تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812852071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشجويان در صف خريد/24 هزار قطعه بليت جشنواره فيلم فجر پيش‌فروش شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دانشجويان در صف خريد/24 هزار قطعه بليت جشنواره فيلم فجر پيش‌فروش شد
از تعداد 139 هزار قطعه بليت كه براي پيش‌فروش بيست و هفتمين دوره جشنواره فيلم فجر تعيين شده، تا نيمه‌هاي دومين روز پيش‌فروش 24 هزار قطعه از بليت‌ها به فروش رسيده است.

محمد شفيعي مدير فروش بليت‌هاي جشنواره فيلم فجر درباره روند پيش‌فروش بليت‌ها در دو روز اخير به خبرنگار مهر گفت: روز گذشته كه خبرنگاران و هنرمندان براي تهيه بليت به سينما فلسطين آمدند 17 هزار قطعه بليت به فروش رفت. اين در حالي بود كه سقف 20 هزار بليت را براي ارائه در روز گذشته تعيين كرده بوديم.

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا دليل به فروش نرفتن اين سه هزار بليت نبود مراجعه‌كننده بوده گفت: تا ساعات پاياني تعيين شده براي پيش‌فروش بليت‌ها همكاران ما در سينما فلسطين حضور داشتند و پس از اينكه بليت‌ها در اختيار تمام مراجعان قرار گرفتند، سينما را ترك كردند.

شفيعي در مورد تعداد بليت‌هايي كه در شش ساعت اوليه دومين روز پيش‌فروش به فروش رفته گفت: امرو متعلق به دانشجويان است كه تاكنون 7100 قطعه بليت در بخش ايران و بين‌الملل به فروش رفته است. سقف پيش‌فروش بليت به دانشجويان 10 هزار قطعه است و پيش‌بيني مي‌شود همه آنها تا زمان پايان كار امشب به فروش برود.

مدير فروش بليت‌هاي فيلم فجر در مورد تعداد كل بيلت‌هايي كه براي پيش‌فروش در نظر گرفته شده گفت: 60 درصد كل بليت‌ها در روزهاي پيش‌فروش عرضه مي‌شود و بقيه را مراجعان زمان برگزاري جشنواره بايد از طريق گيشه تهيه كنند. به طور كلي 130هزار قطعه بليت در بخش سينماي ايران و 9 هزار قطعه بليت در بخش بين‌الملل در روزهاي پيش‌فروش عرضه مي‌شود.

از ميان گروههايي كه براي فيلم‌هاي بخش سينماي ايران جشنواره فيلم فجر تعيين شده، گروه D شامل فيلم‌هايي چون "ترديد" واروژ كريم‌مسيحي، "هفت و پنج دقيقه" محمدمهدي عسگرپور، "عيار 14" پرويز شهبازي و چهار فيلم ديگر نسبت به ديگر گروهها بيشتر مورد استقبال قرار مي‌گيرد.

دوشنبه |ا| 7 |ا| بهمن |ا| 1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن