تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820926956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور خبر داد:همسان سازي استانداردهاي فني و حرفه اي ايران با استاندارد 2012 اتحاديه اروپاخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور خبر داد:همسان سازي استانداردهاي فني و حرفه اي ايران با استاندارد 2012 اتحاديه اروپاخبرگزاري موج -


۷ دي ۱۳۹۰ (۱۳:۱۳ب.ظ)

رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور خبر داد:

همسان سازي استانداردهاي فني و حرفه اي ايران با استاندارد 2012 اتحاديه اروپا
خبرگزاري موج - رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور گفت: با همسان سازي استانداردهاي فني و حرفه اي ايران با استاندارد 2012 اتحاديه اروپا؛ مشكلات عدم هماهنگي استانداردها در اعزام نيروهاي كار به بازارهاي كار جهان رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، كوروش پرند؛ رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در مراسم امضاي تفاهم نامه سه جانبه همكاري به منظور فراهم نمودن شرايط افزايش حضور در بازارهاي كار جهان، اظهار داشت: در برنامه هاي چهارم و پنجم توسعه كشور و همچنين در سند اشتغال بر تبادل نيروي كار بين ايران و ساير كشورها تأكيد شده است.
وي افزود: بين المللي كردن مهارت هاي فني و حرفه اي در اين خصوص گامي مهم است كه با تدوين نظام جامع مهارت و فناوري تحقق خواهد يافت.
پرند با بيان اينكه تدوين اين نظام در سه سطح نطام آموزش مهارت و فناوري، صلاحيت حرفه اي و احراز شرايط اشتغال در آينده اي نزديك تكميل و اعلام مي شود، اذعان داشت: اگر اين نظام جامع مهارت و فناوري در ايران و به طبع آن در جهان اسلام تأييد و تثبيت شود از لحاظ اعزام نيروكار هيچ مشكلي نخواهمي داشت.
اين مقام مسئول تصريح كرد: طبق نظام جامع مهارت و فناوري، براي هر فرد با توجه به مدرك دانشگاهي، تجربه كاري، گواهي نامه هاي مهارتي، جوايز كسب شده و در مجموع روزمه كاري آن شخص به وي سطحي داده خواهد شد كه اين سطح مهارتي در ايران بين يك تا 9 تعريف مي شود.
وي افزود: بر اساس اين سطح، متقاضيان مي توانند به شغل هايي كه شرايط ورود به آن را دارند، وارد شوند.
معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي با بيان اينكه در اين طرح نيروهاي كاري كه از كشورهاي ديگر نيز براي كار در بازار كار ايران وارد مي شوند تعيين صلاحيت خواهند شد، اظهار داشت: سازمان فني و حرفه اي كشور به عنوان متولي آموزش هاي غيررسمي مهارتي كشور سالانه بيش از سه ميليون گواهي نامه صادر مي كند.
پرند خاطر نشان كرد: با اتحاديه اروپا و كمپاني هاي مربوطه گفتگوهايي داشته ايم و قرار شد تا اسنتانداردهاي فني و حرفه اي كشور را با استاندارد 2012 اتحاديه اروپا مطابقت دهيم.
وي ادامه داد: در صورت نياز به روز رساني در استانداردها سريعا نسبت به بازنگري در استانداردهاي فعلي اقدام خواهد شد و با مطابقت استانداردهاي داخلي و اخذ گواهي نامه هاي مهارتي با استانداردهاي اتحاديه اروپا مشكلات عدم هماهنگي استانداردها در اعزام نيروهاي كار به بازارهاي كار جهان رفع خواهد شد.

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن