تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816877456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمعيت ايثارگران: حمايت خود را از دولت نهم و دكتر احمدي‌نژاد دو چندان كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: جمعيت ايثارگران: حمايت خود را از دولت نهم و دكتر احمدي‌نژاد دو چندان كنيم
دبيران استان ها و مسئولان دفتر مركزي جمعيت ايثارگران در بيانيه اي تصريح كردند: تكليف خود مي‌دانيم كه حمايت خود را از دولت نهم و دكتر احمدي‌نژاد دو چندان كنيم چرا كه اكنون دولت نهم را همگي خادم ملت و دولتي اصولگرا و عدالت‌خواه مي‌شناسند.


به گزارش گروه سياسي «شبكه خبر دانشجو»، در اين بيانيه آمده است: آخرين نشست فصلي دبيران استان ها و مسئولان دفتر مركزي جمعيت ايثارگران در آخرين روزهاي سال «نوآوري و شكوفايي» برگزار مي‌شود؛ سالي كه بايستي تمامي تلاش، انديشه و رويكرد خود را بر حركت‌هاي پويا و نوآورانه متمركز مي‌كرديم كه اميدواريم توانسته باشيم در اين راستا گام برداشته باشيم؛ لازم مي‌دانيم در اين روزهاي پاياني سال 1387 نكاتي را مورد توجه و تأمل قرار دهيم:

برنامه توسعه پنجم به مثابه خانه‌تكاني دولت از انحصار و واگذاري امور به دست مردم است

1ـ در سال آتي، برنامه 5 ساله پنجم توسعه اقتصادي، فرهنگي، سياسي، كشور بايد از سوي دولت محترم نهايي و لايحه آن براي تصويب به مجلس هشتم ارائه گردد. آن‌‌گونه كه مشخص است با مساعي و اهتمام رئيس‌جمهور و دولت محترم، تلاش درخوري براي جامعيت برنامه در حال انجام است و بر همين مبنا اميدواريم برنامه‌اي متناسب با نگاه اسلامي - ايراني، مبني بر سند چشم‌انداز و سياست‌هاي ابلاغي، جامع، كلان‌‌نگر، مبتني بر توسعه عدالت محور و با پرهيز از نگرش تك‌ساحتي مورد تدوين قرار گيرد. در تدوين برنامه بر پايه سند چشم‌انداز، اجرايي شدن اصل 44 و توجه بايسته به عملياتي‌شدن مؤلفه‌هاي فرهنگي برنامه و بسط روابط و مناسبات عزتمندانه در عرصه بين‌المللي بايد بيش از گذشته مورد توجه قرار گيرد. برنامه توسعه پنجم به مثابه خانه‌تكاني دولت از انحصار و واگذاري امور به دست مردم است. اميدواريم در برنامه پنجم توسعه، سربلندي بيش از پيش ملت بزرگ ايران اسلامي را شاهد باشيم.

دولت نهم تلاش شايسته‌اي براي توسعه گفتمان اصول‌گرايي، عدالت‌محوري و استكبارستيزي داشته است

2ـ در سال آتي، يكي از مهم‌ترين رخدادهاي سياسي كشور يعني انتخابات دهم رياست‌جمهوري برگزار خواهد شد. در اين ميان نبايد از برخي مسايل غافل شد؛ اول اينكه در ماه‌هاي پاياني دولت نهم، دستگاه پرتوان و كارآمد دولت نهم بايستي همچون 3 سال گذشته تمام توان خود را بري خدمت به مردم بكار گيرد. از طرف ديگر در فضاي انتخابات آتي، به پاس تلاش‌ها و اقداماتي كه از سوي دولت نهم انجام گرفته، بايستي دولت مورد تقدير قرار گيرد. دولت نهم تلاش شايسته‌اي براي توسعه گفتمان اصول‌گرايي، عدالت‌محوري، ساده‌زيستي، روحيه استقلال و استكبارستيزي، خدمت به مردم، آباداني، سازندگي، اعتلاي نظام اسلامي و محروميت‌زدايي داشته است. قدرشناسي از خادمان ملت، برابر آموزه‌هاي ديني و فرهنگ ايراني ـ اسلامي خارج از گرايش سياسي بايد به يك سنت حسنه در كشور تبديل شود.

جمعيت ايثارگران پيروزي يك عنصر اصولگرا و خط قرمز قرار گرفتن جبهه دوم‌خرداد را به طور جدي دنبال كند.

3ـ جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در انتخابات آتي، هدف‌گذاري روشني دارد و بايد به دليل شرايط بين‌المللي و داخلي، براي حضور و مشاركت گسترده مردم در انتخابات 22 خرداد تلاش مضاعفي نمائيم و پيروزي يك عنصر اصولگرا و خط قرمز قرار گرفتن جبهه دوم‌خرداد را به طور جدي دنبال كنيم.

اصولگرايي يعني تأكيد و پيروي از انديشه‌هاي امام راحل(ره)

4- اصولگرايان براي پيروزي در انتخابات آتي علاوه بر وحدت و انسجام، ضروري است بار ديگر به بازخواني مفهوم اصولگرايي بپردازند. اصولگرايي يعني گفتمان دفاع مقدس، گفتمان مقاومت و پايداري در جهان، توسعه استكبارستيزي و «نه» گفتن به تماميت‌خواهي سلطه‌گرهاي جهان، يعني تلاش براي آباداني، سازندگي و پيشرفت و عدالت در كشور، توليد كار و پرهيز از هدر دادن فرصت‌هاي ملي و عمر جوانان، استقلال‌طلبي و تقويت وحدت ملي و بالا بردن اقتدار ملي و پرهيز از تقويت قوميت‌گرايي و فرقه‌گرايي؛ اصولگرايي يعني آزاديخواهي و توجه به كرامت انساني و مبارزه با هرگونه استبداد حتي استبداد حزبي و مخالفت با ابتذال اخلاقي و حزبي؛ اصولگرايي يعني ‌معنويت و دين‌باوري و اعتقاد به معاد، يعني تأكيد و پيروي از انديشه‌هاي امام راحل(ره)؛ (نه اينكه به نام امام (ره) از مردم رأي بگيريم و نسبت به هتاكي‌هاي صورت گرفته به مقدسات و حتي امام سكوت كنيم)

حجم عمليات رواني عليه دولت و شخص رئيس‌جمهور در طول 30 سال گذشته بي‌سابقه است

5 ـ حجم عمليات رواني عليه دولت و شخص رئيس‌جمهور در طول 30 سال گذشته بي‌سابقه است. بر همين اساس تكليف خود مي‌دانيم كه حمايت خود را از دولت نهم و دكتر احمدي‌نژاد دو چندان كنيم چرا كه اكنون دولت نهم را همگي خادم ملت و دولتي اصولگرا و عدالت‌خواه مي‌شناسند. همه اصولگرايان امروز وظيفه دارند تمام پتانسيل و توان كارشناسي خود را جهت موفقيت و كارآمدي دولت نهم به كار گيرند.

جريان دوم‌خرداد در حال حاضر بيش از هر چيز با عدم يكپارچگي و درهم ريختگي آراء و عقايد اعضاء و گروه‌هاي متفاوت مواجه است

6 ـ جريان دوم‌خرداد در حال حاضر بيش از هر چيز با عدم يكپارچگي و درهم ريختگي آراء و عقايد اعضاء و گروه‌هاي متفاوت مواجه است. اين جبهه در وضعيت كنوني، مجموعه آشفته‌‌اي متشكل از نيروهايي با عقايد متفاوت است و تصميم‌سازان آن مي‌كوشند با تاكتيك‌ ترسيم دشمن مشترك به نوعي به اتحاد و اجماع ميان اعضاء دست يابند. با اين حال اين آشفتگي ذاتي در جبهه دوم خرداد همچنان باقي است و در حال حاضر افراد متنوعي در اين جبهه به عنوان كانديدا مطرح هستند. اكنون آقاي خاتمي به عنوان كانديداي حزبي لايه افراطيون دوم‌خرداد شناخته مي‌شود. لايه افراطيون در 8 سال دولت و مجلس اصلاحات، به هنجارشكني، تنش‌آفريني و دعواهاي فرصت‌سوز پرداخت. آن لايه تلاش دارد به هر طريق، لايه مياني اين جبهه و كانديداي مورد نظر آن يعني كروبي را از صحنه خرج سازد. ليكن انتظار مي‌رود آقاي كروبي محوريت جريان معتدل را به دست گرفته و مانع از حاكميت ساختارشكنان شود.

گفتمان دولت نهم گفتمان امام و رهبري است

7- گفتمان دولت نهم گفتمان امام و رهبري است؛ دولت نهم يعني گفتمان عدالت‌خواهي و پيشرفت، يعني توجه به مستضعفين، يعني «نه» بزرگ به اشرافيگري و فاصله طبقاتي، يعني پشتيباني از آزادگان و حمايت از مظلومان جهان و در يك كلمه دولت نهم يعني گفتمان پيروي و تبعيت از خط امام و رهبري؛ ترسيم و تقويت شاخص‌هاي اصول‌گرايي در دولت نهم بايستي تقويت و تبيين شود و اشكالات و نواقص به صورت منصفانه و دلسوزانه مورد نقد و برسي كارشناسي قرار گيرد، جامعه فرق بين تخريب و نقد را مي‌داند ذكر نقاط قوت دولت در كنار نقاط ضعف، ايجاد روحيه اميد و نشاط در مردم، سپاس از تلاش‌هاي شبانه‌روزي دولت، ساده‌زيستي، مردمي بودن و عدالت‌محوري، مانع ذكر برخي مشكلات ناشي از تورم، عدم شايستگي برخي مديران، عدم توجه به برخي نظرات كارشناسي، تعجيل و عدم كار كارشناسي نخواهد شد.

روحيه جريان افراطي دوم خرداد كمك به دشمن و نقص آشكار ارزش هاي اسلامي است

جريان افراطي دوم خرداد بر خود فرض و لازم مي‌داند چشمان خود را بر روي نقاط قوت بسته و نقاط ضعف را چه ساختاري و چه عملكردي، بزرگ كرده و به عنوان چماقي براي تخريب دولت نهم استفاده كند. اين روحيه كمك به دشمن و نقص آشكار ارزشهاي اسلامي است.

پيروزي هاي بدست آمده جريان مقاومت، مرهون راهبري‌هاي رهبر معظم و تدبير و اقتدار دولت اصولگراست

7 ـ سخنان اخير رهبرحكيم انقلاب‌اسلامي پيرامون جريان مقاومت در لبنان و فلسطين و شكستن طلسم صهيونيستي بايد مورد تبيين نخبگان و صاحبنظران قرار گيرد. آزادي فلسطين و سربلندي جهان اسلام مورد توجه قرار گيرد. بدون ترديد پيروزيهاي بدست آمده جريان مقاومت، مرهون راهبري‌هاي رهبر معظم و تدبير و اقتدار دولت اصولگرا و استقامت و همراهي ملتهاي مسلمان و آزاده دنياست. به مدد اين موارد، مقاومت اسلامي در سرزمين‌هاي اشغالي امروز به درخت تنومندي تبديل شده است كه مي‌تواند در معادلات منطقه به طور جدي تأثيرگذار باشد و روند اضمحلال رژيم غاصب صهيونيستي اسرائيل را نويد دهد. به اميد آن روز.

امروز وحدت مسلمانان مهمترين و حياتي‌ترين نكته استراتژيك جهان اسلام است

8 ـ ميلاد مسعود پيامبر اكرم(ص) فرصتي است كه مسلمانان جهان با توسل به پيام و كلام سيره آن‌حضرت، نداي وحدت سردهند. امروز وحدت مسلمانان مهمترين و حياتي‌ترين نكته استراتژيك جهان اسلام است. شخصيت و سيره پيامير اعظم‌(ص) نعمت الهي است كه بر اساس آنها مدل رشد و توسعه و عدالت جهان اسلام با محوريت قرآن كريم شكل مي‌گيرد؛ در اين هفته مقدس، وحدت مسلمانان، انديشمندان و نخبگان مسلمان بايستي با ذكر ويژگي‌هاي شخصيتي پيامير اعظم(ص)، ابعاد رسالت الهي ايشان را بررسي كنند و با به عمل آن، سربلندي و عظمت جهان اسلام را زنده كنند و جهان را در سايه پيامبر رحمت به دوستي، صلح، آسايش، عدالت‌ و رحمت دعوت كنند. بي‌شك آغاز امامت مهدي موعود‌(عج)، نقطه اميد براي رسيدن به جامعه عدالت‌محور توحيدي است كه همه جهانيان انتظار آن را مي‌كشند.

9 ـ در آستانه سال جديد و پايان سال 1387، شايسته است دولتمردان و همه مسئولان، رويكرد و تلاش‌هاي خود را در جهت نوآوري و شكوفايي، به مردم گزارش كنند و ملت و دولت سال آينده با همت بيشتر و تأسي به رهنمودهاي رهبري معظم انقلاب اسلامي، براي رشد و بهره‌وري و پيشرفت و عدالت كشور، پيمان مشرك بسته و تلاش كنند./انتهاي پيام/

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن