تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816435150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جوان ايراني مظهر صداقت و پويايي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: جوان ايراني مظهر صداقت و پويايي است
ويكتور ريباك؛ سفير جمهوري بلاروس در ايران در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار اجتماعي برنا ضمن تقدير و تشكر از عملكرد سازمان ملي جوانان در ايران گفت: براي ايجاد روابط بيشتر بين ايران و بلاروس بايد فرهنگ سازي گسترده اي در ميان جوانان صورت گيرد.


ويكتور ريباك؛ سفير جمهوري بلاروس در ايران در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار اجتماعي برنا ضمن تقدير و تشكر از عملكرد سازمان ملي جوانان در ايران گفت: براي ايجاد روابط بيشتر بين ايران و بلاروس بايد فرهنگ سازي گسترده اي صورت گيرد.

وي جوان ايراني را مظهر صداقت و پويايي دانست و در توصيف جوان ايراني گفت: جوان ايراني داراي ارزش هاي بيشماري است و همين ارزش ها او را از جوانان ديگر متمايز مي كند.

به گفته وي اگر فرهنگ سازي در بين مردم بيشتر شده و مسائلي را كه امروز در هر دو جامعه مطرح است در بين مردم شناسانده شود، مطمئنا تبادل افكار و فرهنگ را در سطوح مختلف خواهيم داشت.

ريباك موثرترين تبادل فرهنگ ميان دو كشور را تبادل بين اساتيد و دانشجويان خواند و افزود: در زمينه هاي بازرگاني و علمي تبادلات خوبي بين ايران و بلاروس صورت گرفته است اما براي انتقال تجربيات به راهكارهاي ديگري نيز احتياج است. من فكر مي كنم ارسال يك گروه خبرنگار از ايران به بلاروس و بلعكس مي تواند كمك بسيار موثري باشد كه ما شناخت بيشتري نسبت به هم پيدا كنيم.

وي ايران را داراي تمدن كهن و با فرهنگ غني دانست و اظهار داشت: در هرجاي دنيا هركس چيزي از ايران شنيده است اما آنچه مهم است اينست كه اينجا همه چيز بهتر حس مي شود و معلوم مي شود ايران چه ديدني هايي دارد.

سفير جمهوري بلاروس در پاسخ به اين پرسش كه چه تعداد دانشجو در بين اين دو كشور تبادل شده است گفت: امروز تعداد اين دانشجويان كم است و بيشتر آنها به خواسته خود به اينجا مي آيند. البته من فكر مي كنم با توجه به كارهايي كه در چهارچوب دانشگاه دولتي يا زبان هاي خارجي بلاروس انجام گرفته است اين تعداد روز به روز بيشتر شود.

وي ادامه داد: ما در بلاروس كرسي هايي داريم كه زبان و فرهنگ فارسي را آموزش مي دهند و با توجه به تعداد اين دانشجويان مشخص است كه روز به روز علاقه به فرهنگ فارسي بيشتر مي شود. اين روزها دانشجويان بلاروسي كه در ايران درس مي خوانند انگشت شمارند اما تعداد زيادي از جوانان بلاروسي در آنجا فرهنگ و زبان فارسي را ياد مي گيرند. در بلاروس هم دانشجويان ايراني وجود دارند كه ميانگين آنها به 300 نفر مي رسد.

ريباك در خصوص انقلاب اسلامي ايران و 30 سالگي كارنامه انقلاب عنوان كرد: من فكر مي كنم به عنوان يك سفير بايد تاكيد كنم كه شعارهاي انقلاب اسلامي يعني استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي بسيار غني بود و ما اين روزها شاهد تحقق اين شعارها در ايران هستيم. بعد از 30 سال مي بينيم كه اين شعارهاي بسيار باارزش رنگ و بوي حقيقي به خود گرفته است و مردم ايران با دفاع از وطن خود به استقلال و آزادي دست پيدا كردند.

وي اذعان داشت: ملت ايران آزادي و استقلال خود را از ايثار و شهادت جوانان خود دارد.

سفير جمهوري بلاروس در پايان با آرزوي سلامتي و شادابي براي جوانان ايراني تصريح كرد:اميدوارم جوانان ايراني با سلامتي به آرمان هايي كه مي خواهند دست پيدا كنند.در دانشگاه ها قبول شوند بعد از آن شغل خوبي پيدا كنند و بعد از آن به ساير آرزوها و آرمان هاي خود برسند.

وي در پايان گفت: اگر تبادل دوجانبه ميان دو كشور انجام شود شاهد رشد و گسترش همكاري هاي بيشتر جوانان در زمينه هاي مختلف خواهيم بود.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//156 - 156 - 68//www.BornaNews.ir

سه|ا|شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن