تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806921990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضور خلعتبري در استقلال متنفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:الف: حضور خلعتبري در استقلال متنفي شد
سرپرست تيم فوتبال استقلال با اعلام اينكه فينال جام حذفي در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار مي‌شود، گفت: تنها مشكل ما در شيراز زمين چمن ورزشگاه حافظيه است كه قول داده‌اند آن را تا روز بازي به شرايط مطلوب برسانند.

منصور پورحيدري در گفتگو با مهر ضمن بيان اين مطلب افزود: ديدار ما مقابل شاهين بوشهر در فينال جام حذفي در تاريخ نهم بهمن‌ماه و در شهر شيراز انجام خواهد شد. در نشستي كه امروز با حضور مسئولان شاهين بوشهر در محل سازمان ليگ برتر داشتيم به اين جمع بندي رسيديم كه ديدار فينال جام حذفي در تاريخ ياد شده در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار شود.

سرپرست تيم استقلال در پاسخ به اين سئوال كه "آيا نمي‌شد اين ديدار به صورت رفت و برگشت برگزار شود تا عدالت براي هر دو تيم به اجرا درآيد؟"، گفت: ما به تمام گزينه‌ها فكر كرده و روي آن بحث و تبادل نظر كرديم اما با توجه به در پيش بودن بازي‌هاي پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا و همچنين اردوي تيم ملي فوتبال ايران به اين نتيجه رسيديم كه فينال جام حذفي به صورت تك بازي برگزار شود.

پورحيدري خاطر نشان كرد: دليل نارضايتي ما از اينكه نمي‌خواستيم ابتدا در شيراز بازي كنيم تنها زمين ورزشگاه حافظيه بود كه مسئولان سازمان ليگ برتر به ما قول دادند تا روز نهم بهمن‌ماه زمين ورزشگاه را به شرايط مطلوب برسانند.

وي در ادامه افزود: با توجه به بعد مسافت تهران و بوشهر نسبت به شيراز فكر مي‌كنم هواداران چه از بوشهر و چه از تهران بتوانند خود را به شيراز رسانده و يك فينال حساس و زيبا را به تماشا بنشينند.

سرپرست تيم استقلال تهران تاكيد كرد: اميدوارم هواداران استقلال از همه جاي ايران خود را به ورزشگاه رسانده و تيم مورد علاقه‌شان را تشويق كنند تا اين تيم بتواند در فينال با شكست شاهين بوشهر قهرمان جام حذفي شود.

پورحيدري شرايط تيم استقلال را مطلوب توصيف كرد و افزود: پس از پيروزي مقابل شهرداري ياسوج يك روز تمرين كرده و امروز را به بازيكنان استراحت داديم. از فردا در دو نوبت صبح و عصر تمرين خواهيم كرد تا با آمادگي هر چه بيشتر به مصاف تيم سپاهان اصفهان برويم و سه امتياز اين ديدار را از آن خود كنيم.

سرپرست تيم استقلال در خصوص وضعيت نقل و انتقال اين تيم اظهار داشت: ما ظرف يكي دو روز آينده جلسه‌اي را با جاسم كرار برگزار خواهيم كرد. تا پايان هفته وضعيت اين بازيكن عراقي مشخص خواهد شد كه در استقلال خواهد ماند يا به باشگاهي ديگر خواهد رفت. شايد هم بازيكن ديگري را جايگزين وي كنيم.

وي در خصوص وضعيت خلعتبري نيز گفت: خلعتبري با يك باشگاه عربي قرارداد بسته و فكر مي‌كنم حضورش در استقلال كاملا منتفي باشد.

پورحيدري در ادامه و در خصوص "ساموئل"، مدافعي كه با استقلال به توافق رسيده اما عقد قرارداد با اين تيم را منوط به تصميم خانواده‌اش كرده بود، گفت: به احتمال زياد وي به جمع ما ملحق خواهد شد و از روز سه شنبه تمرينات خود را با استقلال آغاز خواهد كرد.

سرپرست تيم استقلال تهران خاطر نشان كرد: به دنبال جذب يكي، دو بازيكن خارجي ديگر نيز هستيم و تلاش مي‌كنيم كه تيمي قدرتمند را روانه ليگ قهرمانان آسيا كنيم.

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن