تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809662019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اصرار دولت بر راه اندازي مونوريل درتهران ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه فن آوری اطلاعات ایران: اصرار دولت بر راه اندازي مونوريل درتهران ادامه دارد
معاون عمراني وزير كشور گفت: طرح جامع حمل و نقل و ترافيك تهران پس از گذشت بيش از دو ماه بررسي نهايي شد.به گزارش ايسنا، نيكزاد در حاشيه مراسم ورود تعدادي اتوبوس و تجهيزات دهياري‌ها در جمع خبرنگاران، افزود: اميدواريم با طرح جامع حمل و نقل و ترافيك شهر تهران، نظر اسناد بالادستي و طرح جامع تهران تامين شود و مجريان اين طرح از سال آينده بتوانند، ترافيك رواني را براي شهروندان ايجاد كنند. وي خاطر نشان كرد: طرح جامع با رعايت طرح بالادستي يعني طرح جامع شهرسازي و معماري شهر تهران كه پيش از اين به تصويب رسيده بود، به امضاي مسئولان شوراي عالي ترافيك كشور مي‌رسد. معاون عمراني وزير كشور ادامه داد: از ابتداي بررسي طرح جامع حمل و نقل و ترافيك، موضوع احداث مونوريل در شهر تهران مطرح بوده و در مصوبه شوراي شهر تهران نيز احداث دو خط مونوريل در طرح جامع ترافيك ديده شده است.نيكزاد با بيان اين مطلب كه بررسي طرح جامع حمل و نقل و ترافيك شهر تهران و تعامل مثبت با شهرداري تهران، دستور رئيس جمهور بوده است، گفت: مطابق با دستور ايشان اين طرح جايگاه قانوني و كارشناسي لازم را دارد. وي تصريح كرد: اميدواريم شهرداري تهران در حد تعهدات خود كه در اين طرح هم به آن اشاره شده، براي ترافيك شهر تهران اقدام كند، نه اينكه اعلام كند 100 ميليارد تومان پروانه و تراكم داده‌ايم و آن وقت براي 20 ميليارد تومان، پول لازم براي ترخيص واگن‌هاي مترو را نداريم و بدين ترتيب وقت مردم و رسانه‌ها را بگيرد.

طرح جامع ترافيك تهران، به زودي ابلا‌غ مي شود

وزير كشور با اشاره به تصويب طرح جامع ترافيك تهران گفت: اين طرح به زودي ابلاغ و وظايف دستگاه‌ها درباره ترافيك پايتخت مشخص مي‌شود.به گزارش ايسنا، محصولي در حاشيه همايش سراسري روساي پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي افزود: در طرح جامع ترافيك تهران، پليس نقش اصلي را دارد، از سوي ديگر بايد در زمينه‌ فرهنگ‌سازي استفاده از وسايط نقليه عمومي و كاهش سفر با خودروهاي شخصي اقدام شود. وي از تخصيص 100 ميليارد تومان جهت كمك به نيروي انتظامي در سال آينده ياد كرد و گفت: اميدواريم با اختصاص اين بودجه و اقدامات موثر نيروي انتظامي شاهد افزايش بهره‌وري اين نيرو در سال آينده باشيم. وزير كشور درباره تشكيل ستاد تصريح كرد: جلسات اين ستاد به صورت اصلي و فرعي در وزارت كشور تشكيل شده و كار اصلي ستاد، استفاده از تجربيات گذشته براي ارائه خدمات بهتر به مردم است. وزير كشور در عين حال تاكيد كرد: استفاده از راهكارهاي فرهنگي در اين ستاد مدنظر است و از توان تمامي بخش‌هاي ذيربط مرتبط در آن استفاده مي‌شود. محصولي با تاكيد بر اينكه بايد نظارت پليس بدون حضور فيزيكي وبا استفاده از تجهيزات روز دنيا انجام شود، گفت: بايد متخلفان احساس كنندكه هميشه پليس هست و‌در امان نيستند.وي همچنين به روساي پليس ترافيك كشور تاكيد كرد كه در نوروز بايد برخورد با متخلفان به صورت قاطع بوده كه اين برخورد بايد درباره تخلفات وسايط نقليه عمومي تشديد شود. وي با اشاره به نبود تناسب رشد راه با خودروها و سفرها در كشور، خاطر نشان كرد: متاسفانه رشد تعداد خودروها در كشور سالانه حدود 17 درصد و زيرساخت‌ها تنها 5/1 درصد است كه بدين ترتيب مي‌توان گفت، اختلاف رشد خودرو با توسعه زيرساخت‌ها 5/15 درصد است.

‌افزايش 15درصدي شمار خودروها نسبت به سال گذشته

فرمانده نيروي انتظامي از آمادگي كامل ناجا براي استقبال از نوروز خبر داد. به گزارش ايسنا، احمدي مقدم در حاشيه همايش سراسري روساي پليس راهنمايي ورانندگي كشور، افزود: از سال گذشته تاكنون حدود 15 درصد شمار خودروهاي كشور افزايش يافته، ‌از سوي ديگر همه ساله نيز رشد سفرها را در نوروز شاهديم و نيروي انتظامي هم اقدامات ويژه‌اي را براي استان‌هاي سفرپذير مانند مشهد، اصفهان، شيراز و استان‌هاي شمالي كشور در نظر گرفته است و به مرحله اجرا مي‌گذارد. وي درباره همكاري مشترك در امنيت مرزهاي ايران و پاكستان، گفت: نوعي اراده هم اكنون در اين خصوص وجود دارد و دو روز قبل هم عمليات مشتركي با پليس پاكستان بر ضد اشرار مواد مخدر در مرزهاي مشترك انجام شد. همچنين رويانيان رئيس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي در اين جلسه با تاكيد بر اينكه روزانه 20 ميليون سفر در جاده‌ها و 60 ميليون سفر در شهرها رخ مي‌دهد، تاكيد كرد: بزرگ‌ترين رزمايش نيروي انتظامي در نوروز برگزار مي‌شود.

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه فن آوری اطلاعات ایران]
[مشاهده در: www.iritn.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 266]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن