تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815983495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه اقتصادي
آغاز فروش اوراق مشاركت نيروگاه‌هاي برق آبي از هفته آينده

دور جديد فروش اوراق مشاركت نيروگاه‌هاي برق آبي وزارت نيرو از روز شنبه آغاز مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي شركت توسعه منابع آب و نيروي ايران؛ سيدمحمدرضا رضازاده مديرعامل شركت توسعه منابع آب و نيروي ايران با اعلام اين خبر افزود: از روز شنبه فروش 2700 ميليارد ريال اوراق مشاركت براي تكميل نيروگاه‌هاي برق آبي وزارت نيرو از طريق شعب منتخب بانك سپه در سراسر كشور آغاز مي‌شود.وي يادآور شد: سود علي‌الحساب اين اوراق سالانه 17 درصد، معاف از ماليات، به صورت بي‌نام و قابل انتقال به غير است.

تصويب ادغام سازمان امور اراضي در سازمان جنگل‌ها

طرح ادغام سازمان امور اراضي در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري، در شوراي عالي اداري كشور تصويب شد.

به گزارش ايسنا، جلسه شوراي عالي اداري به رياست محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهوري برگزار شد كه در اين جلسه طرح ادغام سازمان امور اراضي در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري كشور مورد بحث و تبادل‌ نظر قرار گرفت و پس از طرح ديدگاه‌ها و پيشنهادات مختلف به تصويب رسيد.ساماندهي موسسات آموزشي و پژوهشي وابسته به دستگاه‌هاي اجرايي كشور هم از ديگر موضوعاتي بود كه در اين نشست مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

افزايش تعداد شعب پذيره‌نويسي سهام بورس انرژي

با اضافه شدن شعب مركزي بانك‌هاي ملي قزوين، سمنان و يزد، تعداد شعب پذيره‌نويسي 42 ميليون و 306 هزار سهم شركت بورس انرژي در دوشنبه آينده به 46 شعبه رسيد.

به گزارش فارس، در حالي‌ پذيره‌نويسي 42 ميليون و 306 هزار سهم شركت 20 ميليارد توماني و در شرف تاسيس بورس انرژي از دوشنبه 12 دي انجام مي‌شود كه با اضافه شدن شعب مركزي بانك‌هاي ملي قزوين، سمنان و يزد، تعداد شعب پذيره‌نويسي به 46 شعبه رسيد.

افزايش ظرفيت سوآپ نفت خام كشورهاي حوزه درياي خزر

با تكميل فاز سوم طرح انتقال و فرآورش نفت خام كشورهاي حوزه درياي خزر، ظرفيت سوآپ نفت خام اين منطقه به 500 هزار بشكه در روز افزايش مي‌يابد.

به گزارش روابط عمومي شركت ملي مهندسي و ساختمان نفت ايران، مجري طرح انتقال و فرآورش كشورهاي حوزه درياي خزر با اعلام اين خبر گفت: فاز سوم طرح انتقال و فرآورش نفت خام كشورهاي حوزه درياي خزر شامل ساخت، نصب و بهره‌برداري از مخازن تعادلي 40 هزار مترمكعبي و پمپ‌هاي اصلي و تجهيزات مربوطه در مراكز انتقال نفت خام بين راهي در مسير خط لوله نفت خام كشورهاي حوزه درياي خزر است كه فاز جديد آن در سه ماه نخست سال آينده به بهره‌برداري مي‌رسد.

علي محمدي با اشاره به پيشرفت 5/77 درصدي اين طرح افزود: در اين پروژه بيش از 400 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري انجام شده است.

وي با اشاره به در نظر گرفتن مدت زمان 18 ماهه براي اجراي طرح گفت: طرح انتقال و فرآورش نفت خام كشورهاي حوزه درياي خزر شامل سه بخش اصلي پايانه‌ها، انتقال و فرآورش است.

واريز بدهي چايكاران تا پايان دي

رئيس سازمان چاي كشور با اعلام اينكه حدود 10 ميليارد تومان بابت خريد برگ سبز چاي به چايكاران بدهكاريم، گفت: 2 ميليارد تومان اين بدهي امروز و 8 ميليارد ديگر تا پايان دي به حساب چايكاران واريز مي‌شود.

علي محرر در گفت‌وگو با فارس گفت: تاكنون 35 ميليارد تومان از سوي دولت و 3 ميليارد تومان از سوي كارخانه‌داران جمعا 38 ميليارد تومان به كشاورزان از بابت خريد 131 هزار تن برگ سبز چاي پرداخت شده است.وي افزود: تاكنون بدهي دولت به چايكاران پرداخت شده و بدهي‌هاي جاري مربوط به كارخانه‌داران است.رئيس سازمان چاي كشور افزود: طبق مصوبه كارگروه چاي، كارخانه‌داران موظفند تا پايان دي بدهي‌هاي خود را پرداخت كنند، اما در قرارداد تا پايان آذر قيد شده بود كه براي سال آينده هم در نظر داريم كارخانه‌داران در مدت دو ماه بعد از خريد برگ سبز چاي بدهي خود به كشاورزان را پرداخت كنند.

امضاء تفاهم‌نامه ترانزيت پهناي باند ارتباطات بين ايران و روسيه

تفاهم‌نامه ترانزيت پهناي باند ارتباطات بين شركت ارتباطات زيرساخت و شركت روسي اسوياز دورين وست به امضا رسيد.

عضو هيات مديره شركت ارتباطات زيرساخت گفت: ظرفيت ترانزيت ارتباطات شبكه بين‌المللي كه براساس اين تفاهم‌نامه اجرا مي‌شود، در مرحله نخست 2/3 ترابيت خواهد بود.

به گزارش ايرنا به نقل از شركت ارتباطات زيرساخت، احمد پورنگ‌نيا افزود: براساس اين تفاهم‌نامه از مسير درياي خزر، كابل دريايي به‌صورت مستقيم بين ايران و روسيه اجرا مي‌شود.وي افزود: اين كابل بين‌المللي از مسير روسيه به فرانكفورت متصل و در ايران از چالوس به وسيله كابل‌هاي زميني به چابهار و از آنجا به بندر بمبئي هند متصل مي‌شود.

هشدار شوراي اصناف در مورد گراني كالاها با افزايش نرخ ارز

*سرويس اقتصادي: روند افزايش پي‌درپي نرخ ارز موجب بالا رفتن قيمت كالاها خواهد شد.

قاسم نوده فراهاني مشاور رئيس جمهوري در حوزه اصناف در مورد نوسان و صعود نرخ ارز و تاثير آن بر بازار اظهار كرد: نرخ ارز در مورد كالاي وارداتي اثرگذار است و بايد كنترل و نظارت شود؛ با افزايش نرخ ارز خريد كالاهاي وارداتي گران‌تر تمام مي‌شود بنابراين مردم ما مجبور هستند كه كالا را گران‌تر بخرند بنابراين دست‌اندركاران ارز، واردات و صادرات بايد نظارت بيشتري كنند.رئيس شوراي اصناف كشور در گفت‌وگو با ايسنا در مورد تاثير نوسان نرخ ارز بر بازار با تاكيد بر مسئول بودن بانك مركزي گفت: نوسان ارز روي كالا اثرگذار است و با توجه به بحث تحريم بايد از واردات كالاهاي نامرغوب بپرهيزيم و در مورد واردات كالاهايي كه در داخل با كيفيت خوب توليد مي‌شود و ارزبر هست بايد بازنگري شود تا بتوان حوزه توليد را فعال‌تر ساخت.نوده فراهاني در پايان با تاكيد بر لزوم كنترل واردات افزود: به نظر من لزومي ندارد ارز را براي واردات كالاهايي كه به نحو احسنت در كشور توليد مي‌شود، صرف كنيم؛ اگر اين ارز براي واردات دستگاه‌ها براي توليدكنندگان هزينه شود خيلي بهتر است تا اين كه كالاهاي بي‌مصرف وارد كشور شود.

برگزاري 3 نمايشگاه بين‌المللي صنعتي

*سرويس اقتصادي: يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رنگ، رزين، پوشش‌هاي صنعتي و كامپوزيت از امروز صبح در تهران برپا مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي شركت سهامي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي جمهوري اسلامي ايران اين نمايشگاه به مدت 4 روز در تهران برپاست.

همچنين نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي تخصصي لوستر، چراغ‌هاي روشنايي و تزئيني از امروز تا شنبه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برپا خواهد شد.

فردا هم نخستين نمايشگاه بين‌المللي صنايع آسانسور، پله‌برقي، بالابر، نقاله و تجهيزات وابسته در همين محل آغاز به‌كار مي‌كند كه فعاليت آن تا 4 روز ادامه خواهد داشت.

كارگران نمونه سهامدار بانك‌هاي پاسارگاد

بانك پاسارگاد، كارگران نمونه پارسال كشور و استان تهران را سهامدار خود كرد.

به گزارش روابط عمومي بانك پاسارگاد، خسرو رفيعي مشاور مديرعامل و مدير روابط عمومي، ضمن اعلام اين خبر گفت: بانك پاسارگاد به منظور قدرداني از كارگران نمونه پارسال، تعداد 2000 سهم خود را به آنها اهداء كرد.

وي ادامه داد: درخصوص توجه ويژه بانك پاسارگاد به بخش‌هاي مختلف اجتماعي، زيست محيطي، فرهنگي و اقشار مختلف جامعه از جمله فرهنگيان، هنرمندان، دانشجويان، دانش‌آموزان و... اين بار پنج نفر از كارگران نمونه كشور و 34 نفر از كارگران نمونه استان تهران كه توسط وزارت كار و امور اجتماعي و اداره كل كار و امور اجتماعي استان تهران معرفي شده بودند، سهامدار بانك پاسارگاد شدند.





چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن