تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815008373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار قزوين:هدف نهايي دشمنان تغيير جمهوري اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار قزوين:هدف نهايي دشمنان تغيير جمهوري اسلامي است
قزوين - استاندار قزوين با بيان اينكه "جنس توطئه و مكر دشمنان ممكن است متفاوت باشد"، گفت: هدف نهايي دشمنان نظام در طراحي توطئه هايشان تغيير نظام مقدس جمهوري اسلامي است.


به گزارش ايرنا، "احمد عجم" روز پنجشنبه به مناسبت مراسم گراميداشت حماسه 9 دي در جمع فرماندهان و افسران لشگر 16 زرهي قزوين با اشاره به ابعاد گسترده فتنه 88 و طراحي وسيع آن توسط دشمن قسم خورده، افزود: خيال باطلي است كه فكر كنيم دنياي سلطه دست از سر ما و نظام مقدسمان بر مي دارد.

وي، مهمترين هدف دشمن را از ايجاد حوادثي مانند فتنه سال 88 تغيير نظام دانست و گفت: آنان براي رسيدن به هدف خود با استفاده از چهره هايي كه سابقه انقلابي نيز بين مردم داشتند در صدد براندازي نظام برآمدند و سعي كردند با ايجاد اختلاف و تفرقه بين صفوف مردم به نقشه شوم خود دست يابند.

اين مسوول اظهار داشت: در خلق انقلاب اسلامي و عظمت آن ايمان الهي مردم و باورهاي ديني آنان حرف اول را مي زند.

استاندار قزوين خاطرنشان كرد: مردم ما از گذشته هوشيارترند و اگر عالم به زمان خود نبودند و دشمن را نمي شناختند در برابر همه نقشه هايي كه در آكادمي هاي آمريكا و انگليس طراحي مي شد، امروز ايستادگي از خود نشان نمي دادند.

عجم، به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر تبيين همه جانبه حماسه 9 دي توسط نخبگان جامعه، افزود: خوشبختانه افسران و درجه داران نيروهاي مسلح ما امروز خود به همه مسايل داخلي و منطقه واقف و آگاه هستند.

وي تاكيد كرد: دشمن در گذشته نيز براي براندازي و تغيير نظام اسلامي با استفاده از ابزارهايي چون جنگ سخت، منازعات منطقه اي و ترور شخصيت هاي سياسي برنامه ريري كرده بود و امروز نيز با توسل به جنگ نرم و جلوه دادن مظاهر غرب در جهت تشويش اذهان عمومي جامعه است.

وي ايجاد شكاف بين صفوف مردم و نيروهاي مسلح را از شگردهاي دشمنان براي رسيدن به اهداف خود دانست و افزود: به موازات تقويت بنيه نظامي و استفاده از تكنولوژي هاي جديد خوشبختانه به سه مقوله مهم دشمن شناسي، زمان شناسي و انجام وظايف توجه و بكار گرفته شده است.

عجم با اشاره به اينكه عمق فتنه سال 88 تنها و بدرستي از سوي مقام معظم رهبري مورد شناسايي قرار گرفت، خاطرنشان كرد: اگرچه برخي ها در اين آزمون مردود شدند اما بايد اين روز را در كنار ساير ايام الله هاي كشور نظير 22 بهمن و سوم خرداد قرار داد.

وي با اشاره به اينكه اگر بخواهيم دلايل شكست فتنه سال 88 را مورد بررسي قرار دهيم يكي از مسايل مهم عدم شناخت دشمن خارجي و داخلي از شناخت و درك مردم به ايمان خداوند و ولايت بود، افزود: مردمي كه براي برپايي نظام و انقلاب بهترين عزيزانشان را تقديم كرده و از جان و مال و هستي شان گذشتند نمي توانستند نسبت به وقوع چنين حوادثي بي تفاوت باشند.

وي مشاركت مردم در حماسه 9 دي سال 88 را بي نظيرترين نوع مشاركت مردم ايران در سال هاي گذشته برشمرد و گفت: بدون شك اين فتنه منشا خارجي داشت و دشمن متصور بود كه با عوامل و ايادي داخلي مي تواند پيروز ميدان باشد اما اين بار نيز به علت عدم شناخت قاطع پيوند مردم با رهبري و نظام مقدس محكوم به شكست شد.

عجم فراخوان خودجوش مردمي در آن حماسه را برگرفته از روح عاشورايي دانست و گفت: بايد براي جلوگيري از تكرار چنين وقايعي استراتژي دشمن و انگيزه هاي آن بطور شفاف براي مردم تبيين شود.

استاندار قزوين، مولفه هاي قدرت و امنيت را در جهان متفاوت دانست و افزود: كشورهاي استعمارگر تكنولوژي نظامي در كنار مسايل اطلاعاتي را براي خود قدرت محسوب مي كنند اما در كشور ما كه مردم قدرت اصلي را تنها در عالم هستي ذات باريتعالي مي دانند، سرمنشا قدرت را تنها متكي به ايمان خدا و اعتقادات ديني دانسته و اين همان رمز پيروزي در عرصه هاي مختلف است.

وي نماد قدرت مردم ايران اسلامي را در نيروهاي مسلح دانست و گفت: امروز قدرت ارتش جمهوري اسلامي در كنار ساير قدرت هاي نظامي همچون نيروي انتظامي، سپاه و بسيج پناهگاه مردم ميهن اسلامي محسوب مي شود.

استاندار قزوين، به برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و گفت: اين انتخابات بايد نماد مشاركت آحاد مردم جامعه باشد و از اين رو افزايش حداكثري و عمل به قانون و حفظ حرمت مردم بايد سرلوحه كار مسوولان انتخاباتي قرار گيرد.

وي گفت: بايد بستري مناسب فراهم شود تا در كنار آن مردم را تشويق به حضور در انتخابات كنيم، بدون شك حضور در صحنه بصيرت و آگاهي مردم ايران اسلامي را نشان داده و سيلي محكمي به دشمنان قسم خورده انقلاب است.

براساس اين گزارش، در ابتداي اين آيين فرمانده لشگر 16 زرهي قزوين اظهار داشت: در حماسه 9 دي مقام معظم رهبري فرمودند" عاشورا به كمك مردم و انقلاب ما در آن روز آمد".

سرتيپ دوم "عبدالرضا شهري" افزود: محرم تضمين كننده آخرت همه ما است و بدون شك بزرگترين موهبتي كه انسان براي دستيابي به آن تلاش مي كند، عقيده و ايمان به آن است.

627/616/506

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30738234

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن