه به خزانه است.
مدير كل خزانه داري خاطرنشان كرد: حقوق و عيدي 250 هزار توماني كارمندان به دستگاههاي استاني در هفته گذشته به خزانه معين استانها براي پرداخت به كاركنان دستگاههاي استاني پرداخت شده است.
به گفته وي در تاريخ 7 اسفندماه جاري تنخواه گردان پرداخت حقوق و عيدي كارمندان دولت به خزانه معين استانها واريز شده است.
پورطهماسب همچنين اعلام كرد: در حال حاضر اعتبار مربوط به 50 درصد حقوق اسفندماه كارمندان دولت در مركز پرداخت شده است و مابقي منتظر ارايه درخواست وجه از سوي دستگاههاي اجرايي است.
مدير كل خزانه داري كل كشور همچنين در مورد پرداخت مطالبات فرهنگيان نيز گفت: با ابلاغ اصلاحيه بودجه 87 به وزارت امور اقتصادي و دارايي، مطالبات فرهنگيان نيز در وجه وزارت آموزش و پرورش پرداخت خواهد شد.وي ادامه داد: هم اكنون معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري بر روي اصلاحيه بودجه كار مي كند و به محض ابلاغ اين اصلاحيه، مطالبات فرهنگيان نيز پرداخت خواهد شد.
پور طهماسب رقم كل اصلاحيه بودجه را 59 هزارو 570 ميليارد ريال اعلام كرد.

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 579]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن