تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه فجر فارس:نگاه ما به ولايت فقيه نگاه اعتقادي است


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه فجر فارس:نگاه ما به ولايت فقيه نگاه اعتقادي است


خبرگزاري آريا - مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه فجر استان فارس گفت: نگاه ما به ولايت فقيه يك نگاه اعتقادي است.
به گزارش خبرگزاري آريا ، حجت‌الاسلام ابوالقاسم عليزاده در همايش بصيرت‌افزايي بسيجيان سپاه ثارالله شيراز اظهار داشت: نهم دي ماه تجلي دوباره‌اي از غدير خم بود چراكه لبيك گفتن به ولي فقيه لبيك گفتن به امام معصوم است.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه فجر استان فارس افزود: علي (ع) يك جريان، الگو و اسوه بود كه براي ما ملاك و معيار است چراكه رسول خدا در غدير خم تمام مجاهدت‌هاي انبيا را رونمايي و پيام بزرگ امامت و ولايت را براي بشر صادر كرد.
وي تصريح كرد: پس از رحلت رسول خدا دشمنان، مردم و امامت را از يكديگر جدا كردند و خانه‌نشيني علي (ع) و 50 سال بعد حادثه عاشورا را شاهد بوديم كه آن نيز نتيجه جدايي و بي‌وفايي مردم به امامت بود.
عليزاده با بيان اينكه ولي فقيه جانشين امام معصوم است ابراز داشت: انديشه ولايت فقيه ريشه در آموزه‌هاي ديني ما دارد و يك بحث اعتقادي است كه دشمن به خيال خام خود در فتنه سال 88 به دنبال آسيب رساندن به آن بود.
وي گفت: هنر نهم دي ماه در اين بود كه فريب خوردگان فتنه هدايت شدند و بسياري از گمراهان در حماسه نهم دي كه يك طرف آن پرچم سرخ تفكر عاشورايي بود و طرف ديگر بيرق سبز مهدوي از خواب بيدار شده و به مردم ولايت‌مدار بپيوندند.
عليزاده در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: بايد دغدغه همگي در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي مشاركت حداكثري و راي دادن به فرد اصلح باشد.
وي ادامه داد: با رعايت تمام ضوابط و قانون اساسي آن‌گونه كه مصلحت انقلاب است عمل مي‌كنيم و اجازه نمي‌دهيم آرايمان به هدر رود چراكه انقلاب اسلامي ارزان به دست نيامده كه آن را ارزان به دست دشمنان بسپاريم.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه فجر استان فارس در پايان خاطرنشان كرد: بسيجيان و پاسداران انقلاب اسلامي كساني هستند كه قدر قطره قطره خون شهدا را مي‌دانند و با نگاه اعتقادي به ولايت فقيه همواره آماده دفاع از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي هستند.
فرمانده سپاه ناحيه ثارالله شيراز نيز در همايش بصيرت‌افزايي بسيجيان سپاه ثارالله شيراز گفت: بسيجيان و پاسداران انقلاب اسلامي حماسه‌آفرينان نهم دي ماه هستند.
فرمانده سپاه ناحيه ثارالله شيراز اظهار داشت: بسيجيان و پاسداران همان طور كه در نهم دي ماه 88 همراه با تمام اقشار مردم در دفاع از انقلاب و ولايت به صحنه آمدند در آينده مسير انقلاب نيز حافظ ارزش‌هاي اسلامي و ولايت فقيه هستند.

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن