تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815469345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه مراكز و واحد هاي دانشگاه پيام نو ر به مناسبت 9 دي(تاريخ درج خبر :10/10/90)


واضح آرشیو وب فارسی:پیام نور: بيانيه مراكز و واحد هاي دانشگاه پيام نو ر به مناسبت 9 دي(تاريخ درج خبر :10/10/90)


بيانيه دانشگاه پيام نور استان آذربايجانشرقي به مناسبت گراميداشت حماسه نهم ديماه

بسم الله الرحمن الرحيم

(( اذا جاء نصرالله والفتح و رايت الناس يدخلون في دين الله افواجا ))

اين وعده حتمي الهي است كه اگر قومي براي خدا در مقابل شياطين بايستد و در اين راه مقاومت ورزد ياري و نصرت الهي آنان را در بر خواهد گرفت .

ملت غيور و مسلمان ايران بارها اين وعده الهي را در مقابل چشم جهانيان محقق ساخته است ، چنانكه دنيا سالهاست از تلالو نور انقلاب اين مجاهدان نستوه روشن گشته و انگشت تحير تا ابد از رشادت هاي فرزندان اين ديار در ميادين هشت سال دفاع مقدس بر دهان عالميان خواهد ماند .

پس از آن روزهاي با شكوه مقاومت در مقابل دژخيمان طاغوت و پس از آن جانفشاني ها در برابر ياران درنده خوي استكبار ، خداوند اراده نمود كه بار ديگر شكوه ايستادگي اين امت موحد را به رخ جهانيان بكشد و آنگاه بود كه حماسه نهم دي ماه سال 1388 به وقوع پيوست .

در پي هشت ماه جهاد در ميدان غبارآلود فتنه نسل ديگري از فرزندان اين خاك آزادگان ، مورد آزمون الهي قرار گرفتند و آنان نيز چون پدران خود فرياد (( ربنا الله )) سر دادند و پس از آن بر اين كلام نوراني ايستادگي نمودند.

اين عاشقان خميني كه خميني را نديده بودند قلم روشنگري بدست گرفتند و در پرتو كلام رهبر و امام خويش سيد علي خامنه اي ( مد ظله العالي ) تا آنجا كه توانستند جاهلان را از خواب غفلت بيدار نمودند و آنجا كه ايادي كفر شمشير كشيده و در خيابان ها نعره هاي ناپاكي سردادند ، در مقابل آنان از كيان مسلمين صيانت نمودند.

اين سلحشوران ولايت مدار هشت ماه بر كج دهاني جاهلان و فريب خوردگان ، مردانه صبوري ورزيدند تا صف معاندان را از غفلت زدگان جدا سازند و حاصل آن همه بردباري چنان شد كه در روز عاشورا همگان ماهيت حقيقي فتنه گران را شناختند و تاريخ در روز 9 دي آن سال پرفراز و نشيب يكبار ديگر اقتدار مسلمانان را به نظاره نشست و غبار فتنه به وسيله طوفان بصيرت امت اسلامي از ميان جامعه موحدان رخت بر بست و اين روز پرشكوه به فرموده امام عاشقان برگ زريني ديگر بر تارك ايران اسلامي گشت .

در اين روزهاي پرشكوه پيروزي كه فتنه گران در انزواي فتنه گري هايشان گرفتار شده اند و مستكبران نا اميد ، متوسل به ابزار تحريم و ترور شده اند ملت ما باز عزم ديگري نموده است تا در عرصه هاي اقتصادي و علمي بار ديگر خاك ذلت را بر چهره مستكبران بپاشد و هر روز جهان را براي آمدن آخرين خورشيد امامت مهيا تر سازد .

ما اساتيد ، كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور استان آذربايجانشرقي در آستانه دومين سالگرد نهم ديماه سال 1388، خطاب به همه دنيا و سردمداران فاسد و مستكبر آن و با صداي رساي خود اعلام مي داريم كه :

در اين مسير پر افتخار ، جوانان و دانشجويان ايران عزيز اسلامي تا آخرين نفس خواهند جنگيد و تاآمدن آخرين آفتاب امامت و ولايت ، خود را سرباز انقلاب و مطيع رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي ( مد ظله العالي ) مي دانند و به جهان خواران خطاب مي كنند كه تاريكي كفر نه با ترور و نه با تحريم نخواهد توانست نور ايمان را خاموش كند و اين همه بد طينتي تنها چهره كريه شما را آشفته تر خواهد كرد .

يوم الله 9دي روز بصيرت بود

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور رضا يوسف وند رئيس دانشگاه پيام نور استان كهگيلويه و بويراحمد در جمع كاركنان گفت:ريشه هاي فتنه 88 را بايستي از شكل گيري انقلاب دنبال نمود

وي با رصد نمودن فتنه اشاره اي پيرامورن فتنه ملي گراها در اوا يل انقلاب و سپس منافقين ، خلق مسلمان، روحانيت زدايي، فتنه گري ، فتنه سازندگي ، فتنه توسعه سياسي داشت وي همچنين فتنه 88 را از ماهها قبل از انتخابات كه توسط دشمنان خارجي و خارجي با متينگ ها و اطاق فكرهاي گوناگون با هدف براندازي نظام و مخالفت با ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله خامنه اي را كه شكل گرفته بود تشريح نمود .

وي اذعان كرد: رهنمودهاي حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب باعث شد تا ملت ايران عناصر فتنه را شناسايي نمايندو باري ديگر همانند روزهاي آغازين لنقلاب با اشارات معظم له به صحنه آمدند و حماسه آفريدند .

وي سه محور را براي حادثه 9 دي تعيين نمود 1- حضور گسترده ي مردمي كه خود بيانگر مردمي بودن انقلاب است2- ايمان عميق ديني حاكم بر دلهاي مردم 3- موضوع محرم و عاشورا و روز 6 دي و اتفاقاتي كه در اين روز افتاد باعث جريحه دار شدن قلب مردم گرديدو فتنه عمق ماهيت خود را نشان داد و ترديدها را برطرف كرد و در اين ميان هيچكدام از سران فتنه نه تنها واكنشي منفي به موضوع نشان نداند و از بي حرمتي به امام حسين (ع) برائت نجستند بلكه يكي از آنان بنام مير حسين موسوي اهانت كنندگان به ساحت سيد الشهدا را (مردمي خداجو) لقب داد .

يوسف وند بيان داشت : سه روز پس از حوادث عاشوراي 88با فراخوان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي حداقل چهار ميليون نفر از مردم تهران در عصر روز غير تعطيل 9دي به خيابان آمدند و مشابه اين تجمع در اين روز يايكي دور روز پس از آن در اكثر شهرهاي ايران برگزار شد و طومار فتنه گران را در هم پيچيد .

وي بيان كرد: بدون ترديد بروز اين خبط بزرگ سران داخلي و خارجي فتنه پرده برداري از ماهيت فتنه كه حدود 8 ماه كشور را به شدت درگير كرده بود به راحتي امكان پذير نبود . اما خط خون حسين بن علي (ع)بارديگر اردوگاه يزيديان و امويان را بر ملا كرد .

يوسف وند اشاره نمود: نمي توان گفت فتنه گران براي هميشه محو شده اند و نيز نمي توان ريشه هاي تاريخي اين جريان براي منحرف كردن نظام كه در بعد خارجي از سفر هايزر در ديماه 57 آغاز مي شود و در بعد داخلي از تلاش براي مسلط كردن عناصر وابسته اي نظير شاپور بختيار شروع مي گردد را ناديده گرفت .

وي به مهمترين ويژگي جريان فتنه اشاره نمود و گفت: مهمترين ويژگي اين جريان استفاده از فرصتهاي نظام است و در ميان فرصتها(انتخابات ) موقعيت ممتازي دارد . فتنه گران بارها از انتخابات استفاده كرده و در اكثر موارد به موقعيتهاي هم رسيده اند كه از نظر آنان انتخابات از يك طرف فرصتي است تا جمهوري اسلامي، مردمي و آزاد بودن خود را به جهان و مخالفان نشان دهند و از اينرو نا چار است گارد خود را در برابر مخالفان تا حدود زيادي باز كند و حضور آنان را بپذيرد و از طرف ديگر انتخابات فرصت تبليغاتي فراهم مي آورد تا در اين فضا مخالفان انقلاب و نظام بتوانند حرف خود را بدون هزينه بزنند و حتي از تريبونهاي نظام هم استفاده نمايند .

وي به وظيفه كنوني خود و دانشگاهيان اشاره نمود و گفت: ما وظيفه داريم با تبعيت از مقام عظماي ولايت و مرجعيت حضرت آيت الله خامنه اي و رهنمودهاي حكيمانه ايشان با بصيرت فضاهاي انتخاباتي را رصد نمائيم تا سران فتنه و دشمنان قسم خوره داخل و خارج ناكام بمانند .

بيانيه اساتيد ، دانشجويان وكاركنان دانشگاه پيام نور استان گيلان به مناسبت سالروز حماسه مردمي 9 دي

تاريخ انقلاب اسلامي سرشار از روزهاي سرنوشت ساز بر روند انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران است. با گذشت بيش از سه دهه از حيات پر خير و بركت نظام جمهوري اسلامي ملت رشيد ايران اسلامي همواره به موازات هر دسيسه و تقابل دشمنان آشكار و پنهان با هدايت و رهبري داهيانه ولي فقيه زمان تحت رهبري حضرت امام خميني(ره) و حضرت امام خامنه اي با بصيرت انقلابي توطئه هاي دشمنان و فتنه گران زمان را ناكام ساخته اند. در نهم دي ماه سال 1388 يوم الله ديگري در تاريخ انقلاب اسلامي ايران رقم خورد كه دشمنان از خلق حماسه ي پرشور ملت ايران مرعوب و منكوب شدند و جهانيان به ويژه بدخواهان ملت انقلابي ايران شاهد عمق پيوند ولايت و مردم براي ريشه كن كردن تخم فتنه هاي داخلي و توطئه هاي خارجي بودند. به سخني ديگر حماسه نهم دي ماه با الهام گرفتن از مكتب عاشورا، فتنه گران داخلي و آشوب گران خارجي را متحير ساخت و با نشان دادن نهايت بصيرت و حضور ملت ولايتمدار ايران اسلامي در صحنه دفاع از ولايت فقيه و ارزش هاي انقلابي اسلامي به درستي توانست چشم آنان را كور نمايد و جريان نفاق را رسوا كند. لذا در آستانه بزرگداشت اين روز تاريخي و حماسه فراموش نشدني به عنوان سنبل بصيرت و وحدت، تقويت بيش از پيش اين فرهنگ در جامعه اسلامي امري ضروري است. حماسه نهم دي 1388 حادثه سطحي و كوچكي نيست، بلكه بخشي از تاريخ انقلاب اسلامي ايران است كه بايد تلاش شود در سومين سالگرد اين حماسه غرور آفرين، نداي اصلي ملت ايران، يعني حركت در سايه بصيرت و ولايت همواره براي همه نسلها شنيده و زنده نگاه داشته شود. همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند:

....اين فتنه، صرفا منحصر به حضور عدهاي افراد در خيابانها نبود، بلكه ناشي از يك بيماري بود كه با اقدامات سياسي و امنيتي قابل دفع شدن نبود، و به يك حضور عظيم مردمي نياز داشت كه چنين هم شد...

در تاريخ انقلاب اسلامي همواره ايمان، تكليف گرايي، دين، معنويت، بصريت و روحيه جهادي از جمله مهمترين شاخصه هاي ملت آن بوده است كه خوشبختانه در چنين روزي شاهد حماسه سازي آنان و عمق بصيرت، ولايتمداري و ايمان ايشان بوده ايم.

ما اساتيد ، دانشجويان وكاركنان دانشگاه پيام نور استان گيلان ، ضمن ارج نهادن به اين حماسه تاريخي وعظيم مردم در سالروز حماسه بزرگ 9 دي بار ديگر ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي انقلاب اسلامي و شهداي گرانقدر و با تجديد پيمان با رهبر و مقتداي خويش ولي امر مسلمين جهان امام خامنه اي بر حفظ مستمر از شاخص ها و ارزش هاي انقلاب در برابر هرگونه فتنه داخلي و توطئه هاي خارجي تأكيد مي نمائيم و اعلام مي داريم كه حماسه نهم دي همواره بايد به عنوان سند تاريخي و هويتي ملت ما محفوظ و برقرار باشد و ضمن دعوت از آحاد ملت به پيروي از مقام معظم رهبري اميدوارم بهتر از گذشته در سنگر علم و دانش شاهد افتخار آفريني جوانان ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف علمي و پژوهشي در دنيا باشيم و ايمان داريم كه دانشمندان جوانان اسلامي ايران همانگونه كه در حوزه هاي مختلف دستيابي به فن آوري هسته اي، نانو تكنولوژي، صنايع دفاعي، سلولهاي بنيادين و ... ثابت نمودند كه مي توانند خالق شگفتي هايي باشند كه دشمنان اين انقلاب از اين امر سخت نگران و مضطرب شوند و در پاره اي از موارد با حقارت و درماندگي زبان به اعتراف مي گشايند و چاره جز اين نيز نداشته و نخواهند داشت، لذا به ياري حضرت حق و در سايه توجهات حضرت ولي عصر (عج) و رهبري حكيمانه امام خامنه اي به يقين مي توانيم در آينده نظاره گر اعتلاي بيشتر ايران اسلامي در عرصه هاي گوناگون علمي، فرهنگي، اجتماعي، دفاعي و ... باشيم.

پيام رئيس دانشگاه پيام نور شيراز به مناسبت سالروز حماسه 9 دي

رييس دانشگاه پيام نور مركز شيراز در پيامي سالروز حماسه شور انگيز 9 ديماه را گراميداشت.

در بخشي از اين پيام آمده است: حماسه جاودان و به ياد ماندني امت عاشورايي در روز 9 ديماه 88 حاصل تدبير مقام معظم رهبري در برخورد حكيمانه و بصيرانه با فتنه گران و كودتاي مخملي ، وعمق بصيرت و آگاهي مردم بود كه با برهم زدن تمامي معادلات و توطئه هاي استكبار يكبار ديگر همچون گذشته حماسه اي تاريخي از اقتدار، عظمت و عزت ايران اسلامي را رقم زد.

حماسه 9 دي نشان داد كه ملت فهيم و آگاه ايران اسلامي با محوريت رهبري معظم انقلاب حركت مي كنند و پيوندي عميق و ناگسستني با اسلام و ولايت فقيه دارند و از دستاورد ها و آرمانهاي انقلاب اسلامي ،حضرت امام (ره)و شهداء با پيروي از منويات و زعامت دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي دفاع مي كنند.

ما دانشگاهيان نيز همراه با اقشار ديگر جامعه در روز بصيرت و ميثاق امام با ولايت يكبار ديگر خشم و انزجار خود را از فتنه گران و دشمنان و معاندان انقلاب اسلامي ابراز و در راه تحقق وعده الهي و ظهور دولت كريمه حول محور مكتب عاشورا و ولايت فقيه گام برمي داريم.

بيانيه دانشگاه پيام نور مركز بافت به مناسب گراميداشت حماسه 9 دي

"فاصبر ان وعدالله حق ولايستخفنك الذين لايوقنون"

بار ديگر يوم‌الله 9 دي ماه فرا رسيد ، دانشگاه پيام نور مركز بافت به مناسبت دومين سالگرد اين روز غرورآفرين و حماسه ساز اعلام مي دارد كه تا ظهور منتقم خون حسين (ع) و برپايي حكومت عدل الهي پيرو ولايت فقيه خواهد بود و لحظه اي از آن دست نخواهد كشيد.

9 دي، روز پيروزي ملت ايران در برابر فتنه گران داخلي و خارجي و مصداق بارز "ان تنصروالله ينصركم و يثبت اقدامكم" بوده و به همگان نشان داد كه با گذشت بيش از سي سال از عمر مبارك انقلاب اسلامي، مردم شريف ما كماكان پايبند به ارزش‌ها و لبيك گوي ولي فقيه زمانند و از اسلام عزيز و انقلاب اسلامي به خوبي پاسداري مي‌كنند.

اكنون ما كاركنان ، اساتيد ، اعضاي هيات علمي و دانشجويان دانشگاه پيام نور مركز بافت در دومين سالروز حماسه به ياد ماندني 9 دي ، اعلام مي نمائيم تا زنده ايم بيدار و پا در ركاب و آماده اطاعت از ولي خود در صحنه حضور داريم و دست از آرمان‌هايش بر نخواهيم داشت و رهبر خود را تنها نمي گذاريم و توطئه ها را كه با حمايت استكبار جهاني و عوامل فريب خورده داخلي طراحي خواهد شد ، يكي پس از ديگري خنثي مي نمائيم و با رفع همه موانع حركت خود را به سوي قله هاي پيشرفت مادي و معنوي درپرتو تعاليم اسلام ناب محمدي (ص) و رهبري داهيانه امام خامنه اي ( مدظله العالي) ادامه خواهيم داد.

بيانيه كاركنان دانشگاه پيام نور استان فارس در حمايت از حماسه جاويدان 9 دي ماه

دانشگاه پيام نور استان فارس درآستانه فرارسيدن سالروز حماسه مردمي9دي88 بيانيه اي صادر و بر بزرگداشت اين روز مهم تاكيد كرد.

بنابرگزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور استان فارس در بخشي از اين بيانيه آمده است:

معجزه انقلاب اسلامي همچنان معادلات جهان‌خواران مبني بر تصاحب مطلق قدرت در جهان را به هم مي‌ر‌يزد و هر روز توطئه‌اي را به ديوار مي‌كوبد. اقدامات دشمنان در گذشته و سي و اندي سال از پيروزي انقلاب اسلامي يكي از نقاط انسجام و وحدت ملي ايرانيان بوده است و هر قدر خباثت آنان هويداتر شده است بسيج اجتماعي ايرانيان در راستاي دفاع از منافع ملي و اصول انقلاب اسلامي خويش بيشتر شده است.

قيام "9 دي‌ماه " يكي از اين بزنگاه‌هاي تاريخ است كه شان و جايگاه آن هم‌طراز با قيام عاشوراي 1327 است. قيام 9 دي‌ماه را بايد انقلاب سوم ناميد و در چرايي آن همين بس كه پاياني بر نبرد هشت ماهه بود كه بسياري آن را سخت‌تر و پيچيده‌تر از نبرد 8 ساله در حوزه سخت مي‌دانند.

قيام 9 دي قيامي ملي بود كه جايگاه حسين(ع) در قلب و دل خويش را فريادي مضاعف كرد تا دشمنان بدانند تابلو عاشورا پايين كشيدني نيست و تجربه عاشورا تكرار شدني نخواهد بود.

حضور ميليوني مردم در قيام 9 دي بدون اشاره مستقيم ولي امر بود كه اگر امر ولي نيز پشت سر آن بود قلم و بياني قادر به وصف آن در طول تاريخ نبود. تجربه 9 دي‌ماه بايد به عنوان الگويي در دفاع از مردم‌سالاري و دين ثبت گردد و شاخص‌هاي آن براي هميشه در افق انقلاب اسلامي خودنمايي كند.

قيام 9 دي اتمام حجتي نيز براي دولت‌مردان و حاكميت است كه قدر ملتي كه به فرموده امام راحل، بهتر از ملت رسول‌الله هستند را بدانند. اما آنچه مايه تاسف است عدم درس‌آموزي فتنه‌گران از اين حماسه بزرگ است.

مردم در 9 دي ماه سال 88 در يك حضور به يادماندني ،خواسته و اعتقادات خود را يكبار ديگر بيان كردند و از يك امتحان بسيار دشوار سربلندانه بيرون آمدند اما بايد دانست كه دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌اي دست از دشمني برنخواهند داشت و بايد با بصيرت و درك حوادث و اتفاقات و حضوري مداوم و گسترده با نگاه به سرچشمه معارف ولايت و رهبري راه را همچون گذشته گم نكنيم تا كشتي نجات ملتها را با گذر از طوفانها و موجهاي خطرناك به ناخداي اصلي آن ، حضرت بقيه الله الاعظم بسپاريم.

ما كاركنان دانشگاه پيام نور استان فارس ضمن گراميداشت اين حماسه بزرگ پاسداشت آن را در تقويم خود همسان با 16 آذر و 19 دي‌ماه قرار خواهيم داد و هر ساله آن را گرامي مي‌داريم واعلام مي كنيم تاپاي جان در دفاع از آرمانهاي انقلاب ايستاده ايم وهرگز ازپشتيباني ولايت فقيه دست برنمي داريم.

بيانيه دانشگاه پيام نور مركز نايين در بزرگداشت يوم ا... 9دي

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور استان اصفهان ،دانشگاه پيام نور مركز نائين به مناسبت بزرگداشت يوم ا..9دي بيانيه اي داد.

بسمه تعالي

هيهات من الذلة

يوم‌ا... 9 دي با حضور ميليوني مردم در حمايت از رهبرمعظم انقلاب اسلامي حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي (مد ظله العالي) و نظام مقدس جمهوري اسلامي ، شكل گرفت و ديده‌ها در نظاره آن از تحيّر پلك نزدند.

سيل خروشان مردم يكصدا حمايت از ولي امرشان را فرياد زدند و غبار فتنه از سر و روي جامعه زدوده شد.

در 9 دي چه رازي نهفته بود كه مقام معظم رهبري آن را يوم‌ا... ناميدند؟ چرا عده بسياري از كارشناسان در تحليل اين اتفاق بزرگ تصريح كردند كه: در 9 دي مردم از خواص جلوتر بودند؟ و در قاموس 9 دي چه چيزي وجود داشت كه توانست بيماري فتنه را در كشور شفا دهد...؟

آري اين شور حسيني(ع) است كه در رگهاي ملت امام خميني(ره) است كه با رهبري ولي امر مسلمين جهان ادامه دارد وبي شك ما ادامه راه انقلاب اسلامي را با بزرگداشت اين حماسه بزرگ ادامه خواهيم داد.

ما با ولايت زنده ايم ******** تا زنده ايم رزمنده ايم

بسم الله الرحمن الرحيم

بيانيه بسيج اساتيد دانشگاه پيام نور استان بوشهر به مناسبت گراميداشت حماسه نهم ديماه

نهم دي ماه 1388 روز بصيرت و جوشش عشق ولايت و روز تجلي قدرت خدا و تحقق وعده هاي الهي بود. نهم دي ماه امسال نيز تبلور مجدد ميثاق ملت ايران با آرمان هاي انقلاب و امام راحل(ره) احياگر اسلام ناب محمدي(ص) شهدا و مقام معظم رهبري مدظله العالي خواهد بود. برماست كه اين روز را در تاريخ زنده نگهداريم و با حضور خود با مقام عظماي ولايت، بيعت مجدد نماييم.

بدين وسيله ما مديران، اساتيد و دانشجويان دانشگاه پيام نور استان بوشهر ضمن تجديد بيعت با مقام معظم رهبري اعلام مي داريم كه :

1- ولايت مطلقه، استمرار راه امامان و انبياء است و ريشه در تفكر قرآني و معارف اهل بيت(ع) داشته و سابقه ممتد تاريخي از آغاز غيبت كبري تا كنون دارد.

2- ما اعلام مي داريم كه رهنمود معمار بزرگ ايران اسلامي (پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملكت شما آسيبي نرسد) نصب العين خود قرار داده و تا پاي جان بر آرمان خود باقي خواهيم ماند.

3- ما اعلام مي داريم خط امام را بايد در انديشه و سلوك رهبري يافت. فصل الخطاب رهبري است و هرگونه انحراف از راه و مواضع رهبري، انحراف از آرمان هاي انقلاب و خط اصيل امام(ره) است.

4- در دهه ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ي چهارم انقلاب كه دهه ي بلوغ و كمال انقلاب است، ملت ولايت مدار و خداجوي ايران با صلابت و اقتدار پشت رهبر خويش، براي پيشبرد اهداف نظام اسلامي به راه خود ادامه خواهد داد.

5- ما دانشگاهيان با مقام عظماي ولايت پيمان مي بنديم براي دفاع از آرمان هاي امام راحل، بصيريت افزايي جامه، پيگيري منويات مقام معظم رهبري(دام ظله العالي)، احياء وتقويت ارزش هاي ديني،گسترش روحيه و تفكر بسيجي، جهاد علمي،توليد علم و تقويت روحيه ي خود باوري ملي از هيچ كوششي دريغ نورزيم.

در پايان اعلام مي داريم؛ كه راه سعادت و نجات كشور در پيمودن راه امام، راه شهدا و تبعيت از رهبري است. ما با وحدت و همدلي، دشمنان نظام و اسلام، كينه توزان و بد خواهان را در انجام نقشه هاي شيطاني خود ناكام خواهيم گذاشت؛ همچنين با تمامي دشمنان خارجي و ايادي استكبار اتمام حجت مي كنيم كه در مقابل اراده آهنين اين ملت ايثارگر ره به جايي نخواهند برد و اعمال تحريم ها بي اثر خواهد بود و ما با روحيه انقلابي خود آنها را تبديل به فرصت خواهيم نمود.

اللهم اجعل محيانا محيا محمد و آل محمد و مماتنا ممات محمد و آل محمد

((والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته))

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پیام نور]
[مشاهده در: www.pnu.ac.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن